Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה להחליף או את כל 4 הצמיגים או רק זוג קדמיים, הקדמיים ממש "פלסטיים" וחסרי אחיזה!

המון פעמים נכנס עם האוטו לכיכרות במצב של תת היגוי.. (מתכוון שאני מסובב הגה האוטו נכנס להחלקה טיפה ואז הוא מקבל שוב אחיזה ומתקן בצורה מסויימת..) למרות שאני דיי נהנה מהמצב הקיים כי אני לומד היגוי הפוך ותת היגוי וחשוב מאוד להכיר את המצב הזה...

(כמובן במקומות הומי אדם ואיפה שאני גר זה ככה)

למרות זאת זה קצת לא בטיחותי וחוץ מזה בכיכרות אם אני יוריד מהירות זה לא בעיה אני עובר סבבה מה שיותר מתריד אותי זה בלימות חירום שהאוטו לא ימשיך לו..

 

הגודל הוא 13/175/70

 

יש מבצע ב"אוטו דיפו" צמיגים 1+1 ו-2+2 המחיר של זוג צמיגים הוא 490 שקל ולארבע זה כפול שזה יוצא.. 980 אם לא טועה.. הצמיגים של של יוקוהומה.. יש של חברת תייפון והוא עולה אולי כ-50 שקל פחות.. מה נראה לכם על המחיר זול סביר או יקר.. ומה דעתכם על החברה או שעדיף מישליין/קומהו/או כל חברה אחרת שנראה לכם על חברות אחרות אין מבצעים ..

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

אני מהדרום. . .

 

מצאתי פנצ'ריה באוטו דיפה זה יקררר חשבתי זה זול כנראה שלא ממש המחיר של הצמיג שלי מה שביררתי אמרו לי 170 חלק אמרו לי 175 מה שאומר 680 או 700 שקל ג-ג ל4 צמיגים לעומת 980 שקל --->כמעט אלף... עדיף לקנות מגבר וסאב ולהשאר עם הצמיגים ... (-;

 

אגב שלא תחשבו שמה שזול זה צמיגים של... סטאר או איזה מעפן יש להם קומהו יש יוקוהומה מישליין ועוד שתי חברות לא ממש מכיר טייפון וסווה

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

לא כדאי להתפשר ברכישת צמיגים, הרי שווה לך להשקיע גם עוד אלפיים שקל בשביל שלא ישרפו לך הצמיגים הקודמים ותכנס בעץ.

 

אז משקיעים בצמיגים , כמה שזה נשמע דבר נידח הרי זה אחד הדברים החשובים ברכב!

אני אישית השקעתי כמה אלפיות לצמיגים טובים. אבל איכות זו איכות ואין להתפשר. ופה זה גם הבטיחות שלך ושל הרכב.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

×
×
  • תוכן חדש...