Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הכנסתי היום את הפולו שלי לטיפול שנתי (2006, עם ~ 70K ק"מ)

לא היו תיקונים מעבר לטיפול

מוסך מורשה

עלות הטיפול 1400 ש"ח לפני מע"מ

 

לפי הפירוט הבא - מחירים לפני מע"מ :

עבודה - 500 ש"ח

מסנן שמן מקורי - 105 ש"ח

שמן 4 ליטר צ'מפיון - 252 ש"ח

פקק לאגן מקורי - 20 ש"ח

מסנן אויר צ'מפיון - 50 ש"ח

מסנן דלק מקורי- 270 ש"ח

מסנן מזגן תחליפי - 60 ש"ח

מסיר פיח תחליפי - 100 ש"ח

נוזל שמשות תחליפי - 14 ש"ח

חומרי עזר תחליפי - 35 ש"ח

 

לצערי באופן הכי לא אופייני לי, מיהרתי לעבודה ולא בדקתי כלום ואישרתי להם את הרשימה... יש לציין שהרשימה הזו הוכנה על ידם מראש, ללא בדיקה...

האם זה אכן טיפול שנתי טיפוסי (בפולו יש שנה טיפול "קטן" ושנה טיפול "גדול" והשנה היה זמן הטיפול ה"גדול")

חוץ מהנוזל שמשות שסתם פספסתי...

המחירים נראים לי מעט גבוהים לאור ניסיון העבר שלי במוסכים (ויש הרבה הרבה ניסיון... אבל לא עם הפולו)

 

תודה :)

פורסם

המחירים הגבוהים של הפילטר שמן והפילטר דלק נובעים מכך שהם מקוריים פלוס רווח המוסך. אפשר היה לוותר על המסיר פיח והאלמנט "חומר עזר תחליפי" וגם שעתון העבודה דיי גבוה, לא אמור לקחת מעל שעה עבודה (נניח כ-200 ש"ח).

בכל מקרה אלה המחירים במוסכים מורשי יבואן לא צריך להתרגש, תמיד תוכל לטפל במוסכים מורשים רגילים ולבקש לקנות גם את החלפים בעצמך.

פורסם

נראה מוגזם משהו... מסנן דלק לגולף שלי עולה אצלם 100 שח לפי הפעם האחרונה שבדקתי, איך זה עולה פי 3 לפולו?!?

כמו כן, מחיר השמן בשמיים וכך גם העבודה, אפילו נראה גבוה מדי גם למוסך מרכזי.

 

אם היית עושה באופן פרטי היית חוסך כ700 שקל לפחות לדעתי

×
×
  • תוכן חדש...