Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במגאן 2 לדעתי זה עד הסוף AL4



 

לי יש 2008 וזה בהחלט AL4 - אני לא אומר לך שזה גיר נפלא, ממש לא, אבל הוא לא מעצבן כל כך, למען האמת אתה תחיה איתו בשלום הדדי ברגע שתלמד להתרגל אליו והוא אליך.

 

היום אני לא סובל מהגיר הזה בכלל ונהנה מהרכב לחלוטין, הנסיעה שלו חלקה למעט מקרים מאוד בודדים שבהם אני שוכח שצריך להרפות טיפה מהדוושה או להפך - לתת הרבה יותר גז. אבל ממש זה כבר נהיה ברמת הנדיר שזה קורה לי.

 

הדבר היחיד הוא שבעצירות אתה מרגיש כשאתה יורד משני לראשון, לפעמים גם מרגישים ירידה להילוך שני משלישי - אבל לא מדובר בטלטול או במשהו שנותן תחושה לא נעימה, אתה פשוט מודע לזה וזהו.

 

הרכב הזה היה יכול להיות מושלם מבחינתי אם היה לו גיר ידני עם HILL HOLD :roll:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה קורה מבחינה מכאנית בדגמי ה 2008 ומעלה ? האם אלו מנועים וגירים של ניסאן (לא AL4) ?

 

גם בדגמי 2008 ומעלה הגיר הוא AL4

פורסם

לי יש 2008 וזה בהחלט AL4 - אני לא אומר לך שזה גיר נפלא, ממש לא, אבל הוא לא מעצבן כל כך, למען האמת אתה תחיה איתו בשלום הדדי ברגע שתלמד להתרגל אליו והוא אליך.

 

תסע בקורולה רובוטית ותראה איך אתה מתאהב עד עמקי נשמתך בגיר. מנסיון.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

זה נכון - הגיר הרובוטי של הקורולה אחרי העדכון האחרון מרגיש בעצם אותו הדבר כמו בAL4



 

רק שבAL4 יש מידה גדולה יותר של סלחנות והוא גם מגיב יותר טוב לעצירה של הרכב.

 

היתרון בAL4 הוא שלא נשרף לך קלאץ' כי הוא לא באמת גיר רובוטי, הסכנה היחידה היא שתיאלץ מתישהו להחליף שסתומי לחץ אבל זה מחוייב המציאות לעומת הגיר הרובוטי של הקורולה שבו - וודאי ישרף לך קלאץ' כל כמה שנים.

 

התחזוקה פה הרבה יותר זולה דווקא לטובת הרנו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מישהו יכול להסביר את העניין של שיפוץ ה AL4 אחת ולתמיד ? מצד אחד מדברים על החלפת שסתומים (2000-2500 ש"ח) ומצד שני אני שומע על בעלי מגאן שנדרשו לשיפוץ של 10-12 אלף ש"ח... ולפעמים איפשהו באמצע (6-7 אלף).

 

מי יכול לשפוך אור על הנושא ? איזה סוג של שיפוץ צריכה מגאן II לגיר, באיזה קילומטראז' פחות או יותר, מה העלות ולכמה זמן הגיר המשופץ אמור להחזיק ?

 

 

 

תקשיב - אם תוכל למתח את התקציב בעוד 10K, תוכל לרכוש לעצמך רנו עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר.

 

היכן מוצאים מגאן 2008 עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר ב 30K ש"ח ?...

פורסם

בד"כ מדובר בשסתומי לחץ שדורשים החלפה. זה תיקון של 2 עד 3K מקסימום.



 

זה גיר סגור ולא צריך להחליף לו שמן - אמור להחזיק את השנים.

 

אבל הכל תלוי באיך נהגו ברכב הזה ואיזה סוג של נסיעות הוא עבר.

 

אני נהג מאוד עדין עם הרכב ואני נוסע בדר"כ בין 90 ל110 אשתי גם כן לא נהגת כסחנית במיוחד - בעיקר מאיצה בקו ישר יותר ממני :-P אבל גם כחוק ברזל לא עוברים את ה120 קמ"ש, בלי העצות פתאומיות ובלי בלימות חזקות ללא צורך.

 

אני מקווה שהגיר אצלנו יחזיק מעבר ל100KKM שהרכב גם ככה כבר מתקרב אליהם אבל נכון לעכשיו יש עוד שנה ועשרה חודשים אחריות והרכב מתנהג ממש טוב.

 

אני מתאר לעצמי שרוב המכונים שטיפלו ברכב הזה כנראה ניפחו את העניין והפכו את זה לשיפוץ גיר ואני גם לא אתפלא אם זה קורה בעיקר במוסכים לא מורשים לרכב הזה.

 

שאר המקרים כנראה נהיגה אגרסיבית או פשוט גיר דפוק, זה גם קורה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היכן מוצאים מגאן 2008 עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר ב 30K ש"ח ?...

 

אני מציע לך שתפנה לספונסר של הפורום, לי הוא עזר רבות!

לא יודע אם תמצא ב-30K אבל תבדוק מה הם מציעים, אני הופתעתי.

אולי סוף שנה תמצא משהו מעניין. חוץ מזה, בתנאי התשלום למימון שהם מציעים, אתה חוסך עוד 1-2K לפחות ועוד לא דיברתי על ישור קו לפני ואחרי מכירה.

 

אני חושב ששווה לך להתאמץ ולקבל רכב עם 3 שנות אחריות ככה שרב השאלות והדאגות שלך יורדות מהפרק.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אם יש לך תנאים טובים בבנק או מישהו עם בנקאות פרטית במשפחה - עדיף לך לקחת הלוואה דרכו, רוב הסיכויים שתקבל תנאים טובים יותר.



 

אחרי שהלכתי לבנק עם ההצעה שקיבלתי מחברת המימון הם נתנו לי תנאים טובים יותר ולקחתי את ההלוואה ישירות מהסניף שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בד"כ השיפור מגיע כשאתה מוכר את המגאן... :)

 

מאחר והרכב לא מזדקן היטב, סביר להניח שחלק מהסיפור שהחדשות פחות בעייתיות הוא מאחר והן חדשות יותר...

(למעט מחלות הילדות של רכב נכבה באמצע נסיעה וכו' שהיו נפוצות בדגמים הראשונים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

מתי בפעם האחרונה מכרת מגאן? כמה מגאן כבר מכרת.

 

אצל ההורים של אשתי השיפור היה פעמיים כאשר הם מכרו מגאן, אבל לטובת מגאן חדשה.

בפעם הראשונה זה קרה אחרי 7 שנים, בפעם השנייה אחרי 8.

נחש מה? הרכבים היו במצב כמו חדש, לא היו תקלות מעבר לדברים קטנים (לא גיר ולא חשמל).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בד"כ השיפור מגיע כשאתה מוכר את המגאן... :)

 

מאחר והרכב לא מזדקן היטב, סביר להניח שחלק מהסיפור שהחדשות פחות בעייתיות הוא מאחר והן חדשות יותר...

(למעט מחלות הילדות של רכב נכבה באמצע נסיעה וכו' שהיו נפוצות בדגמים הראשונים)

 

התקלות שהיו בשנתונים הראשונים לא קשורות לגיל מאחר והם היו חדשות. התקלות נבעו ממחלות ילדות כפי שהיה לטויוטה קורולה בשנתונים 2003 - 2005 שסודר בשלב מאוחר יותר.

פשוט לא מדברים על זה כי זה רכב יפני ועוד טויוטה והרי אנחנו הישראלים שנאמנים בצורה עיוורת למי שדופק אותנו - ביבי ולשמועות. מה לעשות שאנחנו אוהבים רכבים יפנים לא בטיחותיים כי העיקר אמינות כי חס וחלילה זה מה שיציל בזמן תאונה אפילו שהוא לא נח וגורם לתחושות בחילה כמו הגיר הרובוטי המוצלח שדחפו לנו בשנתונים 2008 - 2009.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כאשר מדובר בדגמים עם פחות בעיות החל מאמצע 2007 - האם למעשה מדובר בדגם עם השינוי בגריל ובפנסים האחוריים ?

ז"א האם במידה ואני פוגש את הדגם ה"חדש" יותר, אין צורך להבין מאיזה חודש בשנת 2007 הוא, אלא אפשר לדעת שהוא מהמודל ה"משופר" ?


×
×
  • תוכן חדש...