Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הסתכלתי אודי TT שנת 2001 נראת במצב מטורף ואני רוצה לקחת אותה לבדיקה באחד המכונים בחיפה, אשמח לקבל המלצה על מכון בדיקה הכי טוב ומדויק בחיפה שנותן אחריות לחצי שנה לפחות.

רציתי גם לקבל חוות דעת על הרכב איך הוא באופן כללי.?

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

תנסה את קומפיוטסט בצ'ק פוסט...

אם זה רכב הנעה קדמית כמובן, לא יודע אם בודקים 4X4 שם (כלומר, quatro).

כשמכרתי את הרכב הקודם שלי, הקונה לקח אותה לשם וכמוכר יצאתי בבאסה משם (עלו כמעט על כל תקלה שהייתה).

בנוסף, יוכלו לבדוק לך את הכוח שנשאר לרכב....

 

בקשר לרכב,

סופר פוזה, אבל לא הרבה יותר מזה במחיר שהוא נמכר.

אם מדובר בדגם ה quatro אז קצת יותר נחמד, יותר חזק ומהנה, אך עדיין יחסית לרכב 4x4 אחיזה לא מדהימה.

אם מדובר ברכב הרגיל (הנעה קדמית) מציע לך לא ללכת על הגג הרך אם מדובר בקבריולט ולא בקופה.

פורסם

הייתי ממליץ לך לוותר על הבדיקה ולבצע בדיקת שילדה במכון שכזה ומשם למוסך מתמחה שמכיר את הרכב ואת המחלות שלו, המכון יתן לא יותר מאשר רשימת כסתחים שיפחידו אותך וימרמרו את הקונה שחצי מהרשימה הזו לוטה בערפל כך שאתה נשאר מבולבל ואין לך מושג למה כן להתיחס ולמה לא

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

המוןן תודה על העזרה, ובאמת מדובר בדגם היותר ספורטיבי עם ה4X4 ולפי מה שהמוכר אומר הרכב משופר עם צ'יפ ומחשב ניהול.

אבל מה שהכי מוזר לי שהוא אומר שלאוטו יש קילומטרז של 100אלף אבל ברכב אצמו המחוג מראה על 300.

הוא אומר לי שהשיפורים דפקו לו את המד קילומטרז, זה באמת יכול להיות?

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

כע אני רוצה לבדוק לפי זה. עם נגיד בטסט באמת רשום 100 והקילומטרז' במחוג 300 מה לעשות.?

אחרי זה יהיה לי בעייה למכור ת'אוטו.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

תבקש לבדוק היסטוריית טיפולים במוסך בו טיפלו ברכב- האמת שניהם נשמעים לא הכי הגיוניים. 300K ברכב כזה כבר לא היה נשאר ממנו הרבה. 100K מעט מידי אבל קצת יותר הגיוני.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לדעתי ניצבת לך מול הפנים נורת אזהרה אדומה ענקית !

 

זה נשמע לי כמו חירטוט מושלם. ממתי שיפורים משפיעים על מד קילומטראז' דיגיטלי ? אין שום קשר. אם כתוב בצג 300,000

 

כנראה זה נכון..

 

בדוק את העניין בצורה פשוטה - בקש היסטוריית טיפולים מלאה מהעשור האחרון ובדוק סבירות תאריכים מול קילומטראז' רשום.

 

אם אין לו - מסריח.

 

תוכל לגשת איתו לכל מוסך צ'מפיון ולבקש עיון בהיסטורייה במחשב הרשת . רק תיעוד מלא של 12 השנים האחרונות עם אימות

 

הקילומטראז' מול התאריכים תוכיח לך שזה באמת נכון (ואני מסופק...)

×
×
  • תוכן חדש...