Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי מבין שני הרכבים הנ"ל עדיף מבחינת יחס מחיר / תועלת?

מדובר ברכבים יד שניה, שנות 2006-2009 בערך

ברור לי שקורולה יקרה הרבה יותר, כבדה יותר, מרווחת טיפה יותר, ידועה כאמינה.

אקסנט מלכתחילה זול יותר - לא צריך לקחת הלוואה גדולה לשנים רבות, די פשוטה, עושה את העבודה שלה, יחסית אמינה

אז מה הייתם ממליצים?

אני עושה כ 25-30 אלף ק"מ בשנה, רכב קטן מידי לא מספיק - משפחה, ילדים

דיזל משומש בד"כ עם קילומטרז' גבוה מאד

צרפתיות עדינות מידי ובעיתיות מבחינה אלקטרונית.

גרמניות יקרות במוסכים

אין הרבה ברירה.

או שאני לא צודק?

פורסם

טיוטה קורולה הגיעה בחלק מהשנים האלו עם תיבה רציפה שלא כולם התחברו אליה מבחינת חדוות נהיגה.

לא הייתי פוסל את המאזדה 3 כאופציה יפנית אמינה וזולה יחסית.

פולקסוואגן חיפושית - איכות גרמנית בהישג ידך :lol:

CAR4 - פשוט לבחור את הרכב הבא שלך

פורסם
טיוטה קורולה הגיעה בחלק מהשנים האלו עם תיבה רציפה שלא כולם התחברו אליה מבחינת חדוות נהיגה.

לא הייתי פוסל את המאזדה 3 כאופציה יפנית אמינה וזולה יחסית.

לא דיברתי על קורולה רובוטית, רק על אוטומט

מאזדה 3 זללנית מידי. אני עושה 25-30 אלף בשנה ורוצה שאחרי תידלוק יישאר לי עוד משהו ללכת לסופרמרקט...

פורסם

דבר ראשון האקסנט לא נמצאת באותה רמה של הטויוטה(שתיהן היו ברשותי) , למיטב זכרוני רק ב-2009 יצאה טויוטה רובוטית(לפחות את שלי קיבלתי באמצע 2009) ככה שעד 2008 מדובר באוטומט ובצורה הישנה!

 

לדעתי הטויוטה עדיפה מבחינת רכב והייתי בוחר באקסנט רק עם היה מדובר בשנתון גבוה יותר בכמה שנים.

פורסם
דבר ראשון האקסנט לא נמצאת באותה רמה של הטויוטה(שתיהן היו ברשותי) , למיטב זכרוני רק ב-2009 יצאה טויוטה רובוטית(לפחות את שלי קיבלתי באמצע 2009) ככה שעד 2008 מדובר באוטומט ובצורה הישנה!

 

לדעתי הטויוטה עדיפה מבחינת רכב והייתי בוחר באקסנט רק עם היה מדובר בשנתון גבוה יותר בכמה שנים.

 

ברור שאלה רכבים שונים ברמתם וגם במחירם. מה שתעלה קורולה שנת 2003 יספיק עבור אקסנט 2006 ואני מדבר על 1.6, לא 1.4

השאלה האם כדאי לשלם הרבה יותר כסף עבור טויוטה נאמר 2009 אוטומט מאשר אקסנט 1.6 אותה שנה או מה עדיף אקסנט 2008 מול קורולה 2004?

מה יותר חיסכוני בדלק? נראה לי שבסופו של יום שניהם יורדים איזה 6K בשנה. רק שעבור קורולה יש להיכנס להלוואות כבדות ולא ברור איך היא תמשיך להחזיק מחירון שלה בעוד 3 שנים?

פורסם

הקורולה יותר אמינה וגם תשמור יותר על המחירון שלה. לפי מה שאמרת אתה צריך לקחת הלוואה אבל בסוף נראה לי שלא תפסיד כי פחות תוציא על אחזקה וחלק גם תקבל בחזרה שתמכור בגלל שמירת ערכו לעומת האקסנט.

 

אתה עושה מספר לא מבוטל של ק"מ בשנה ואני הולך רק על הקורולה....

פורסם

יש אולי רעיונות אלטרנטיביים עבור רחב משפחתי! לא קטן! חיסכוני בסופו של דבר ולא שיהיה כל יום במוסך ומורשה בלבד ;)

פורסם

קודם כל האקסנט לא מרווחת כמו הטויוטה ואני מבין שזה חשוב לך , צריכת דלק אני מניח שתהיה זהה פחות או יותר עם הבדל מינורי ! אמינות אני הולך על הטויוטה הנסיעה חלקה וטובה יותר אחיזת כביש ובטיחות עדיפים בהרבה על האקסנט.

 

לגבי מה עדיף טויוטה 2004 או אקסנט 2008 אז האקסנט לוקחת בכל זאת רכב חדש יותר ! עם מדובר בקורלה 2007 ואקסנט 2008 הייתי הולך על הטויוטה.

 

לגבי אלטרנטיבות , לא ציינת מחיר , גם לא הבנתי למה פסלת את המאזדה היא זללנית כמו הטויוטה והאקסנט .

פורסם
קודם כל האקסנט לא מרווחת כמו הטויוטה ואני מבין שזה חשוב לך , צריכת דלק אני מניח שתהיה זהה פחות או יותר עם הבדל מינורי ! אמינות אני הולך על הטויוטה הנסיעה חלקה וטובה יותר אחיזת כביש ובטיחות עדיפים בהרבה על האקסנט.

 

לגבי מה עדיף טויוטה 2004 או אקסנט 2008 אז האקסנט לוקחת בכל זאת רכב חדש יותר ! עם מדובר בקורלה 2007 ואקסנט 2008 הייתי הולך על הטויוטה.

 

לגבי אלטרנטיבות , לא ציינת מחיר , גם לא הבנתי למה פסלת את המאזדה היא זללנית כמו הטויוטה והאקסנט .

 

קורולה 2007 תעלה הרבה יותר מאשר אקסנט 2008 לכן עם מדברים על כסף בערך זהה אז אקסנט 2008 זה קורולה 2004 בערך אם אינני טועה.

מחיר גמיש. מה טוב אם עד 10K אבל ברור לי שאז מדובר על רכב שאתה כל יום נוסע וחושב על מה לתקן השבוע ומה ימתין עוד חודש-חודשיים. אז אני מקווה ש30-40, מקסימום 50 זה הגבול העליון

מזדה אוכלת 1:10 לעומתה אקסנט, קורולה ועוד רכבים רבים אוכלים בסביבות 1:12. כאשר נוסעים הרבה זה בכ"ז משפיע

פורסם
דבר ראשון האקסנט לא נמצאת באותה רמה של הטויוטה(שתיהן היו ברשותי) , למיטב זכרוני רק ב-2009 יצאה טויוטה רובוטית(לפחות את שלי קיבלתי באמצע 2009) ככה שעד 2008 מדובר באוטומט ובצורה הישנה!

 

לדעתי הטויוטה עדיפה מבחינת רכב והייתי בוחר באקסנט רק עם היה מדובר בשנתון גבוה יותר בכמה שנים.

הרובוטית היא מודל 2008, וחלק מהיחידות (כמו שהייתה להורים שלי) הגיעו אפילו באמצע 2007, באותה תקופה היה אפשר לרכוש רכב מודל 2008 בשנת 2007.

 

ב2009 התחילו להחזיר את הגיר האוטומטי כי הבינו שהרובוטי לא תופס פה כמו שצריך.

 

לענייננו - האקסנט מכונית זולה יותר לרכישה, בטיחותית יותר, זולה לתחזוקה, אמינה מאוד (תסתכל מה הן עוברות בצבא ותבין).

הקורולה הרובוטית סובלת מצניחת מחירון מטורפת, הבטיחות לא מדהימה, התחזוקה זולה גם כן, אך אצל הוריי למשל לא הראתה אמינות גבוהה.

 

הייתי מציע דווקא אופציה מעניינת אחרת - קיה פורטה. מבוססת על היונדאי i30, אך המחיר שלה נמוך יותר, מתחרה ישירה בקורולה ולדעתי היא טובה ממנה, מאובזרת ממנה וגם נראית לא פחות טוב, ועדיין אמינה וזולה לתחזוקה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הרובוטית היא מודל 2008, וחלק מהיחידות (כמו שהייתה להורים שלי) הגיעו אפילו באמצע 2007, באותה תקופה היה אפשר לרכוש רכב מודל 2008 בשנת 2007.

 

ב2009 התחילו להחזיר את הגיר האוטומטי כי הבינו שהרובוטי לא תופס פה כמו שצריך.

 

לענייננו - האקסנט מכונית זולה יותר לרכישה, בטיחותית יותר, זולה לתחזוקה, אמינה מאוד (תסתכל מה הן עוברות בצבא ותבין).

הקורולה הרובוטית סובלת מצניחת מחירון מטורפת, הבטיחות לא מדהימה, התחזוקה זולה גם כן, אך אצל הוריי למשל לא הראתה אמינות גבוהה.

 

הייתי מציע דווקא אופציה מעניינת אחרת - קיה פורטה. מבוססת על היונדאי i30, אך המחיר שלה נמוך יותר, מתחרה ישירה בקורולה ולדעתי היא טובה ממנה, מאובזרת ממנה וגם נראית לא פחות טוב, ועדיין אמינה וזולה לתחזוקה.

 

אמרת כי יונדאי עדיפה על קורולה וכי קיה פורטה עדיפה על קורולה.

מה עדיף מבין שני אלו:אקסנט ופורטה?

שוב, אני מדבר על אקסנט 1.6, לא 1.4 החלשה והנפוצה יותר?

ואני לא בטוח שקיה תחזיק מחירון טוב יותר מאקסנט.

רואים איך צונח לאפס המחירון של קיה ריו....

פורסם
הרובוטית היא מודל 2008, וחלק מהיחידות (כמו שהייתה להורים שלי) הגיעו אפילו באמצע 2007, באותה תקופה היה אפשר לרכוש רכב מודל 2008 בשנת 2007.

 

ב2009 התחילו להחזיר את הגיר האוטומטי כי הבינו שהרובוטי לא תופס פה כמו שצריך.

 

לענייננו - האקסנט מכונית זולה יותר לרכישה, בטיחותית יותר, זולה לתחזוקה, אמינה מאוד (תסתכל מה הן עוברות בצבא ותבין).

הקורולה הרובוטית סובלת מצניחת מחירון מטורפת, הבטיחות לא מדהימה, התחזוקה זולה גם כן, אך אצל הוריי למשל לא הראתה אמינות גבוהה.

 

הייתי מציע דווקא אופציה מעניינת אחרת - קיה פורטה. מבוססת על היונדאי i30, אך המחיר שלה נמוך יותר, מתחרה ישירה בקורולה ולדעתי היא טובה ממנה, מאובזרת ממנה וגם נראית לא פחות טוב, ועדיין אמינה וזולה לתחזוקה.

 

לעניין הרובוטית יכול להיות לא הייתי בטוח מההתחלה, לגבי זה שהאקסנט בטוחה יותר מהקורולה אני לחלוטין לא מסכים איתך וכמו שכתבתי היו לי את שתיהן ואם כבר העלת את הצבא אז אישתי אשת קבע וקיבלה אקסנט אנחנו קיללנו את הרגע שהיא קיבלה אותה ועכשיו היא אכלה אותה יותר וקיבלה קיה ריו!!!

הטויוטה שלי הייתה מליסינג ונסעתי על שתיהן ואין מה להשוות ביניהן אפילו לא בנוחות ולא באחיזת הכביש!! לגבי אבזור אתה צודק אבל אל תשכח שמחיר של קורולה 2005 זה מחיר של אקסנט 2007-8 והאבזור עשיר יותר כי הסטנדרט משתפר וכשרוצים למכור אז מצ׳פרים את הרכב בשביל למשוך.

 

לגבי הפורטה: במשך שנה נהניתי ממנה מאוד ללא שום תקלה או בעיה ועשיתי כמעט 60k . האיבזור גבוה מאוד ביחס לקטגוריה אבל קשה לי להאמין שתמצא פורטה ב50 אלף !

פורסם

אנשים נוטים לזלזל בקורולה יותר מדיי. טוב שלא ביקשו השוואה ליונדאי גטס...

מה זאת אומרת שאקסנט 2008 יותר טובה מקורולה 2004 בגלל שהיא יותר חדשה?

תנהג בשני הרכבים (בלי דעות קדומות לטוב ולרע) ותרגיש את ההבדל התהומי ביניהן.

הקורולה (עד שנת 2007) רכב אמין ונעים מאוד לנהיגה לנהג ממוצע ועולה על האקסנט בכל פרמטר. המתחרה הישירה שלה מבית יונאי, היא ה-I30 שיש כאלה שיגידו שעדיפה על הקורולה.

פורסם

צריכת הדלק של המאזדה3 והקורולה האוטומטית מאוד דומה.

 

כולם אוהבים להשמיץ את טויוטה ואמנם הקורולה החדשה (אוטומטית) אכן לא מהנה במיוחד לנהיגה ועם מתלים די נוקשים, אבל חוץ מזה המושבים נוחים, היא די שקטה, מאוד מרווחת, חזקה ועם גיר פרימיטיבי אבל מאוד חלק בפעולתו. גרסאות הליסינג עם אבזור דל מאוד, אבל יש אנשים שזה לא מפריע להם.

 

האקסנט היא מקטגוריה נמוכה יותר, ה-I30 לא תהיה זולה יותר מהקורולה.

 

הקורולה מהדור הקודם (צורה קודמת) מכונית מאוד נעימה, בנויה היטב ועם שמירת ערך מעולה. החסרונות - מנוע חלש יותר (לא קריטי), מרווח פנים יחסית מצומצם ביחס לשאר הקטגוריה. יתרון נוסף - זאת מכונית של אנשים "משעממים", שלא נוהגים לרוב באגרסיביות ומטפלים במוסך מורשה "לפי הספר".

 

מאחר שנראה לי שאתה בעיקר מחפש שקט נפשי, ההמלצה שלי, אם אתה יכול לחיות עם מרחב הפנים המצומצם, היא קורולה מדור קודם (2005-6). תמצא אחת מיד פרטית ראשונה, עם טיפולים מסודרים (כמו הרכב של אמא שלי - שהוא לא למכירה ולכן אין לי כאן ניגוד אינטרסים) והסיכוי שלך ליפול קטן מאוד.

פורסם

הטיוטה יותר טובה מהיונדאי בכל הפרמטרים,אבל לא לגעת בטיוטה קורולה רובוטית יש לה המון בעיות רק אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...