Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לא ברור מי, איך ואיפה בדיוק הצליח לעשות את הנזק הזה, אבל מצאתי את המכונית שלי עם כ-15 טיפות לכה שקופה שניתזו עליה במקומות שונים. אלה שהיו על החלונות היו קלות להסרה כמובן (עם סכין יפני "מכופף") אבל מה אני עושה עם הטיפות שהתקשו על צבע המכונית? פוליש לא בא בחשבון כי זה צבע מטלי.

 

רעיונות?

 

תודה.

The older you get, the better you used to be

פורסם

בהחלט אפשר לעשות פוליש על צבע מטאלי, אין שום קשר.

כנס לאתר Ness Detail של יבגני, הדיטיילר של פרארי ומזראטי, תראה את המכוניות שהוא עושה להן פוליש לפני מסירה.

פורסם

תעלה תמונה כמו שאמרו.

אני הייתי מתחיל עם פלסטלינה (קשיחות בנונית ומעלה) ועבודה עם הרבה חומר סיכה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
תעלה תמונה כמו שאמרו.

אני הייתי מתחיל עם פלסטלינה (קשיחות בנונית ומעלה) ועבודה עם הרבה חומר סיכה.

אני חייב לציין שיש פה טיפה סגידה לפלסטלינה. זה חומר טוב אבל זה לא מנקה הכל :) נראה לי שבמקרה הזה בעל הבית יצטרך לצרף תמונות.

פורסם
אני חייב לציין שיש פה טיפה סגידה לפלסטלינה. זה חומר טוב אבל זה לא מנקה הכל :) נראה לי שבמקרה הזה בעל הבית יצטרך לצרף תמונות.

 

אני לא חושב שיש סגידה, החומר הוכיח את עצמו כיעיל מאוד. בנוסף רשמתי שהוא יתחיל עם פלסטלינה, ככל הנראה הוא יצטרך להמשיך לפוליש אבל בלי תמונות קשה לקבוע.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

היה לי מקרה דומה אבל עם טיפות צבע, הפתרון זה לעבור על זה עם פלסטלינה. קרצף את האיזורים בעזרת פלסטלינה וזה ירד.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תודה לעונים.

 

מצ"ב תמונות. יש לציין כי במציאות זה נראה יותר גרוע ממה שרואים כאן.

כמו כן ברצוני לציין שצבע המכונית הוא בן כחצי שנה בלבד...

 

אז מה לדעתכם יעבוד, אם בכלל?

IMAG2494.jpg

IMAG2496.jpg

IMAG2497.jpg

IMAG2498.jpg

IMAG2499.jpg

IMAG2501.jpg

IMAG2503.jpg

IMAG2504.jpg

The older you get, the better you used to be

פורסם

אם אין לך פלסטלינה בהישג יד אז תנסה WD40 עם שפשוף קל בעזרת מיקרופייבר. אם זה לא עוזר, תנסה דברים כמו חומץ 5% סינטטי, אלכוהול 70% ואולי אפילו מים רותחים (בעדינות, כן?). בזמנו הצלחתי להוריד שרף שנדבק לרכב והתבשל על הצבע במשך הרבה זמן. לקח טיפה זמן אבל ירד הכל בסוף.

 

בכל אופן, תמיד טוב שיהיה לך פלסטלינה.

 

נ.ב. בסוף התהליך, תנקה את השאיריות של כל החומרים ששמת על הרכב.

פורסם

כפי שנראה הרכב הוא יוקרתי וחבל להרוס את הצבע.

לדעתי עדיף ללכת למקום שמתמחה בטיפול במקרים כאלה, כל זה על מנת לא לקלף את הצבע ואז להתחרט על משהו שהיה ניתן לתקן ב100 200 שקל.

Polo 2012

פורסם

כאמור, גש לבצע פוליש אצל מומחים ידועים בפורום.

פוליש עושים גם ביציאתו מהיבואן, אין קשר לגיל הרכב. כמו כן, פוליש איננו גזר דין מוות לצבע, כולה שכבה מיקרונית.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אם אין לך פלסטלינה בהישג יד אז תנסה WD40 עם שפשוף קל בעזרת מיקרופייבר. אם זה לא עוזר, תנסה דברים כמו חומץ 5% סינטטי, אלכוהול 70% ואולי אפילו מים רותחים (בעדינות, כן?). בזמנו הצלחתי להוריד שרף שנדבק לרכב והתבשל על הצבע במשך הרבה זמן. לקח טיפה זמן אבל ירד הכל בסוף.

 

בכל אופן, תמיד טוב שיהיה לך פלסטלינה.

 

נ.ב. בסוף התהליך, תנקה את השאיריות של כל החומרים ששמת על הרכב.

 

שרף זה לא לכה! שרף הוא על בסיס מים, ולכן יורד עם מים חמים ו/או אלכוהול וכדומה.

 

לכה היא על בסיס טינר, כמו הצבע והלכה שכבר על הרכב. הטיפות האלה של הלכה יירדו רק באמצעות טיפול של שיוף נקודתי והחזרת הברק באמצעות פוליש. פוליש לבד יעזור גם, אבל ייקח הרבה זמן ויידרוש מיומנות בעבודה עם פוליש.

פורסם

תודה לעונים.

 

אני אגש למישהו מקצועי ואחזור לדווח איך זה נראה "אחרי".

The older you get, the better you used to be

×
×
  • תוכן חדש...