Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

s2000 - צמיגים אחוריים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

האם מישהו יכול להמליץ לי על צמיגים אחוריים במידה 16\50\225 להונדה S2000.

אני לא מחפש אחיזה היסטרית. אם תוכלו להמליץ גם על מקומות טובים לרכישה אני אודה לכם מאוד.

 

בתודה מראש

רוני

פורסם

תיכף תגיד שאתה גם תסתפק בצמיגי אליאנס ירוקים.

 

זאת S2000, אני יודע שעלויות האחזקה יקרות מאוד, אבל לא מתקמצים בדבר חשוב כמו צמיגים, ובמיוחד ברכב כזה (ובמיוחד אחוריים...) אתה לא רוצה חוסר איזון קדימה-אחורה ברכב כזה עצבני.

 

לך על הפירמות הגדולות בצמיגי הספורט שלהם - מישלין אקסלטו, פירלי P-ZERO, גודייר F1 וכולי. מקום זול - אנטון ביפו (תריץ חיפוש בפורום ותמצא את הטלפון. חיפוש בדפי זהב ימצא לך את הכתובת)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני יודע שזה ישמע מוזר, אבל אני לא אוהב שהצמיגים אוחזים ברמה טוטאלית - לדוגמא P ZERO. אני מעדיף צמיגים פחות דביקים. אם לא היו מכריחים אותי (טסט) הייתי נשאר עם הצמיגים הנוכחיים. אני מעדיף שהחלק האחורי מחליק בקלות יחסית. כך לא צריך להשתולל יתר על המידה על מנת להגיע להיגוי יתר.

 

נשמע מוזר, אבל זה אני.

אם בכל זאת יש למישהו המלצה לצמיגים טובים אבל לא טובים מדי, אני אשמח.

 

תודה

פורסם

אני יכול להמליץ לך (טעם אישי) על צמיגי TOYO בדגמים הספורטיביים שלהם.

שמעתי אין סוף שבחים על הצמיגים הללו.

חוץ מאלה, לי יש ברידג'סטון טורנזה בחתך נמוך ואני מאוד מרוצה מהם, גם הם אופציה טובה (יש גם את דגם ה-פוטנזה הספורטיבי יותר)

 

כמו שרוני אמר, אין טעם לחסוך כסף או לוותר על אחיזת צמיג בתנאי דרך שונים.

במיוחד ברכב כמו שלך, חשוב שהצמיגים מאחורה יהיו בעל פירמה מוכרת וטובה.

פורסם
אני יודע שזה ישמע מוזר, אבל אני לא אוהב שהצמיגים אוחזים ברמה טוטאלית - לדוגמא P ZERO. אני מעדיף צמיגים פחות דביקים. אם לא היו מכריחים אותי (טסט) הייתי נשאר עם הצמיגים הנוכחיים. אני מעדיף שהחלק האחורי מחליק בקלות יחסית. כך לא צריך להשתולל יתר על המידה על מנת להגיע להיגוי יתר.

 

נשמע מוזר, אבל זה אני.

אם בכל זאת יש למישהו המלצה לצמיגים טובים אבל לא טובים מדי, אני אשמח.

 

תודה

לא, לא, לא.

 

צמיגים שחוקים זו לא הדרך הנכונה להשיג אחוריים שובבים.

זו הדרך המסוכנת.

בסופו של דבר אתה גם רוצה שהם יחזרו לאחוז, לא רק שיאבדו אחיזה.

וגם יש את העניין הזניח של איבוד הזנב בבלימת חירום, ציפה בכביש רטוב ועוד...

 

אם אתה רוצה פחות אחיזה מאחור תוסיף קצת לחץ אוויר לאחוריים (5%-10%) מעבר לנדרש.

 

 

 

בקשר לצמיגים מועדפים - לך על ההמלצות של רוני וחפש גם פורום חו"לי של בעלי S2000, שם בטח יוכלו לתת חוות דעת שונות על צמיגים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הבנתי אותך אדון S2000

אתה מחפש צמיגים טובים שיאחזו טוב אבל לא יאבדו את האחיזה בין רגע

אלא ש"יתריעו" ליפני...

תראה במשך כמה שנים M3 יצא מהמיפעל עם TOYO PROXES T1

ולא סתם שידכו צמיגים אלו לרכב הזה..

גם לי היה את ההצמיגים האלו באוטו...ותאמין לי...אני רואה אותם יושבים גם אצלך טוב

אבל אני יכול להעיד שאחרי חודשיים הם לא כמו שהם היו אחרי חודש..ממש הבדל גדול

ואחרי חצי שנה הם מתחילים ממש להיגמר תיקטק...כמעת למצב של סליקס...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מצאת כבר מקום שמחזיק צמיגים כאלו של פירלי או מישלין?

חרשתי את כל הצמיגיות באיזור המרכז, שוחחתי שיחות נפש ארוכות עם שני היבואנים, ובסופו של יום אני נועל צמיגי קונטיננטל, לפחות עד שיגיע משלוח של מישלין - צפי של כמה חודשים טובים.

פורסם
שלום לכולם,

האם מישהו יכול להמליץ לי על צמיגים אחוריים במידה 16\50\225 להונדה S2000.

אני לא מחפש אחיזה היסטרית. אם תוכלו להמליץ גם על מקומות טובים לרכישה אני אודה לכם מאוד.

Kumho Ecsta - קיימים במידה הזו. יש לי כאלו בקוטר 14".

לא יקרים, מחליקים ב"צורה מבוקרת" :lol: , שקטים למדי (במיוחד ליעוד שביקשת).

נמכרים בצמיגי פורטל בת"א.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

תודה רבה על שלל התגובות,

בעזרת הקישור לפורומים בארה"ב - תודה ל- VWRACING- ובעזרת כמה אנשים טובים מהפורום, הצלחתי לצמצם את האפשרויות, לברידגסטון (פוטנזה או קוטנזה), דנלופ SP9000 ופלקן 451. אם למישהו מכם יש ניסיון עם אחד מהצמיגים הללו אני אשמח לשמוע.

תגידו, יכול להיות שפירלי P ZERO עולה בארה"ב 92$ לעומת יותר מ 1000 ש"ח בארץ?. מה ההגיון? הרי זהו אביזר בטיחותי שאין עליו כמעט מכס. מה פשר ההפרש העצום הזה?.

 

תודה לכולם

פורסם
Kumho Ecsta - קיימים במידה הזו. יש לי כאלו בקוטר 14".

לא יקרים, מחליקים ב"צורה מבוקרת" :lol: , שקטים למדי (במיוחד ליעוד שביקשת).

נמכרים בצמיגי פורטל בת"א.

 

דניאל

הצמיגים של kumho ממש לא שקטים !! יש לי אותם ברוחב 205 והם רעשניים מצד אחד, אך צמיגים מעולים יחסית למחיר מצד שני !!

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...