Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמה הגבוהה שאני מדבר עליה זה שימוש בMDF בעובי מתאים וציפוי בלבד, לא רואים הרבה יותר מזה. אה בנוסף בתיבה שלקחתי הייתה שכבה נוספת של עץ סנדוויץ' על הMDF מלפנים כדי שיהיה קל יותר להבריג את הסאב ללא חשש שהMDF יתבקע.

בפעם הראשונה שבניתי תיבה עלה לי 90 ש"ח הMDF, על החיתוך והחיבור לקחו לי עוד 100 שקל ועל הציפוי בלבד לקחו לי גם באזור ה100. יצא 300 יחד (אבל הייתה תיבה גדולה). אם הייתי יודע שאפשר לקנות תיבה מוכנה בלי כל ההתרוצצויות המיותרות (שהיו בזמן חמשושים מהצבא שלא לדבר על ששי בלבד :( ) הייתי עושה את זה ומשלם יותר.

רוב האנשים שבנו פה תיבות עלה להם באזור ה200+ לפני ציפוי, אני חושב שחלקם היו מעדיפים לתת עוד קצת ולחסוך לעצמם את ההתעסקות בזה. מי שלא אז לא, אני רק מציין אופציה שאני אישית הייתי מעדיף.

בקשר למחיר, האמת אני לא בטוח כמה עלתה זו שקניתי כי קניתי איתה עוד דברים אבל יש סיכוי שהמחיר המוצהר יהיה גבוהה מהמחיר שתקבל אם תפנה ישירות - אבל אני לא בטוח.

אני מעדיף לשלם 100 שקל יותר ופשוט לקחת אותה מאשר לעבור את הדרך הארוכה שעברתי בפעם הראשונה שבניתי תיבה (ובגלל זה רכשתי את האחרונה - בשביל חבר). כל אחד והשיקולים שלו.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרמה הגבוהה שאני מדבר עליה זה שימוש בMDF בעובי מתאים וציפוי בלבד, לא רואים הרבה יותר מזה. אה בנוסף בתיבה שלקחתי הייתה שכבה נוספת של עץ סנדוויץ' על הMDF מלפנים כדי שיהיה קל יותר להבריג את הסאב ללא חשש שהMDF יתבקע.

בפעם הראשונה שבניתי תיבה עלה לי 90 ש"ח הMDF, על החיתוך והחיבור לקחו לי עוד 100 שקל ועל הציפוי בלבד לקחו לי גם באזור ה100. יצא 300 יחד (אבל הייתה תיבה גדולה). אם הייתי יודע שאפשר לקנות תיבה מוכנה בלי כל ההתרוצצויות המיותרות (שהיו בזמן חמששים מהצבא) הייתי עושה את זה ומשלם יותר.

רוב האנשים שבנו פה תיבות עלה להם באזור ה200+ לפני ציפוי, אני חושב שחלקם היו מעדיפים לתת עוד קצת ולחסוך לעצמם את ההתעסקות בזה. מי שלא אז לא, אני רק מציין אופציה שאני אישית הייתי מעדיף.

בקשר למחיר, האמת אני לא בטוח כמה עלתה זו שקניתי כי קניתי איתה עוד דברים אבל יש סיכוי שהמחיר המוצהר יהיה גבוהה מהמחיר שתקבל אם תפנה ישירות - אבל אני לא בטוח.

אני מעדיף לשלם 100 שקל יותר ופשוט לקחת אותה מאשר לעבור את הדרך הארוכה שעברתי בפעם הראשונה שבניתי תיבה (ובגלל זה רכשתי את האחרונה - בשביל חבר). כל אחד והשיקולים שלו.

כמה דברים !. עץ MDF בחיים אבל בחיים לא מתבקע שאתה מכניס בורג מהשטח .

 

שמכניסים בורג מהצד אז כן הוא רגיש. עם סמו לך עוד עץ אז זה מיותר לאלה !. כי MDF בחיים

לא מתבקע מהשטח הרחב שלו. (שוב רק מהצד).

 

ואם לקחו לך כאילו מחירים על הציפויי והחיתוך אז אתה ממש תמים. על מה ולמה מחיר כזה??!.

 

200 שקל זה מחיר טוב ! לדבק בד ועץ.... 300 שקל ומעלה זה ממש ממש ממש הגזמה !.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

לצערי התבקע לי, מניסיון. הוא מן הסתם מתבקע מהצד (מאזור החור של הסאב). בכל מקרה זה לא ממש מעניין אני לא בא להגן ולא כלום. סך הכל ציינתי אופציה שאני העדפתי, שכל אחד יעשה מה בראש שלו מצידי שלא יקנו מאוטופארט כלום.

 

(אודי אני צוחק, שלא תוריד לי מהאחוזים ;) )

פורסם

רק בשביל הפרוטוקול, כמובן שהMDF גם יכול להתבקע כשהוא על הצד הרחב שלו, וזה כמובן מניסיון עם החומר,

(כשקודחים קצוות של פלטה וכדומה, הוא רגיש כימעט כמו שהוא רגיש כשאתה קודח על הדופן שלו)

בכל אופן להוסיף עוד שיכבה של עץ, זה לא נשמע ריאלי אני לא באמת מאמין שזאת הסיבה שהכינו עוד שיכבה.

פשוט כשקודחים פינות, יש להשתמש בדופן בכיוון הנגדי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שמע. אם מבריג בורג במרחק של 2ממ מרחק מהפתח של הרמקול הוא לא מתבקע !.

 

ואם קרה שהחור קרוב לבורג עד כדי התבקעות זה אומר שהבניה של התיבה על הפרצוץ.

 

וגם עם תוסיף עוד שכבת עץ. זה לא יעזור ממש כי זה לא עץ קסום לא שביר.

 

ובמקרה שהבורג קרוב לפתח של הרמקול מכניסים אותו בזיוית לכיוון הנגדי של החור הרמקול.

 

עם חיתוך טוב אין שם סיבה שהבורג יהיה קרוב לפתח של הרמקול.

 

והוא בכלל לא צריך להתבקע !.

 

 

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

גם אם החור חתוך פרפקט עדיין המרחק בין הבורג של הסאב לשפה יהיה משהו באזור ה3 ס"מ שזה מספיק בשביל שזה יתבקע. כמו כן החור שעושים עם הבורג יתפורר אחרי כמה הברגות (במקרה שצריך להוציא ולהכניס את הסאב) הסנדוויץ' לא.

רק היום הברגתי ברגים לתוך תיבת MDF שהבריגו אליה סאב והוציאו, לא כל המצב של החורים היה טוב.

אולי יש סיבה אחרת (לא עולה לי בראש) אבל זו נראית לי סיבה טובה מאוד.

 

תכלס, טוחנים מים. כל שרציתי לעשות הוא לציין את האופציה שבעיני היא טובה.

פורסם

טיפ בנוגע להברגות חוזרות, פשוט תקדחו חור, תביאו בורג עם הברגה ולא בורג עץ. אום מהצד הנגדי.

ותוכלו לפרק את זה כמה שרק תרצו ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לגבי זמן הביצוע אני לא בטוח, עם קצת יצירתיות אני מאמין שאפשר לעשות גם אחרי הרכבה

אישית אצלי עשיתי את זה לפני הרכבה, להישחק אני לא חושב, אצלי זה מחזיק מעמד, כולם

כל ה16, (שני תיבות)

לגבי הקיבוע, פשוט קדחתי מהצד הנגדי עם מקדח במידה אחת יותר קטנה מהגודל של האום

העמדתי את האום מעל החור , ונתתי לו בראש, ואז הוא הפך להיות חלק מהמשטח

בנוגע לעשייה לאחר הרכבה, עשו את אותו הדבר, רק במקום לתת לו מכה בלתי אפשרית מבחוץ.

תבריגו את הבורג עד הסוף, ואז הוא יידחק לתוך הבית שלו,.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...