Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הצמיגים על מאזדה 6 2008 שעברה כ-48,000 ק"מ יצור הצמיג שבוע 15/08 (הרכב עלה על הכביש במאי 2008 צריכים החלפה בגלל הגיל וקצת יובש (בסה"כ נראים טוב חיצונית).

 

כפי שניתן לראות הרכב לא נוסע הרבה (נרכש במארס 2010 מאוויס עם כ-13,000 ק"מ), ב-30 חודש ננהג על הרכב כ-35,0000 ק"מ והצפי העתידי אף נמוך מזה שכן רכשתי ביולי I-20 חדשה אפס ק"מ מליסינג, ואנו משתמשים בה במרבית הזמן להגיע ולחזור מהעבודה (אשתי ואני עובדים בסמיכות) וכן לנסיעות קצרות על מנת להוריד קצת עלויות דלק (כ-30% פער בין ה-I20 למאזדה 6)

 

הציעו לי את הצמיגים הבאים באיזור ה-700 ש"ח לצמיג וההתלבטות שלי היא בין צמיגים אלו למשהו זול יותר באם אמצא כזה. הכי זול שהוצע לי עד כה זהו צמיג שעולה כ-600 ש"ח והשאיפה שלי לצמיג באיזור ה-500 ש"ח באם ניתן למצוא מאיכות טובה. הנהיגה שלי יחסית רגועה ואני מחפש מהצמיג שיהיה שקט ויתן אחיזת כביש טובה. ברור לי שההחלפה של צמיגים אצלי היא בגלל יובש/גיל ולא בלאי וכאן ההיסוס שלי להוצי כ-2800 ש"ח על 4 צמיגים:

 

הצמיגים שהוצעו לי באיזור ה-700 ש"ח +- הם:

 

1. Michelin PRIMCY

2. Bridgestone TG90

3.Dunlop SPT230

4. Bridgestone Potenza G 019

 

באיזור ה-600 ש"ח הוצע לי Yokohama C Drive 2

 

אודה לחוו"ד המלצות בין צמיגים אלו (כולם 92V) שהפערים בינהם בטווח של עד 30 ש"ח לא מהותיים כשקונים צמיג לרכב שאין בכוונתי למכור בשנים הקרובות (בד"כ מחזיר רכבים מעל 10 שנים ואף יותר)

 

האם יש אלטרנטיבה טובה במחיר זול יותר באיזור ה-500 ש"ח לצמיג?

 

תודה

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

שלום,

מהרשימה שלך הייתי בוחר במישלין פרימאסי - צמיג מעולה לנהיגה רגילה.

 

אם אתה רוצה לחסוך, יש לך FALKEN ZE912 במחיר 450-500 ש"ח.

הם לא רעים ויעשו את העבודה בנהיגה רגועה, אבל הם לא ברמה של MICHELIN PRIMACY.

מצד שני, הפרש של 1000 ש"ח ל 4 צמיגים זה סכום רציני.

אתה בקושי נוסע, וכל צמיג יחזיק אצלך מעמד כ 3 שנים, עד שיתייבש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

מהרשימה שלך הייתי בוחר במישלין פרימאסי - צמיג מעולה לנהיגה רגילה.

 

אם אתה רוצה לחסוך, יש לך FALKEN ZE912 במחיר 450-500 ש"ח.

הם לא רעים ויעשו את העבודה בנהיגה רגועה, אבל הם לא ברמה של MICHELIN PRIMACY.

מצד שני, הפרש של 1000 ש"ח ל 4 צמיגים זה סכום רציני.

אתה בקושי נוסע, וכל צמיג יחזיק אצלך מעמד כ 3 שנים, עד שיתייבש.

 

 

תודה

 

ההתלבטות כעת היא בין FALKEN ZE912 לבין Hankok k415

 

אודה להמלצות בנושא

 

תודה

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

בתור אחד שיש לו על הרכב את ה - FALKEN ZE912



מרוצה מאוד,שקטים,אוחזים ונותנים את התמורה לכסף.

יש לי אותם שנה+ ונקנו טריים (שבוע שבועיים אחרי שהגיעו לארץ).

 

 

חן

פורסם
תודה

 

ההתלבטות כעת היא בין FALKEN ZE912 לבין Hankok k415

 

אודה להמלצות בנושא

 

תודה

 

ערן

 

 

ההנקוק בינוניים לחלוטין.

נסה יוקוהאמה C DRIVE2, צמיג שקט ואוחז.

פורסם
ההנקוק בינוניים לחלוטין.

נסה יוקוהאמה C DRIVE2, צמיג שקט ואוחז.

 

תודה,

 

היוקהומה יקרים לי כ-600 ש"ח לצמיג, לא רוצה לעבור תקציב של 500 ש"ח לצמיג

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

×
×
  • תוכן חדש...