Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סמסונג יוציאו גרסת ג'לי בין רשמית עבור גלקסי ס 2 וזה יקרה אולי עוד החודש (נובמבר)

 

בינתיים 4.0.3 זה מה שיש...

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
DO TELL

 

אתה מודע לכך שיש מלא אפשרויות חוץ מCM שמבוססות על הרומים של סמסונג.

 

לא כל כך - מראה קלאסי שמרוב אפשרויות כבר אבדתי את הכיוון.

אתה מוזמן להמליץ על מה שאתה מכיר כמוצלח.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
כל עוד זה תלוי בבן דוב וסאני, עדיף שתקנה S3 או בכלל NOTE2.

 

כרגע ב S2 עדיף להשאר ב 2.3.5 ובNOTE1 אפילו אין כוונה להפיץ את ה 4.04 למרות שסמסונג עוד מעט מוציאים JB.

 

רק בגלל החוצפה הזו שלהם לא הייתי קונה סמסונג באופן פרטי בארץ.

אני בטוח שאחת הסיבות שבנוט אני תקוע עם גרסה בת כמעט שנתיים היא כדי לקדם מכירות של הנוט2.

מה כבר ההבדל בין המערכת של נוט לבין S2 (שקיבל ICS)? סביר שרק הפופולריות של הS2 בזמנו (לכן אני בספק אם יתנו לו את הגרסה הבאה בארץ כשאשר יש את ה-S3).

פורסם

רק שתדע, NOTE 1 כבר קיבל JB מסמסונג...כאן אתה תקוע עם 2.3.5

 

תתפלא אבל S3 כבר עם JB בכל העולם חוץ מכאן. וכאן סאני החוצפנים מרשים לעצמם לכתוב בדף הפייסבוק שלהם שהם מחפשים "נסיינים לבטא".

איזה בטא בראש שלכם? כבר יש גירסה 4.2 ואתם כולה עושים ישור לימין בתפריטים של סמסונג וזה גם בגלל שביקשתם מסמסונג להחביא את העברית.

בכל גרסה אחרת יש עברית שמיושרת לימין.

 

אין שום סיבה להעשיר את הכיס של בן דוב החמדן ולקנות דרכו מכשירים יקרים ב 20 אחוז ועוד לאכול אותה בעדכונים.

 

Croc - כנס לכאן. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1529173

תבחר ב SAMAUNG BASED ROM - ותהנה.

 

ה CM לא מפותח מספיק. עדיין בבטא כבר שנה.

פורסם

ממש לא צריך samsung based. מי צריך את השטויות שלהם? רומים AOKP טובים יותר (ותודה ל-psyrax :wink: ).

ממליץ, אגב, לעבור ל-JB, כי הניסיון שלי אומר שהיא טובה משמעותית מ-ICS.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רק שתדע, NOTE 1 כבר קיבל JB מסמסונג...כאן אתה תקוע עם 2.3.5

 

לא מדויק! הרום שאתה מדבר עליו הוא גרסה מודלפת לא סופית.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

כל הקטע של cm זה שהם בטא קבועה.

 

אני על ה2 עם cm10 וקרנל לא מקורי ומבסוט מעל הראש, הכל עובד חלק, תקין, יציב וסוללה מחזיקה יממה וחצי.

 

מה חסר לכם שם בדיוק?

אני עם חבילת התוכנות של 4.2 והכל מעולה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מעל שנה הייתי עם 2.3.5 והכל היה סבבה.

לפני שבוע שדרגתי דרך KIES ל- 4.0.4 והכל גם סבבה, אבל פחות.

יש אפליקציות שלפעמים שקורסות שלא קרסו ב- 2.3.5...אבל סה"כ בסדר.

מחכה ל-JB.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ממש לא צריך samsung based. מי צריך את השטויות שלהם? רומים AOKP טובים יותר (ותודה ל-psyrax :wink: ).

ממליץ, אגב, לעבור ל-JB, כי הניסיון שלי אומר שהיא טובה משמעותית מ-ICS.

 

AOKP הם בד"כ פורט של AOSP מנקסוס ויש בעיות עם חיבור אוזניות/דיבוריות בBT, המצלמה לא עובדת מושלם והפלאש בעייתי.

למי שזה לא משמעותי, KANG בחור טוב.:-)

 

מה לעשות, החומרה של סמסונג עובדת הכי טוב עם הרום שלהם ומה שהבחורים עושים איתו זה להעיף את כל הנופחות שמגיעות עם הרום שלהם וקצת משחקים עם הזכרון.

פשרה טובה בד"כ זה החלפת קרנל.

פורסם
כל הקטע של cm זה שהם בטא קבועה.

 

אני על ה2 עם cm10 וקרנל לא מקורי ומבסוט מעל הראש, הכל עובד חלק, תקין, יציב וסוללה מחזיקה יממה וחצי.

 

מה חסר לכם שם בדיוק?

אני עם חבילת התוכנות של 4.2 והכל מעולה.

 

אתה יכול להצביע על הבדלים משמעותיים בין CM9 ו-CM10? שווה לשדרג?

פורסם

Cm9 ics

Cm10 jb

 

כבר על הגלקסי 1 שהיה לי ה cm10 עבד ברמה טובה יותר מה 9.

 

ב2 לא ניסיתי את ה9, ישר התקנתי 10

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רק דיברנו ויצא CM10 STABLE לגלקסי אס2 :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נצל"ש, ברשותכם,

 

שואל בשביל חבר, איך מריצים תוכנה בטלפון נייד מבוסס אנדרואיד? (HTC ONE V) . . ?

 

נניח, שברצוני להתקין משהו, האם זה עובד כמו במחשבי כף יד למשל? אני מתאר לעצמי שכן.

 

אשמח לתשובה/מדריך מקוצר,

 

יום טוב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם אתה מתכוון להתקנת תוכנות, אפשר ב 2 דרכים.

1. דרך הMARKET של גוגל - מחפשים, מוצאים, מתקינים.

2. התקנה ידנית ע"י שמירה של האפליקציה (כל האפליקציות של אנדרואיד עם סיומת APK.) על כרטיס הזיכרון והפעלה ע"י לחיצה כפולה.


×
×
  • תוכן חדש...