Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא הקפטיבה ספורט הוא דגם חדש לגמרי, ולמרות השם הדומה מדובר בדגם אחר לגמרי מהקפטיבה הרגיל.

 

הקפטיבה ספורט מבוסס על דגם של אופל והקפטיבה הרגיל מיוצר על ידי מפעלי דייהו לשעבר.

 

הקפטיבה הרגיל הוא המיושן מבינהם והוא כאמור עבר רק מתיחת פנים בעוד שהקפטיבה ספורט הוא דגם חדש.

 

הקפטיבה ספורט הושקה בישראל בינואר 2012. היתרונות הבולטים של הקפטיבה אל מול ההונדה CRV, מאזדה CX5 וכל הג'יפונים בקטגוריית המחיר של 160,000 ₪ ועד 185,000 ₪ זו העובדה כי הקפטיבה ספורט הינה החזקה ביותר 182 כ"ס והמרווחת ביותר.

נתון מעניין לבחינה הינו נפח תא המטען – בקפטיבה ספורט – 827 ל' בעוד שלהונדה CRV יש 550 ל' ובמאזדה CX5 יש 400 ל' בלבד. בנוסף קפטיבה ספורט מוצעת בימים אלו במבצע סוף שנה במחיר חסר תקדים! של – 157,900 ₪

פורסם

הקפטיבה ספורט הושקה לאחרונה בישראל אבל בעולם הדגם הושק דיי במקביל לדגם הרגיל ושווק בשאר העולם כאופל/ווקסהול אנטרה וגם כסאטורן ויו.

 

למרות המנוע הגדול יותר הקפטיבה איטית במעט מיונדאי IX35 וקיה ספורטאז', המאזדה מהירה יותר מכולן וה-CRV איטית בשניה מהקפטיבה.

לגבי נתוני נפח תא המטען, לפי נטקאר לקפטיבה ספורט תא מטען של 477 ליטר, להונדה 556, ליונדאי 591 ליטר ולמאזדה 403.

פורסם

קצת נסחפת, היא בטח לא הכי טובה בקטגוריה.

לכל דגם נקודות חוזק וחולשה משלו, לדעתי מי שמציעה את החבילה הכי טובה כרגע היא מאזדה CX5.

אבל למשפחה שמחפשת מרווח למשל ההונדה עדיף.

פורסם
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Honda_CR-V/2011/

 

ואם מסתכלים גם על שנים אחורה רואים שה CRV מובילה

 

אני אציג את הדברים רק מהאתר שאתה נתת.

 

האתר שאתה נתת, נותן אותו ציון סופי זהה למאזדה ולהונדה CRV החדשה!(בארה"ב כבר משווק הדגם החדש), כאשר באופן כללי הציונים של המאזדה יותר גבוהים. בארה"ב המאזדה וההונדה עולות בערך אותו מחיר.

 

ואתה ממליץ לבן אדם לקנות מהיבואן של הונדה. הונדה, דור קודם, במחיר יותר גבוהה ממחיר המאזדה שהיא הדור העכשווי. לא נראה לי המלצה טובה במיוחד.

 

חוץ מזה, להמליץ מחו"ל יכול לתת אינדיקציה לגבי מחיר שאמורה לעלות מכונית.

לגבי שימוש בהמלצות מחו"ל, זה לא רלוונטי, המשווקים שונים, השירות שונה, רמת הגימור והמנועים ולפעמים אפילו המיתלים והמרכבים, לא לדבר על העדפות שונות של השווקים שונים.

פורסם

טוב, אני מודה לכל מי שנתן הצעות מגוונות.

אבל, זה כבר מאוחר מדי.

היום אבא שלי שילם על הרכב ואנחנו אמורים לקבל אותו בעוד שבועיים.

 

אני בדקתי בעצמי את הרכב היום פעם ראשונה, מבחינת נוחות הוא נוח מאוד (יש מקום לרגליים גם אם הנהג מזיז את הכסא אחורנית).

ויום שישי הבא, ככל הנראה תהיה לי נסיעת מבחן על הרכב.

(אני מאוד מקווה שירד גשם, שנדע באמת איך הוא נוסע בגשם מבחינת הגלגלים והבלמים).

 

חוץ מזה, שהוא יפיפיה התמונות בגוגל עושות לו עוול לטעמי האישי.

 

 

אז, באמת תודה לכם ואני מקווה שבעוד כמה חודשים אני אפתח שרשור לגבי רכישת רכב לעצמי. :)

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם
טוב, אני מודה לכל מי שנתן הצעות מגוונות.

אבל, זה כבר מאוחר מדי.

היום אבא שלי שילם על הרכב ואנחנו אמורים לקבל אותו בעוד שבועיים.

 

אני בדקתי בעצמי את הרכב היום פעם ראשונה, מבחינת נוחות הוא נוח מאוד (יש מקום לרגליים גם אם הנהג מזיז את הכסא אחורנית).

ויום שישי הבא, ככל הנראה תהיה לי נסיעת מבחן על הרכב.

(אני מאוד מקווה שירד גשם, שנדע באמת איך הוא נוסע בגשם מבחינת הגלגלים והבלמים).

 

חוץ מזה, שהוא יפיפיה התמונות בגוגל עושות לו עוול לטעמי האישי.

 

 

אז, באמת תודה לכם ואני מקווה שבעוד כמה חודשים אני אפתח שרשור לגבי רכישת רכב לעצמי. :)

 

קודם שאבא שלך יתחדש.

 

אבל לי באופן אישי חבל שאנשים מתייעצים בפורום אבל בכאילו, זה כמו שמיעה סלקטיבית, לקחת רק את הדברים הטובים שרצית על ההונדה, התעלמת מהחסרונות שלה והם רבים והתעלמת מהמתחרות המצויינות והעדיפות על ההונדה.

 

כשעוד כמה חודשים תתחיל להימכר ההונדה crv החדש אני בטוח שיפול לך ולאבא שלך האסימון.

 

אבל בכל אופן אני מאחל לכם שתהנו, במחשבה נוספת ככל הנראה בכל מקרה לא תשימו לב להבדל בין רכב זה או אחר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אני אציג את הדברים רק מהאתר שאתה נתת.

 

האתר שאתה נתת, נותן אותו ציון סופי זהה למאזדה ולהונדה CRV החדשה!(בארה"ב כבר משווק הדגם החדש), כאשר באופן כללי הציונים של המאזדה יותר גבוהים. בארה"ב המאזדה וההונדה עולות בערך אותו מחיר.

 

ואתה ממליץ לבן אדם לקנות מהיבואן של הונדה. הונדה, דור קודם, במחיר יותר גבוהה ממחיר המאזדה שהיא הדור העכשווי. לא נראה לי המלצה טובה במיוחד.

 

חוץ מזה, להמליץ מחו"ל יכול לתת אינדיקציה לגבי מחיר שאמורה לעלות מכונית.

לגבי שימוש בהמלצות מחו"ל, זה לא רלוונטי, המשווקים שונים, השירות שונה, רמת הגימור והמנועים ולפעמים אפילו המיתלים והמרכבים, לא לדבר על העדפות שונות של השווקים שונים.

 

אמת, אותו ציון בדיוק אם משווים בין ה CRV החדשה לבין CX5 חדשה. אבל הבחור לא הולך לקנות CRV חדשה (2013).

הציונים בחלק מהפרמטרים גבוהים יותר מה CRV החדשה אבל שוב הוא לא קונה את החדשה + בגלל אמינות הרכבים הציון זהה (האמינות בהונדה גבוהה יותר). אני לא המלצתי על היבואן, הוא שאל על הרכב, המלצתי על הרכב.

 

בלינק שנתתי יש מידע ומי שיפשפש באתר יראה מידע גם על המאזדה, הוא יכול לקרוא ולהחליט לבד. דעתי האישית שההונדה עדיפה (מבלי להתייחס למחיר\יבואן\שירות, מבחינת אוטו נטו).

 

בכל מקרה שיהיה במזל טוב לפותח השרשור ...

×
×
  • תוכן חדש...