Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המהפכה התחילה.סמרקפון 5"ב1000ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אקסטרימר חברה מצוינת עם איכות מוצרים טובה. זה לא איזה דראק שיתקלקל אחרי שבוע. מצד שני הוא לא יספק חווית שימוש כמו איפון. במחיר שלו זו אופציה מעניינת למי שלא מחפש ביצועים אלא סמארט פון בסיסי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כמה סוגיות עם ה-One X שצרפת:

 

מה זה Android 4.0.6?

לא ברור אם יש תמיכה ב-Play Store (כנראה שלא) - ולו רק מהסיבה הזו לא הייתי קונה את המכשיר הזה.

256MB RAM?!

 

מה שכן - הסינים האלה אלופים בחיקויים, ואפילו לא מנסים להסתיר את זה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

6000 ש"ח לאייפון חמש???

וואו, אני יכול לקנות אחלה אוטו אם אני מביא את האייפונים שלי לארץ

9 מהם 32 ג'יגה, 2 64 ו2 16...

 

אולי אני אקנה עוד כמה ואשים אותם מקדמה על בית.

 

גם פה יש ביקוש טוב, הם נמכרים בין 890 דולר ל16 ל1200 ל64

2012-11-04_23-28-39_HDR-1.jpg

haters will hate

פורסם
איזה דברים בדיוק לא ברורים לגביו?

אני טועה או שלאייפון 4, יש פאנל אחורי עשוי זכוכית? זה לא מנע ממליוני אנשים לרכוש אותו.

 

יש לו כרגע את המעבד הכי חזק בעולם,ברוב הבנצ'ים הוא נמצא הרחק ממכשירים שעל הנייר הוא טוב מהם בהרבה.

יש לו את אותו מעבד של האופטימוס G ועדיין האופטימוס מוביל עליו,וגם הHTC One X.

בקיצור על הנייר הוא טוב, בפועל לא משהו,יתכן שזה פאק בתוכנה אבל עד שהוא לא יצא לא נדע,כרגע הביקורות פושרות משהו.

גם לאייפון יש פאנל אחורי מזכוכית,ראיתי המון שבורים,מבחינתי זה לא בא בחשבון,גם המבקרים הזהירו לגבי זה שהפנל האחורי עשוי זכוכית,וגם לאחד מהם נשבר הפאנל האחורי לאחר שנפל.

בקיצור זה עוד דבר שישבר ותצטרך לזרוק עליו כסף,למה? פאנל אחורי ממתכת/פלסטיק פחות טוב?

לא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לי שאלה בסיסית לגבי הזיכרון.איזה זיכרון בדיוק (לאפליקציות)אולי ROM? ובכמה מגדילה את הזיכרון הזה האאפליקציה UP2SD. ובכמה אפשר להוסיף לזיכרון זה על ידי יצירת מחיצות בכרטיס זיכרון .ותודה לעונים


×
×
  • תוכן חדש...