Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחלק מהמקורות אני מוצא שהשיפור בבעיות האמינות החל בדגמי 2006 , בחלק 2008. האם דגמי 2006 פחות בעייתיים ? והאם ישנם בעצם 3 דורות של מאגן II ? (שני שיפורים - ב 2006 ואחכ ב 2008 ?)

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכוונה היא שבמודל 2007 והלאה יש שיפורים נוספים ? או שהם נכנסו ב2008 ?

 

אשמח לדעת כמובן גם במה שיפרו לעומת 2006.

 

תודה.

פורסם

שלום,

2004-2005 - עם הרבה מחלות ילדות. למעשה אלו השנתונים שגרמו נזק תדמיתי לרכב, לא מומלץ!

2006 - חל שינוי לטובה, היתה לנו כזאת למשך שנה וחצי ומאוד נהננו.

 

כל השנתונים האלו לפני מתיחת פנים.

 

2007 - מוצלח מאוד.

2008 -2009 - עוד יותר מוצלח לאחר שהחליפו / שדרגו את הכויילים ברכב. (לא בעל מקצוע ולא רוצה לקשקש אבל ככה הסבירו לי / קראתי בפורומים).

 

לסיכום - תרכוש אחת משנתון 2008 ומעלה.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

האם יש למישהו מושג במה חלו השיפורים בין 2006 ל 2007 ?

 

2008 כבר לא ממש בתקציב שלי, אך הייתי מעוניין לדעת מה שיפרו בדגמי 2006 שנכנס לדגמי 2007....

 

תודה !

פורסם

ב2007 עד כמה שידוע לי רנו חברו ביחד עם ניסאן והחלו לעשות שיתוף פעולה מלא בינם בדגם הזה.



 

המכלולים המכאניים של המגאן 2 משנת 2007 הם בכלל של ניסאן ומכאן הגיע השיפור העיקרי באמינות הרכב.

 

סה"כ התקלות שהיו לפני דגמי 2007 הם בעיקר בקורא הכרטיסים - לאחר הוצאת הכרטיס בזמן שהרכב עדיין מונע, לא היה ניתן לדומם מנוע - מתברר ששתי לחיצות על כפתור ההתנע אמורות לדומם אותו.

 

מעבר לזה תיקח בחשבון שלרכב הזה יש כמה נקודות תורפה, חלקן קשורות לתכנון מכאני וחלקן קשורות לתכנון בניה

 

1. שתי צמות עם קונקטורים מאוד רגישים - אחת של פיקוד המזגן שקל מאוד להגיע אליה ולסדר והשניה של הנעילה המרכזית שנמצאת עמוק בתוך הדשבורד לכוון קיר האש - שהרבה יותר קשה להגיע אליה. אם הצמות האלה יוצאות מהמקום - את קונקטור המזגן אתה יכול לתקן בעצמך ואת הקונקטור השני - תעבור דרך המוסך ויסדרו לך.

 

2. סלילי הצתה שעלולים להתבלות מידי כל כמה שנים. כ2K שקלים עלות תיקון.

 

3. שסתומי לחץ בגיר - נהיגה נכונה אמורה להאריך את חיי השסתומים האלה - כ2K שקלים עלות תיקון.

 

4. מה לעשות - רכב עם רצועת טיימינג - אחת ל4 שנים או כל 90KKM

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי זה עניין של מיתוג ומדובר באותם רכבים, ברשותי מגאן 2004 וסניק 2005 ללא בעיות.

דגם עד שנת 2006 כולל עם מנוע 115 כ"ס תזמון שסתומים משתנה.

דגם משנת 2007 עם מנוע 110 כ"ס תזמון רגיל 110 כ"ס.

 

מעבר לזה אותם רכבים

פורסם


סה"כ התקלות שהיו לפני דגמי 2007 הם בעיקר בקורא הכרטיסים - לאחר הוצאת הכרטיס בזמן שהרכב עדיין מונע, לא היה ניתן לדומם מנוע - מתברר ששתי לחיצות על כפתור ההתנע אמורות לדומם אותו.

 

 

 

מה שאתה מתאר כאן זו לא תקלה.. מחשב הרכב אפילו כותב לך את זה שחור על גבי LCD, לכיבוי מנוע לחץ פעמיים STOP.

 

גם אני שמעתי מבעלים של מגאן 2008 שבשנתונים המוקדמים ישנם מכלולים ומערכות פחות אמינות ששופרו בחלוף השנים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

ב2007 עד כמה שידוע לי רנו חברו ביחד עם ניסאן והחלו לעשות שיתוף פעולה מלא בינם בדגם הזה.



 

המכלולים המכאניים של המגאן 2 משנת 2007 הם בכלל של ניסאן ומכאן הגיע השיפור העיקרי באמינות הרכב.

 

הגיר מ 2007 שייך לניסאן ? לא AL4 ? כנ"ל המנוע ?

 

הרתיעה העיקרית שלי מהרכב הנ"ל היא שיפוץ הגיר....

 

ספציפית אני שוקל 2006 עם פחות מ 100K אחרי החלפת טיימינג, אבל חושש מבעיות גיר בקרוב. כמה זמן אמור להחזיק הגיר ברכב הזה לפני שיפוץ ?

פורסם

הגיר נשאר AL4 אבל בד"כ מה שהולך שם זה שסתומי לחץ ולא באמת צריך לשפץ את הגיר כולו - התיקון של השסתומים הוא בסביבות ה2K ש"ח



 

ברכב של אבא של אשתי - מגאן 2006 היה צורך לעשות את השיפוץ הזה וגם הגיע שם הזמן לרצועת טיימינג.

 

הוא היה בנקודה בה הוא התלבט אם להמשיך עם הרכב או לא - היות והרכב שלו הוא הדגם המאובזר יותר ובהחלט מדובר כאן ברכב מאוד מפנק, הוא פשוט החליט להשקיע ברכב חמישייה ולהמשיך איתו עוד כמה שנים טובות.

 

חוץ מזה לא היה לו שום דבר ברכב הזה שדרש נסיעה למוסך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בכמה ק"מ היה נדרש שיפוץ ?

 

אפשר לדעת מה התקציב שלך?

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

עד 25000.

 

מנסה למצוא פוקוס 2006 שתכנס לתקציב הזה אבל גבולי. המגאן הוא רכב שמאד נהנתי לנסוע בו כשהיה לי כזה בליסינג לפני כמה שנים, אבל הסיפורים על ההפתעות ש"בדרך" לקראת 100K קצת מרתיעות אותי. מצאתי דווקא מגאן 2006 שמורה יפה (קוסמטית + מטופלת קבוע במורשה + טיימינג) עם קרוב ל 100K במחיר קרוב ל20K אבל עדיין מתלבט.

פורסם

בתור אחד שמאוהב ברנו מגאן אני יכול להגיד שלא הייתי לוקח את הסיכון ברכישת רנו מגאן אלא הולך על משהו יותר בטוח.

נניח אקסנט 2006 או פוקוס 2005 או מזדה 2004

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!


×
×
  • תוכן חדש...