Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה השקעת על המגבר?

וכמה השקעת על הסאב?

 

ועכשיו אתה אומר שאתה משקיע פחות מחצי תקציב שהלך אליהם, לפאנל ולקומפוננט ?

תסלח לי, אולי זאת רק דעתי.. אבל לא נראה לי שיש פה מישהו עם מערכת מסוג זו, ואם כן.

זאת בהחלט לא מערכת שנבנתה כהלכה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה השקעת על המגבר?

וכמה השקעת על הסאב?

 

ועכשיו אתה אומר שאתה משקיע פחות מחצי תקציב שהלך אליהם, לפאנל ולקומפוננט ?

תסלח לי, אולי זאת רק דעתי.. אבל לא נראה לי שיש פה מישהו עם מערכת מסוג זו, ואם כן.

זאת בהחלט לא מערכת שנבנתה כהלכה.

 

שמע מחוסר תקציב ניסיתי בכלל למכור אותם, ואת זה אתה יכול לראות בחתימה, אבל אפילו עם מחירים די טובים אף אחד לא קפץ על המציאה. אז החלטתי להתקין בסוף ולהשלים את המשימה בכמה שפחות כסף. מה שיעזור לי יהיו המלצות לשאר הדברים שחסרים שאני צריך שיהיו כמה שיותר זולים אבל גם שישלימו את המערכת בצורה טובה.

 

בקשר לדברים שעלו, המגבר עלה 330 דולר והסאב 140.

פורסם

טוב, אם אכן מדובר בקוצר בתקציב, זה משהו אחד

לרגע חשבתי שככה תיכננת לבנות את המערכת מלכתחילה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תיבה לסאב בקוטר של 10 אינץ עם נפח מתאים לא אמורה לעלות יותר מ380 שח,ואני מדבר על תיבה טובה. קשה למצוא סט קומפוננט ברמה גבוהה ב500 שח,אבל תוכל למצוא משהו מספק ב380 שח.

פורסם
תודה, כבר ראיתי את הדף הזה אבל לא מצאתי בפנים שום פרטים הקשורים לתיבה

"

We ended up with Shiva: very good performance in a variety of alignments (the Qts of 0.4 looks promising



for TL use, too). Small mid-Q sealed boxes (45 liters stuffed for Q=0.7 F3 = 42.2 Hz, F8 = 17.8 Hz).



TINY medium-high-Q sealed boxes (25 liters stuffed for Q=0.9, F3 =39.8 Hz , F8 = 20 Hz). Medium to



large vented boxes (anywhere from 80 liters to 180 liters).



פורסם

בבקשה:

 

אורך=51 ס"מ

עומק=25.5 ס"מ

גובה=38 ס"מ

 

זה נותן לך בערך 1.7cf שזה מעולה לשיבה.

תיבה אטומה כמובן, הנתונים/מספרים הם מידות פנימיות, אל תשכח להוסיף לכל צד

או 17 מ"מ, או 19 מ"מ. (תלוי באיזה תשתמש כמובן)

 

גל

פורסם

זה כבר ישמע כאילו אני מפרסם את אוטופארט (אני לא, אבל איפה שמגיע מגיע) אבל הם עושים תיבות טובות. קניתי לא מזמן אחת כזו והיא הייתה ברמה גבוהה. לא בטוח בכלל שלעשות לבד יעלה פחות. אני גם פעם הייתי בעד בניה עצמית אבל היום פשוט יותר נוח לתת להם את המידות ולקבל תיבה מוכנה ומצופה.

פורסם
זה כבר ישמע כאילו אני מפרסם את אוטופארט (אני לא, אבל איפה שמגיע מגיע) אבל הם עושים תיבות טובות. קניתי לא מזמן אחת כזו והיא הייתה ברמה גבוהה. לא בטוח בכלל שלעשות לבד יעלה פחות. אני גם פעם הייתי בעד בניה עצמית אבל היום פשוט יותר נוח לתת להם את המידות ולקבל תיבה מוכנה ומצופה.
תיבה זה תיבה. כול עוד היא מחוברת בסיכות 10 ס"מ ובדבק עץ אז היא מעולה.

ה"רמה הגבוה" שאתה מתכוון זה לעיצוב ולבד.... אתה לא יודע איך בנו לך אותה.

 

ותיבה כזו אודי 380 שקל זה שחיטה !. גם נגר מקצועי לא לוקח מחיר כזה. ובמיוחד שזה ל10 אינץ.

 

פלטה MDF 1.9 עולה 100 שקל. 2.40 מטר על 1.25 מטר. שבזה אתה יכול לבנות קרוב ל4 תיבות מעולות. 250 שקל רווח ??!! מה זה פה......אתם מחפשים להיות עשירים ביום אחד...!

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216


×
×
  • תוכן חדש...