Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המהפכה התחילה.סמרקפון 5"ב1000ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכול תלוי עם איזה ציפיות אתה מגיע למכשיר.

 

בוא נגיד לך ככה, הוא יהיה שווה ערך פחות או יותר ל-HTC שלך מבחינת ביצועים, אבל המסך שלו, למרות שהוא גדול יותר, יהיה פחות איכותי מהמסך שלך, בצורה מורגשת.

 

אני אישית לא היית קונה אותו, ולאו דווקא בגלל המחיר, או בגלל הבדיחה הזאת שקוראים לה "שירות ואחריות של באג", אלא בגלל שיש במכשירים הסינים הזולים הרבה דברים מאחורי הקלעים שלא מדברים עליהם כמו קליטה גרועה, או חיי סוללה ביזיוניים.

 

במיוחד כיום, כשאוטוטו הנקסוס ישבור את מחירי השוק של היצרניות ללא השם הגדול.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממזר שמן - הקטע של סים כפול הגיוני במדינות בהן משלמים IC בנפרד מזמן האויר, ורוצים להחזיק קוים אצל מספר ספקים סלולריים. עד כמה שראיתי במכשירים הסיניים כפולי הסים לכל היותר אחד תומך בדור השלישי, השני בדור שני בלבד, אבל הם פועלים יחד. זאת בניגוד לשיטה שהיתה בתחילת ימי ה-GSM, בהם היתה אפשרות לתמיכה של סים אחד בשני קוים, אבל היה צורך למתג ביניהם כך שרק אחד היה פעיל בזמן נתון.

פרסומת שראיתי םלפני שנתיים - שלוש ומצאה חן בעיני היתה למכשיר שנמכר באיטליה, תמך בשני כרטיסי סים במקביל והיפה היה שהיו לו שתי חזיתות, כלומר לכל קו היו מקלדת ומסך נפרדים.

 

דווקא אני קניתי בארץ סמסונג שתומך בסים כפול ששניהם דור שלישי, אמנם הוא לא חזק במיוחד אבל לשימושים שלי הוא בהחלט מספיק. שני הקווים פועלים במקביל ואתה יודע לגבי כל הודעה/שיחה מאיזה קו הגיעה או חויגה. כלפי חוץ המכשיר נראה רגיל לחלוטין. ככה שלא רק אצל סינים זולים יש את זה...

פורסם

אני התיחסתי לכל מיני מכשירים סיניים שנמכרים ב-DX, עליבאבא ודומיהם.

סמסונג יצרן קצת יותר מכובד.

אולי תשתף אותנו בדגם - יתכן שלי ולאשתי יהיה שימוש בפונקציה זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דווקא אני קניתי בארץ סמסונג שתומך בסים כפול ששניהם דור שלישי, אמנם הוא לא חזק במיוחד אבל לשימושים שלי הוא בהחלט מספיק. שני הקווים פועלים במקביל ואתה יודע לגבי כל הודעה/שיחה מאיזה קו הגיעה או חויגה. כלפי חוץ המכשיר נראה רגיל לחלוטין. ככה שלא רק אצל סינים זולים יש את זה...

 

בסמסונג יש שני מודולי gsm, אחד לכל סים.

 

מה שלי אישית יש נגד תוצרת סין, זה איכות לא אחידה. מכשיר סיני יכול להתפגר אחרי שבועיים, ויכול לעבוד שנתיים ללא תקלה, יכול לטוס כמעט כמו דגמי הטופ של היצרניות המובילות, ויכול לקרוס בעודו מנסה לצייר מסך נעילה. וזה יכול להיות מצב עם מכשירים שירדו מאותו פס ייצור באותה משמרת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

נכון, אך עדיין מדובר בבקרת איכות שונה בתכלית.

 

לגבי הAIKI, מדובר ככל הנראה באחד מני רבים המכשירים הסיניים הנמכרים בDX ושות' בגרוש וחצי ושווים בהתאם.

 

אני בכל מקרה שריינתי לעצמי כבר נקסוס 4, כי אחרי שלקחתי מאליקו בשביל ידידה את הSG1 -4.1-CM10 ושיחקתי איתו כל הלילה, אני מרגיש שחסר לי משהו באייפון..

פורסם

תחכה עם הנקסוס 4,יש עדיין יותר מידי דברים לא ברורים עם הטלפון הזה,וקח בחשבון שהפאנל האחורי שלו עשוי זכוכית,אז במקרה של נפילה לא רק המסך הקדמי בסכנה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
תחכה עם הנקסוס 4,יש עדיין יותר מידי דברים לא ברורים עם הטלפון הזה,וקח בחשבון שהפאנל האחורי שלו עשוי זכוכית,אז במקרה של נפילה לא רק המסך הקדמי בסכנה.

איזה דברים בדיוק לא ברורים לגביו?

אני טועה או שלאייפון 4, יש פאנל אחורי עשוי זכוכית? זה לא מנע ממליוני אנשים לרכוש אותו.

פורסם
כן, גם אני שמעתי שיש קצת בעיות. לא שמעתי אלו.

עדיין במחיר של 1170/1365 ש"ח ל8/16GB, זה בדיחה "לסכן", זה לא 5795 ש"ח.

המכשיר מתחיל להימכר רק ב12.11 לכן מוזר שכבר צצו בעיות.

המחירים שציינת הם לפני מס מקומי. אני מתקשה להאמין שבארץ הוא ימכר בפחות מ2,000 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...