Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגאן שלי עושה בנסיעה משולבת בערך 13 ליטר ל 100 ק"מ.

 

מחוץ לעיר בשיוט על 100 רגוע ללא האצות מחשב הרכב מראה בערך 7 ליטר ל 100 ק"מ שזה יוצא 14.2 ק"מ/ליטר

 

אבל בתוך העיר כאשר מאיצים מעמידה ( למשל ברמזור ) מחשב הרכב נע בין 17 ל 20 ליטר ל 100 ק"מ.

 

נראה לי קצת מוגזמת הצריכת דלק בתוך העיר.

 

 

אם יש למישהו את הרכב הנ"ל עם אותו המנוע 2 ליטר

בבקשה תגידו לי מה היא צריכת הדלק אצלכם.

פורסם

שלום

לי יש פלואנס 2 ליטר מודל 2011 עם גיר רציף 6 הילוכים (גיר ומנוע כמו בניסן)

נתון רגעי כזה או אחר אינו רלוונטי, הרי לא תתאר מה משקל האנשים ברכב, מה זוית הכביש, מה התאוצה וכו'.

מה שחשוב זה נתון מתמשך לצריכה עירונית, ולבין עירונית.

אצלי בהתחלה (הרכב נרכש עם 16 KKM) הצריכה העירונית (קריות) עמדה על 11 ליטר ל100 ק"מ, ובין עירוני 7.5 לטר.

אחרי טיפול שכלל תוסף ניקוי, השתפרה הצריכה והיא כעת 10 ליטר בעירוני (בין עירוני לא נבדק מאז הטיפול)

מקווה שעזרתי

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

13 ליטר ל-100 ק"מ ? (ולא 13 ק"מ לליטר?) הוא מצב לא תקין לנסיעה משולבת, צריכה כזו אופיינית רק לנסיעה מואצת בחוזקה בעיר.

 

משהו מנסיוני עם סניק 1.6, נסיעה של רוכב בודד...

בהאצות חזקות או נסיעה מהירה מהטבעי בעליות ארוכות - רק בצורת נהיגה כזו - אפשר להגיע ל- 20 ליטר ויותר -100 ק"מ.

הפתרון הוא להאיץ בקצב רגיל, לא לעשות שום תחרות ולא לחשוב שעושים רושם על מישהו. כי ממש לא!

בנסיעות שיוט נסה הרפיות קלות מהדוושה, לפעמים פימפומים, ואז מגיעים לשמירת מהירות רצויה גם עם 6 ליטר ופחות ל-100 ק"מ במהירות 100 קמ"ש. אבל ביומיום ובלי מאמצי חסכון, אצלי 6.5 עד 8 ליטר ל-100 הוא המצב היותר שכיח.

בנסיעה משולבת של שני שליש בינעירוני במרחק (ובערך חצי חצי בזמן) הממוצע המצטבר הוא 8 -8.5 ליטר ל-100 ק"מ.

 

צריכת הדלק בהאצות צריכה להיות מוצגת מול העיניים של כל אלו שהכי חשוב להם להיות ראשונים ואחרי זה בוכים על הוצאות הדלק.

הבעיה היא שלא נוח לאנשים עם המודעות והתובנה שמגיעה כאשר הנתון מוצג מול העיניים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
המגאן שלי עושה בנסיעה משולבת בערך 13 ליטר ל 100 ק"מ.

 

מחוץ לעיר בשיוט על 100 רגוע ללא האצות מחשב הרכב מראה בערך 7 ליטר ל 100 ק"מ שזה יוצא 14.2 ק"מ/ליטר

 

אבל בתוך העיר כאשר מאיצים מעמידה ( למשל ברמזור ) מחשב הרכב נע בין 17 ל 20 ליטר ל 100 ק"מ.

 

נראה לי קצת מוגזמת הצריכת דלק בתוך העיר.

 

 

אם יש למישהו את הרכב הנ"ל עם אותו המנוע 2 ליטר

בבקשה תגידו לי מה היא צריכת הדלק אצלכם.

 

האם עשו לרכב טיימינג לאחרונה

פורסם

אני בודק בכל תדלוק

ואצלי זה 1:1 מחשב הרכב מול משאבת התדלוק.

 

בכל מקרה האם יש מישהו עם מגאן מנוע 2.0 ליטר שבנסיעה עירונית מוציא יותר מ 13 ליטר ל 100 ק"מ ?

פורסם
אני בודק בכל תדלוק

ואצלי זה 1:1 מחשב הרכב מול משאבת התדלוק.

 

בכל מקרה האם יש מישהו עם מגאן מנוע 2.0 ליטר שבנסיעה עירונית מוציא יותר מ 13 ליטר ל 100 ק"מ ?

 

לי יש רנו מגאן 2.0 ליטר, שנת ייצור 2006, לאחר ניקוי מזרקים.

 

בנסיעה עירונית כבדה / כבדה מאוד + מזגן, אכן עושה כ-13 ליטר ל-100 ק"מ.

בנסיעה עירונית דלילה יורד לסביבות 11-12 ליטר ל-100 ק"מ.

בנסיעה מעורבת יורד לכיוון 9-10 ליטר ל-100 ק"מ.

 

בנסיעה לאילת, צרך ממוצע של 7 ליטר ל-100 ק"מ

 

בכל הבדיקות הפיזיות שעשיתי, הממוצע היה זהה לממוצע שחושב על ידי מחשב הדרך.

פורסם

כרגע יש לי פלואנס 2.0 עם 60 אלף שעושה 1:10 בין עירוני בלבד

ואני נוסע רגוע

ביקשתי לבדוק את הנושא עיי חברת הליסינג כי זה גבוהה יחסית

פורסם
לי יש רנו מגאן 2.0 ליטר, שנת ייצור 2006, לאחר ניקוי מזרקים.

 

בנסיעה עירונית כבדה / כבדה מאוד + מזגן, אכן עושה כ-13 ליטר ל-100 ק"מ.

בנסיעה עירונית דלילה יורד לסביבות 11-12 ליטר ל-100 ק"מ.

בנסיעה מעורבת יורד לכיוון 9-10 ליטר ל-100 ק"מ.

 

בנסיעה לאילת, צרך ממוצע של 7 ליטר ל-100 ק"מ

 

בכל הבדיקות הפיזיות שעשיתי, הממוצע היה זהה לממוצע שחושב על ידי מחשב הדרך.

כבעלים לשעבר של סניק 2001 מנוע 2.0L אצלי היתה הצריכה בדיוק כמו זאת.

לדעתי צריכה סבירה למנוע 2.0L בהאצות ועצירות בעיר.

×
×
  • תוכן חדש...