Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

למי תצביעו בבחירות הקרובות?  

219 הצבעות

  1. 1. למי תצביעו בבחירות הקרובות?

    • הליכוד ביתנו (ביבי + ליברמן)
      76
    • העבודה (שלי יחימוביץ')
      35
    • קדימה (שאול מופז)
      3
    • יש עתיד (יאיר לפיד)
      67
    • מרצ (זהבה גלאון)
      10
    • ארץ חדשה (אלדד יניב)
      0
    • האיחוד הלאומי \ הבית היהודי (נפתלי בנט\זבולון אורלב)
      23
    • מפלגות חרדיות (ש"ס, יהדות התורה)
      5
    • מפלגות ערביות (בל"ד, רע"מ, תע"ל)
      0


פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי פרק 5 "מרטין ישלם".

RO1Qd0BcBGg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בדקתי, ויש מועדון בשם בבילון בוינה עם אתר אינטרנט בשם babylon1.

 

כן, שר החוץ של מדינת ישראל נוסע במונית בוינה... איזה גיבוב של שטויות הסרטונים האלה!

  • תגובות 390
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה קרה? כבר התחלת להכין רשימות ליום בו תלבש מדי אס.אס. ?

לא איכפת לי מה הדעות הפוליטיות שלך, זילות השואה היא דבר בלתי נסבל.

פורסם

אייל, את הגראדים הביא הימין ולא השמאל אז נא לדייק בעובדות (אל תנסה לנפנף בהתנתקות כי הם התחילו לעוף הרבה לפני).

 

לאור תגובתך אני מנחש שאתה מאוד מרוצה מהחלטת האום ולפני זה מהסכם חברון. אני גם בטוח שאתה מרגיש ביטחון כלכלי הרבה יותר גדול ושבכלל אתה מרגיש הרבה יותר נינוח בארץ מאז שביבי ראש ממשלה.

 

הגיע הזמן שתכניסו לכם טוב לראש שכשמדברים על הזרמים המרכזיים ההבדלים0 הם בעיקר כלכליים חברתיים כי בצד המדיני ביטחוני למרות הבדלי הגישות בסוף כולם מגיעים לאותה התוצאה בדרך אחרת. הרי ביבי נלחם במדינה פלסטינאית ובסוף הוא זה שייסד אותה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אוקיי. אז אתה עדיין במרצ (עם אופציה ל"ארץ חדשה")

לפי האס.אס.

אסטרטגיית ההפחדה של השמאל במיטבה כדי לתרץ פשיטת רגל ערכית ומסירת המדינה לאוייביה בעבור חופן גראדים.

 

בדיוק השיטות של אותם גופים אפלים משנות ה-20/30 בגרמניה. כל מי שדעותיו אינן תואמות את הקו של המפלגה - אוטומטית הוא אויב העם והמדינה, ומן הראוי להשמידו.

 

 

לא איכפת לי מה הדעות הפוליטיות שלך, זילות השואה היא דבר בלתי נסבל.

 

תרשה לי להחזיר אותך קצת אחורה. קרא כמה קל לישראלי מ"המחנה הלאומי" להזדהות עם הטקסט שכתב אחד,שבשום פנים ואופן לא ניתן לחשוד בו שנקט בזילות השואה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1906606&postcount=59.

 

אתה חושב שנשוא ההודעה שלי שונה? עבור על השרשור הזה, למשל וקרא הודעות שלו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=240702

 

אנשי הרייך השלישי היו גאים.

 

עכשיו ספר לי על זילות השואה.

פורסם
לא איכפת לי מה הדעות הפוליטיות שלך, זילות השואה היא דבר בלתי נסבל.

 

קסנון. גם אני נגד זילות השואה.

אין כאן איזכור שואה על ידי שמר. יש כאן אזכור אס אס, זה שונה.

לא הבנתי מדוע שמר כתב אס אס. אחרי כן קראתי את תגובתו של אייל. אז כבר הבנתי. מי שלא חושב כמו אייל הוא בוגד ומוסר המדינה ובעל אסטרטגיוית הפחדה. איך רצוי לנהוג בבוגדים? הגיון פשוט.

 

 

[קסנון, אם לא הבנת- שמר מתייחס לפשיזם או מקביליו בהקשר של השתקת ואחר כך חיסול מתנגדים פוליטיים אמיתיים או מדומיינים.

לפאשיזם ולנאציזם יש הקשרים היסטוריים נוספים מלבד השואה].

פורסם

שמר, ניסיתי להבין איפה נכתב בהודעה של אייל שהוא קורא בוגד לכל מי שלא מיושר עם הדעה שלו ואח"כ צריך להרוג אותו, ניסיתי, אבל לא מצאתי.

כשהוא כותב

אסטרטגיית ההפחדה של השמאל במיטבה כדי לתרץ פשיטת רגל ערכית ומסירת המדינה לאוייביה בעבור חופן גראדים.

זו אחת משלל דעות לגיטימיות שנכתבו בשרשור ואין בה שום דבר חריג מדי.

ההשוואה לימי המשטר הגרמני של שנות ה-30 אינה במקומה כלל, זו תגובה לא ראויה!

אני מציע שתיקח צעד אחורה ותתאפס, יש מספיק דרכים להביע את דעתך בדרכים לגיטימיות יותר.

 

פנדוב, אתה עוצם את העיניים חזק ואתה יודע את זה.

פורסם

ברור שלא מצאת, קראת רק הודעה ספציפית אחת.

אתה מתעלם מההיסטוריה (בפורום זה) של הכותב, כמה נוח (ואופייני, כמו שביבי "לא ראה" מהמרפסת, או שאנשי ההתנחלויות "לא ראו" את יגאל עמיר ואת "נערי הגבעות" צומחים אצלם בחצר). הסיבה העיקרית שבעטיה אני לא כותב כאן יותר (יוצא דופן הוא שרשור כזה הוא סיבה מספיק חשובה בכדי לכתוב, לו רק כדי להשפיע במעט על עתיד המדינה ולפקוח עיניים לאנשים) היא שהיום מאפשרים לטיפוסים כאלה לכתוב את הרפש שלהם. יש שיקראו לזה פלורליזם, אני קורא לזה הפקרות.

 

קרא את השרשור שהפניתי אליו. קרא עוד הודעות שלו. החלף את המילה "ערבים" ו"שמאל" ב"יהודים" ו"קומוניסטים" ותקבל הודעות שלא היו מביישות את הימלר, גבלס ושות'. אני יודע שזה נשמע נורא.

נורא שבעתיים בעיניי הוא שיש חלק בלתי מבוטל בעם שחושב בצורה זהה לזו בה חשבו אנשי המפלגה הנאצית בזמנו (אל תקשקש לי על "אבל היהודים לא התפוצצו באוטובוסים בברלין". את אלה שמוכנים להתפוצץ ו/או להעיף טילים על אזרחי ישראל - אין לי שום בעיה להרוג/לחסל/להשמיד או כל מונח אחר שתרצה. לגיטימי לחלוטין להחזיר (ואף להקדים) למי שמנסה לפגוע בך. אני מדבר על השנאה הגזענית הטהורה בשל מוצאו של אדם. אבא שלי ברח משם אחרי המלחמה, בכדי לא לשמוע שנאה כזו, היום אותו סוג שנאה מתפשט בארץ כמו סרטן. אני מדבר על זה שמצדיקים הרג ילדים "כי הם יגדלו להיות מחבלים").

 

זכור את מה שכתב מרטין נימלר:

 

בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,

אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,

ואז הם לקחו את היהודים,

ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,

ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים,

ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי,

ואז הם לקחו את הקתולים,

ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,

ואז הם לקחו אותי,

אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני.

 

בעיניי עצימת העיניים של רוב הציבור היא גרועה יותר מטיפוסים כמו איתמר בן-גביר/ברוך מרזל/מיכאל בן ארי. העיקר שאנחנו מזדעזעים מעליית כוחן של מפלגות אנטישמיות באירופה.

פורסם

בעיני אייל כל מי שמביע דעות שמאלניות, אפילו מתונות, הוא עוכר ישראל. הבעיה שלי היא לא עם אייל עצמו, אלא עם חלקים נרחבים מדי של המדינה, שמנסים בכוח לדחוף ימינה מבלי שחלקם אפילו מבינים מהי משמעותם של ימין ושמאל. בעצם, זה כבר לא ימין ושמאל, זה "בעד להכנס בערבים" ו"נגד להכנס בערבים". כל מי שלא חושב שלצד השני אין זכות קיום הוא אוטומטית אנטי יהודי, אנטי ציוני, או גרוע מזה - נאצי. המטומטמים שמשתמשים באמירות הנבובות הללו באופן תדיר בשלל טוקבקים או תגובות בפייסבוק, לא סתם מבזים את חומרת המילה (למה נראה לכם שלקפטן מכבי ת"א היה כל כך טבעי לפלוט מילים כאלו כשהוא מוקף במצלמות?) אלא גם עשויים בסופו של דבר להביא למפלתנו.

 

יותר משאני נחרד לשמוע שביבי יהיה ראש הממשלה הבא, אני מבוהל מעצם המחשבה שליברמן עשוי להיות שר הביטחון, או יותר גרוע - שהוא ישתלט גם על הליכוד אחרי שביבי סוף סוף יפרוש. היום שליברמן יהפוך להיות ראש הממשלה יהיה יום מפלתנו הסופית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בכדי להבין מדוע אני כ"כ נחרד ממה שהולך כאן ולמה אני מוכן להרחיק לכת עד לכינויו של ישראלי-יהודי (כלשהו) בכינוי "נאצי", כדאי שתשב מעט ותקרא כיצד מכונת התעמולה הנאצית (הפרופגנדה) העלתה את חבורת האנשים הקיקיונית שנהגה להשתכר בבתי מרזח במינכן אל השלטון והביאה למותם של למעלה מ-20 מליון איש (כמובן שרצח 6 מליון יהודים היה חלק עיקרי).

 

אתן לך כמה דוגמאות מאויירות, עם קצת תרגום. מציע שתקדיש שעה לקריאה מהירה בכדי לקבל מושג כיצד העסק עבד אז וכמה קל לאיזה מרטין שלאף, שלדון אדלסון ובעלי ממון לשגר מכונה כזו (בסיוע אחד כמו ארתור פינקלשטיין).

 

כדי להבהיר - את "בלי נאמנות אין אזרחות", לא אני תרגמתי... :

 

תנו להיטלר לעבוד:

hitler-work.jpg

 

הרייך לעולם לא יושמד כל עוד (אתה) תהיה מאוחד ונאמן:

1933ba.jpg

 

אנשי גרמניה! 14 שנים של עבדות (תחת השלטון הרפובליקה שהוקמה אחרי מלה"ע הראשונה). אל תשכח זאת ! חייבים לדרוש תשלום. אתה תקבל את התשלום אם תצביע להיטלר!:

rechnung.jpg

 

"אל תיתן (למדינה). תקריב !"

opfern.jpg

 

שימו לב לאופן בה מוצגת המדינה לפני עידן הפיהרר:

"לפני: אבטלה, חוסר תקווה, ייאוש, שביתות, השבתות. היום: עבודה, שמחה, משמעת, אחווה.

תן את קולך לפיהרר!"

freude.jpg

פורסם

שמאל או ימין מה זה משנה? גם ככה נבחרי הציבור עושים הכול בשביל עצמם ולא בשבילנו.

בקצרה אלו תוצאות הבחירות :(

1700497431.jpg

אודי A4

דימה.

פורסם

אני חייב להביא לינק לדעה שקראתי בנושא "שמאל או ימין" , מקווה שזה יעשה קצת סדר כי הוא הביא הסבר לא רע לסוגיה הזו בארץ.

http://www.ycidebate.com/yairlapid/

 

בישראל 2012 אנו מוכנים לעכל עמדות של אדם רק אם הן מוגדרות בצורה ברורה על ידי אחד משני צדדים, ומי שלא מכריז על עצמו "ימני" או "שמאלני" נחשב במקרה הטוב לאניגמה, ובמקרה הרע לליצן. לא מעט יוצא לי לעמוד מול תלמידים ששואלים אותי האם אני "ימני או שמאלני", וכשאני משיב להם שאני לא מכיר בכך שניתן להגדיר את מכלול השקפותיו של אדם באמצעות מילה אחת או בכך שימני ושמאלני הם בהכרח ניגודים, אני לרוב זוכה למבט מתוסכל לאמור: "אחי, אתה חופר".

 

זה בדיוק סוג רידוד השיח הציבורי שיוביל את החברה הישראלית לאבדון, כפי שכתב אדם חכם וחתיך במיוחד במאמר ב-ynet שניתן ורצוי להקליק כאן כדי לקרוא. ברגע שלא נותנים את הדעת למכלול דעותיו של אדם ולביסוסן, אלא פשוט מקטלגים אותו כ"ימין" או "שמאל", הרבה יותר קל להצמיד לו תגיות (ימני = פאשיסט וחמום מוח, שמאלני = רכרוכי ובוגד), הרבה יותר קל לתקוף אותו באמצעים דמגוגיים ולעשות לו דה-לגיטימציה ("למה אתה רוצה למכור את המדינה לערבים?!", "למה אתה תומך בפורעי חוק המכים את קציני צה"ל?!") והכי חשוב – הרבה יותר קל להתמודד עם עמדותיו באופן גורף, קצר ולעניין, מבלי להידרש לתשובות אמיתיות. לא לחינם היה נוח לליכוד להצמיד לאולמרט ואחריו ללבני את המילה "שמאל" עוד לפני שהיה ידוע מה מצעה של מפלגת קדימה (או האם יש לה כזה), לא לחינם טוקבקיסטים בתשלום קוראים לכל מי שמעז לתמוך באיזשהו סוג של דיאלוג "שמאלן", וטוקבקיסטים בתשלום מהצד השני מצמידים לכל מי שמעז להעביר ביקורת כלשהי על בית המשפט העליון את התואר "פאשיסט". כך הרבה יותר נוח לכולם.

 

הרבה יותר קשה, לעומת זאת, להתמודד עם אדם שמסרב להכפיף את עצמו להגדרות הפשטניות הללו. אם אני תומך, לצורך הדוגמה, בפינוי מרבית ההתנחלויות אך בהשארת גושי התיישבות גדולים בידי ישראל, בבניית גדר הפרדה בינינו לבין שכנינו, בתגובה צבאית לכל ירי של חמאס, במהלך מדיני וכלכלי מקיף לשיפור תנאי חייהם של הפלסטינים הן מסיבות אנושיות ומוסריות והן במטרה עקיפה לבער את הטרור, ולסיום חושב שהכיבוש משחית אך שמחסומים הם כורח המציאות – אז מה אני, ימני או שמאלני? ואיך לעזאזל יתמודדו איתי יריביי הפוליטיים הלא-קיימים? כנראה שהם יצטרכו לעבור עמדה-עמדה סוגייה-סוגייה, ולענות לי תשובה מבוססת בנוגע לכל דבר ודבר, כיוון שאינני נכנס לאף קטגוריה. את זה הם לא רוצים לעשות, כי הם עלולים להפסיד. הרבה יותר קל לבחור לי צד, ולתקוף אותי כך.

 

ועוד אחת מאותו העמוד

לגבי ימין-שמאל – לי יש הגדרה מעט לא-קונבציונלית, אבל אני מוצא שהיא נכונה במקרים רבים. הימין והשמאל נמצאים על סקאלה. הימין המוחלט הוא חייתי, כזה שרואה רק את עצמו ו\או היקרים לו, וכל דבר אחר בלתי-רלבנטי או שהוא מזיק. השמאל המוחלט מבטל עצמו לחלוטין ותמיד דואג לאילו שאינם הוא או אנשי הקבוצה אליה הוא שייך.

 

לכן, כשאתה מדבר על "סבלם של הפלסטינים", בתור ישראלי, אתה בהכרח מגלה סממנים שמאלניים. כשאתה מדבר על "בטחונה של ישראל", אתה בהכרח מגלה סממנים ימניים. השניים יכולים לדור בכפיפה אחת, אך סופם שיתנגשו, ואו-אז יהא עליך להחליט איזה מהם חשוב לך יותר. אם בתור ישראלי תבחר בישראל, הרי שאתה ימני. אם תבחר בצד הערבי, הרי שאתה שמאלן. זו הפשטה של המצב, אך היא נכונה.

 

למשל, אם אתה מחזיק בדעה שיש להילחם באויב עד חורמה, לכבוש שטחים ככל הניתן ולסלק את אוכלוסית האויב מהם, אך לא לבצע רציחות המוניות (בדומה למשנתו של רצח-עם זאבי, למשל), אזי אתה 99% ימני עם 1% שמאלני, ואחוז זה מונע ממך מלהיות מקוטלג כנאצי. אם אתה בעד ביטול\השמדת מדינת ישראל ומדינת "כל אזרחיה" בשילוב עם כניסת מיליוני ערבים לישראל במסגרת "זכות השיבה" (המצע של חד"ש ושמאלה ממנה), אך לא במידה והדבר יוביל לרצח של כל יהודי ארץ-ישראל, הרי שאתה 99% שמאלן עם 1% ימני, ואחוז זה מונע ממך מלהיות חמאסניק בעורו של יהודי.

 

וזה רק בחלק של הקונפליקט הערבי-ישראלי. אם נתחיל לדבר על כלכלה, חברה ודת, נגיע לעמדות אחרות. לדוגמא, הימני הכלכלי לא רואה אף-אחד חוץ מאת עצמו, והעיקר מבחינתו הוא מימוש החירות הפרטית. מצידו שכוווולם יגוועו ברעב. השמאלן הכלכלי דואג לשוויון מוחלט בחברה והאידאל שלו הוא שאף-אחד לא ירעב, גם אם גם אף אדם לא יהיה עשיר ומאושר\מעושר באמת.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...