Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחיצה כפולה להתקנה?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים,

 

שדרגתי את SG2 שלי מרום ICS של אורנג' לזה של Resurrection.

לא כולכך אהבתי את הרום הזה, יש לו קצת בעיות יציבות ולכן אני רוצה לחזור לרום מקורי GB של סמסונג.

 

מישהו יכול לספק לי לינק לרום מקורי שיש בו תמיכה מלאה של עברית ומדריך התקנה?

 

תודה.

פורסם

למה לחזור ל-GB?

JB הרבה יותר טובה. המכשיר עובד מהר יותר ויש הרבה יותר פיצ'רים.

נסה את הרום הזה. נמצא אצלי על המכשיר כבר חודש ועובד היטב. הופך את החיים לנוחים יותר מכל GB...

 

אל תשכח לעשות גיבוי נאנדרואיד ו-TB.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רק דיברנו ויצא CM10 STABLE לגלקסי אס2 :)

 

לא בדיוק. יצא למכשיר i9100g, שזה מכשיר קצת שונה, ולא מתאים לרשתות סלולאר ישראליות

 

ויש לו מעבד וכרטיס מסך שונים, כך שהגירסה לא תעלה על הsgs2 האהוב והמוכר לנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני בעל מכשיר של ה 9100G

ויש לנו את אחד המפתחים הטובים של CM :)

CODEWORKX שבמקרה ממש אוהב את ה OMAP4 של ה G :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

טוב.

 

אז CM והשאר הפכו להיות לא אקטואליים, כשסמסונג שיחררו 4.1.2 רשמי עם Touchwiz 5.0 (שנראה ומתנהג כמו SGS3, שיפרו בו המון דברים לעומת הגירסה הקודמת). התקנתי אצלי, ועובד מצויין, אפילו בעיית נעילת GPS שהייתה עם רומים של סמסונג וגולן טלקום נפתרה.

 

נכון, אין עדיין ממשק עברי, אבל זה עניין של זמן, וגם אותי אישית לא כל כך מעניין, כל עוד יש יישור לימין ומקלדת עברית.

 

להוריד כאן:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1995987

 

הוראות התקנה דרך ODIN כאן (שימו לב שצריך לשנות את הסיומות של הקבצים מ-tar.md5 ל-tar

 

http://iandroid.co.il/forum/topic101482.html

 

ההתקנה על אחריות המשתמש בלבד. אם המכשיר עדיין באחריות, אז תחכו לעדכון שיגיע מהמפעילה, ותעדכנו דרך KIES.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
טוב.

 

אז CM והשאר הפכו להיות לא אקטואליים, כשסמסונג שיחררו 4.1.2 רשמי עם Touchwiz 5.0 (שנראה ומתנהג כמו SGS3, שיפרו בו המון דברים לעומת הגירסה הקודמת). התקנתי אצלי, ועובד מצויין, אפילו בעיית נעילת GPS שהייתה עם רומים של סמסונג וגולן טלקום נפתרה.

 

נכון, אין עדיין ממשק עברי, אבל זה עניין של זמן, וגם אותי אישית לא כל כך מעניין, כל עוד יש יישור לימין ומקלדת עברית.

 

להוריד כאן:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1995987

 

הוראות התקנה דרך ODIN כאן (שימו לב שצריך לשנות את הסיומות של הקבצים מ-tar.md5 ל-tar

 

http://iandroid.co.il/forum/topic101482.html

 

ההתקנה על אחריות המשתמש בלבד. אם המכשיר עדיין באחריות, אז תחכו לעדכון שיגיע מהמפעילה, ותעדכנו דרך KIES.

 

אחלה רום אהבית מאוד את הממשק.

 

מה שכן נתקלתי בבעיה מוזרה שבמסך נעילה עם PATTERN לפעמים כאשר אני מנסה לפתוח את הנעילה המסך לא מזהה מגע, מסתדר אחרי כמה שניות.

פורסם

ניסיתי לשחזר את מה שאמרת אצלי, ולא נתקלתי בבעיה.

 

הורדת את הרום מהקישור הראשון ששמתי?

כי זה אמור להיות הגירסה הרשמית ולא המודלפת.

 

עוד דבר - אחרי הצריבה תיכנס לריקברי, תעשה איפוס למכשיר ותמחק קש. זה כדאי לעשות גם אם אחרי ההתקנה הכל עובד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ניסיתי לשחזר את מה שאמרת אצלי, ולא נתקלתי בבעיה.

 

הורדת את הרום מהקישור הראשון ששמתי?

כי זה אמור להיות הגירסה הרשמית ולא המודלפת.

 

עוד דבר - אחרי הצריבה תיכנס לריקברי, תעשה איפוס למכשיר ותמחק קש. זה כדאי לעשות גם אם אחרי ההתקנה הכל עובד.

 

הורדתי את הרום מכאן:

http://www.sammobile.com/2012/11/15/i9100xxlsj-%E2%80%93-galaxy-s-ii-android-4-1-2-jelly-bean-test-firmware/

 

הלינק הזה מהמדריך בIANDROAID שפריסמת

 

תוכל להסביר לי צעד אחר צעד, איך אני עושה איפוס ומוחק קאש?

תודה.

פורסם

אז קודם עדיף שתתקין מהלינק הראשון. אתה התקנת את הגירסה הניסיונית המודלפת, שהיא בעייתית, ויש בה את הבעיה שהזכרת. תתקין את מה שיש בלינק הראשון.



 

לגבי האיפוס - אז ככה:

 

א) כבה את המכשיר כיבוי מלא

ב) תלחץ היחד מקשי הגברת ווליום + בית + הדלקה עד שתראה על המסך רובוט ירוק עם משהו שמסתובב בבטן

ג) בתפריט הכחול תבחר Wipe Data/Factory Reset בעזרת מקשי הווליום (בכלל, בתפריט הזה תזוז למעלה/למטה עם מקשי הווליום, ותלחץ על כפתור הדלקה לאישור). אחר כך תבחר את זה עוד פעם.

ד) עכשיו תעשה את אותו הדבר עם Wipe Cache Partition

ה) Reboot System Now.

 

ככה עושים איפוס להגדרות המכשיר ומחיקת אפליקציות מותקנות (חומר השמור בכרטיס זיכרון פנימי או חיצוני לא ייפגע.

 

שוב פעם, את התקלה שלך זה סביר להניח שלא יפתור, כדאי שתתקין מהקישור הראשון בהודעה שלי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תודה על ההסבר.

 

אם אני מתקין על הרום הקיים את הרום מהלינק שלך תרם ההתקנה יש אפשרות לגבות את כל האפליקציות?

(האנשי קשר מגובים דרך GOOGLE)

 

ועוד שאלה: במקרה הזה כדי גם להקין ROOT שונה?

פורסם

אם עובד, אז יש אפשרות לגבות אפליקציות. הרוט הוא אותו רוט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...