Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

קרובי משפחה שלי נמצאים בעיצומה של עסקת הליסינג הפרטית של היונדאי i20.

הם היו מאוד מרוצים מהרכב מבחינת נושא של צריכת דלק, אמינות, מחירי טיפולים.

מה שחסר להם זה בעיקר מרחב פנימי, דוד שלי 1.85 מטרים בערך, ולא הכי נוח לו בתוך הרכב, והוא רוצה שהרכב יהיה מרווח יותר.

מאידך, אשתו (דודה שלי) לא מסתדרת עם רכבים גדולים מדי, נגיד כשהיא ניסתה לנהוג על הקורולה שהייתה לנו, היא לא הסתדרה כל כך עם הגודל.

 

(אגב, מי שירצה לקנות את הi20, בעוד כחודשיים - 3 חודשים היא תוצע למכירה, או באופן פרטי או דרך חברת הליסינג, הרכב במצב מכני מדהים, מטופל ושמור, הרכב ימכר גם עם אחריות, הק"מ ברצפה - לא בטוח שיש לרכב כרגע אפילו 20 אלף ק"מ).

 

 

הכיוון שאני רואה כרגע (אחריי שאני והם נבצע גם נסיעות מבחן, ואולי נפסול גם חלק מהם):

פז'ו 308

רנו מגאן

יונדאי i30 החדשה

 

 

האם למישהו יש רעיון נוסף שפספסתי?

לצערי הרב אין אפשרות לגיר ידני. מאוד כדאי גם שלא יהיה רובוטי.

חשוב לשמור על אמינות הרכב, מחירי טיפולים סבירים (אם ביונדאי טיפול עולה 400₪, וברכב אחר יעלה 500-600₪ זה לא יהרוג אותם, אבל טיפול נניח ב800₪ זה מופרז), צריכת הדלק גם חשובה ובעיקר בעיר.

לא צריך רכב זריז או משהו, הם לא מהמתפרעים, והם לא יוצאים הרבה מחוץ לעיר ככה שאין לזה חשיבות. חשוב שבתוך העיר הרכב יהיה חסכוני כמה שאפשר.

בנוסף, הגה חשמלי שיהיה קל לסובב. הם לא יאהבו הגה הידראולי ומתקשר :?

 

זהו, אני לא חשוב שפספסתי משהו. אין להם דרישות מיוחדות באבזור, רק שיהיה בטיחותי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא הייתי קופץ לקטגורייה גדולה יותר בגלל "בעיית"" הגובה של דודך.

לדרישות שלהם, מכונית מאותה קטגוריה היא פתרון נכון. הם ניסו לשבת ביאריס?

יש לה שילוב מוצלח של מרווח ראש, הגה קליל, חסכון ומוניטין של אמינות. וגם לדודה יהיה קל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מתוך שלושת הרכבים שציינת, הייתי הולך על יונדאי i30 החדשה - רכב הכי מתקדם מבחינת הטכנולוגיה, מגיע מאובזר מאוד וחזק.

 

אם צריכת הדלק מאוד חשובה להם ורב הנסיעות הן בתוך העיר, הייתי ממליץ לחשוב על טויוטה יאריס היברידית - רכב חדש, מרווח מאוד מבפנים (מתאים לגובה 185 אפילו יותר מזה) ולא תהיה לדודה שלך בעיית גודל חיצוני. הרכב עושה בממוצע אמיתי כ- 22 ק"מ/לליטר בתוך העיר (מבדיקה אישית) ואני מאמין שעם קצת אינטואיציה בשמירת אנרגיה קנטית שתגיע עם הזמן ניתן להגיע גם ל- 24 ק"מ/לליטר וכל זה במחיר של 115K ש"ח. ליאריס איבזור בטיחותי מלא הכולל 7 כריות אויר.

 

אם הם עושים מעט ק"מ בשנה, אולי התוספת עבור ההיברידיות לא כזאת משתלמת עבורם ואפשר ללכת ליאריס רגילה ב- 104K לגדם המאובזר או ב- 100K לדגם הפשוט. אומנם צריכת הדלק בעיר "רק" 13 ק"מ/לליטר, אבל בהתחשב בקילומטראז' זה בסדר.

פורסם
לא הייתי קופץ לקטגורייה גדולה יותר בגלל "בעיית"" הגובה של דודך.

לדרישות שלהם, מכונית מאותה קטגוריה היא פתרון נכון. הם ניסו לשבת ביאריס?

יש לה שילוב מוצלח של מרווח ראש, הגה קליל, חסכון ומוניטין של אמינות. וגם לדודה יהיה קל.

לא, אבל שווה לבדוק.

לקחתי את ההצעה בחשבון.

 

הם לא צריכים מוניטין של אמינות, הרכב יוחזק אצלהם בדיוק שנתיים וחצי, ועם הנסועה שלהם הם יכולים גם לקחת סיטרואן C5, ב20 אלף ק"מ לא נראה לי שAL4 יתקלקל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
חשוב לשמור על אמינות הרכב,

 

הם לא צריכים מוניטין של אמינות,

 

זה לא אני, זה אתה...:?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
זה לא אני, זה אתה...:?

אמינות הרכב לשנתיים וחצי, זה מה שנדרש.

הם לא נוסעים כמוני בשנתיים וחצי 60-70 אלף ק"מ, אלא שליש מזה במקרה הטוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני ממליץ לבדוק סוזוקי SX4 האצ'בק, בין משפחתית לסופר מיני, מרווח טוב, אמין וזול לאחזקה וגם מוצע במחירים אטרקטיביים.

נכון מדובר ברכב שנמצא קרוב לסוף חייו אבל גם הפיג'ו 308 שאתה חושב עליה לא ממש עדכנית.

הבעיה היחידה שאני רואה היא 4 כוכבים במבחן הריסוק לסוזוקי, אבל מבחינת איבזור בטיחותי יש 6 כריות ו-ESP.

 

אפשרות אחרת, קיה סול. מיקרוואן עם תנוחת ישיבה ג'יפונית, מרווח פנימי מעולה ורק תא מטען שמרגיש מעט קטן. הקיה בניגוד לסוזוקי זכה ל-5 כוכבי ריסוק כך שהוא עונה על כל הדרישות.

 

אחרונה חביבה הונדה ג'אז הייבריד, גם מיקרוואנית עם מרווח מעולה בתא הנוסעים אך תא מטען מעט קטן, היא תהיה הכי חסכונית וגם בעלת ביצועים טובים ויש לה 5 כוכבים במבחני הריסוק.

גם טויוטה ספייס וורסו מציעה קונספט דומה מאוד מינוס מערכת ההנעה ההיברידית.

 

מקווה שהצלחתי להרחיב קצת את מעגל האפשרויות מעבר לאופציות הבנאליות של משפחתית או סופר מיני, המיקרוואנים נמצאים בדיוק על הגבול בין שתי הקטגוריות ושומרים על מימדים חיצוניים קומפקטיים ומרווח פנימי טוב.

פורסם

אם כך, להלן רשימת הרכבים לנסיעת מבחן, שבסיומה כנראה ינופו רוב הרכבים ונשאר עם 3-4 רכבים לכל היותר:

פזו 308

קיה סול

טויוטה יאריס הייבריד

קיה ריו 5 דלתות

טויוטה אוריס

יונדאי i30

הונדה ג'אז הייבריד

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האוריס כבר מיושנת והמחליפה אמורה להגיע בתחילת 2013.

לדעתי לדרישות הספייס וורסו יותר מתאימה מהיאריס והפער במחיר לא משמעותי.

 

מה מצאת בפיג'ו 308? סתם רכב מגודל עם גיר גרוע, אני חושב שאפשר לוותר עליו.

 

הריו דיי דומה ליונדאי מבחינת מרווח ככה שהיא לא ממש תעזור להם.

פורסם

הייתי מוותר על יאריס הייבריד. מספיק יאריס רגילה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
האוריס כבר מיושנת והמחליפה אמורה להגיע בתחילת 2013.

לדעתי לדרישות הספייס וורסו יותר מתאימה מהיאריס והפער במחיר לא משמעותי.

 

מה מצאת בפיג'ו 308? סתם רכב מגודל עם גיר גרוע, אני חושב שאפשר לוותר עליו.

 

הריו דיי דומה ליונדאי מבחינת מרווח ככה שהיא לא ממש תעזור להם.

הספייס וורסו בדיוק כמו היאריס מאכזבת יחסית באבזור והיא לא ממש חזקה בצריכת הדלק.

גם הבנתי שהרכב די חלש, ההייבריד מעניינת (הסברתי למה לשי).

 

308 - רכב נוח, והם נוסעים הרבה בעיר וזה חשוב להם.

הגיר אכן גרוע, אבל אם הם יחזיקו את הרכב שנתיים וחצי, מה אכפת להם?

 

הריו תבדק, אני זוכר שנהגתי בה אצל חבר, והיא מרגישה יותר מרווחת מהi20, זה שווה בדיקה.

מקסימום לא ייקחו אותה.

הייתי מוותר על יאריס הייבריד. מספיק יאריס רגילה...

היאריס הרגילה מאוד מאכזבת בנושא אבזור, והצריכת דלק שלה לא מי יודע מה. ומה זה ברקסים תופים מאחורה? אנחנו ב2013, לא ב1993.

ההיברידית מציעה צריכת דלק מהפכנית שאין כמעט בשום רכב.

אם הם יחליטו להשאר עם הרכב (אחריי הכול, כעבור שנתיים וחצי הם יכולים להשאר עם הרכב או להחזיר לחברת הליסינג ולהמשיך לרכב חדש) זה יהיה מצוין בשבילהם, רכב מאוד חסכוני ובטויוטה הטיפולים לא יקרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...