Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הרכב הוא פיאט אונו 1994.

בחישן חמצן יש מחבר של שני חוטים לבנים ועוד חוט שחור שמתחבר לחוט כחול באמצעות מחבר.

ניסיתי לבדוק מתח דרך שני החוטים הלבנים שיוצאים מהחישן, ואין בכלל מתח חשמלי.

האם אני בודק נכון? איך אני יכול להיות בטוח שהיחשן תקול לפני שאני מחליף אותו?

הבעיה שהאוטו נוסע 1 ל 5.

תודה

פורסם
שלום

הרכב הוא פיאט אונו 1994.

בחישן חמצן יש מחבר של שני חוטים לבנים ועוד חוט שחור שמתחבר לחוט כחול באמצעות מחבר.

ניסיתי לבדוק מתח דרך שני החוטים הלבנים שיוצאים מהחישן, ואין בכלל מתח חשמלי.

האם אני בודק נכון? איך אני יכול להיות בטוח שהיחשן תקול לפני שאני מחליף אותו?

הבעיה שהאוטו נוסע 1 ל 5.

תודה

אתה צריך לבדוק אם יש מתח מצבר בחוטים הלבנים אבללא בצד של החיישן אלא בצד של צמת החשמל

זה המעגל של החימום

פורסם

שלום

החשין הוא של BOSCH,

יש לו שלושה חוטים, שתיים לבנים שאין בהם חשמל בכלל, ועוד חוט שחור.

איזה מהם חוטי החימום? ואיזה חוט נותן אות למחשב?

ברשימה שיש באתר שנתת רשום שיש 4 חוטים לחישן דגם בוש, שתיים לבנים ואחד שחור ואחד אפור שהוא מינוס, אבל אין לי חוט אפור.

ועוד משהו, החישן עבר ניקוי עם ספריי קרבורטור בהנחה שזה ישפר את הצריכת דלק, האם זה יכול להרוס אותו?

איפה אני אמור לקבל מתח כמה ולמה?

הסתבכתי

תודה

פורסם
שלום

החשין הוא של BOSCH,

יש לו שלושה חוטים, שתיים לבנים שאין בהם חשמל בכלל, ועוד חוט שחור.

איזה מהם חוטי החימום? ואיזה חוט נותן אות למחשב?

ברשימה שיש באתר שנתת רשום שיש 4 חוטים לחישן דגם בוש, שתיים לבנים ואחד שחור ואחד אפור שהוא מינוס, אבל אין לי חוט אפור.

ועוד משהו, החישן עבר ניקוי עם ספריי קרבורטור בהנחה שזה ישפר את הצריכת דלק, האם זה יכול להרוס אותו?

איפה אני אמור לקבל מתח כמה ולמה?

הסתבכתי

תודה

 

כן, ספריי קרבורטור בהחלט יכול להרוס אותו.

 

בנוגע לחוטים:

 

בחוט השחור אמור לצאת לך מתח לפי מצב התערובת. המספרים אמורים לרצד בין 0.2 ל 0.7 בממוצע, לעיתים טיפה יותר\פחות אבל זו האינדיקציה שלך לזה שהחיישן עובד.

 

בחוטים הלבנים אתה צריך לקבל 12V שזה החימום של החיישן.

ע"מ לוודא שהסליל חימום תקין, נתק את החוטים מהצמה של הרכב ובדוק עליהם התנגדות עם אוהם-מטר. אם יש התנגדות (לרוב כמה עשרות אוהמים) החיישן כנראה תקין.

 

לציין כי לא תמיד החימום של החיישן עובד, לכן כדאי לבדוק אם החימום לחיישן עובד כאשר הרכב קר.

במידה ולא עובד, יש לחבר לחיישן (לצורך בדיקה בלבד) מתח ישירות מהמצבר ולראות האם קיים שינוי במתח שנפלט מהחוט השחור (נקרא SIGNAL, אות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום

כשאני בודק את האות אני אמור לחבר את החוט השחור (-) של המד מתח לגוף של הרכב והחוט האדום של המד מתח (+) לחוט השחור של החישן?

אם כן אז בסרק אני מקבל בסביבות ה 0.16V וכשאני מרים את הטורים המתח עולה לסביבות ה 0.3-0.4 V.

הטווח לא אמור להיות בין 0.2V ל0.7V ? המצב הוא תקין?

יש לציין שהבעיה של הצריכת דלק נפטרה על ידי החלפת מזרק שדולף.

פורסם
שלום

כשאני בודק את האות אני אמור לחבר את החוט השחור (-) של המד מתח לגוף של הרכב והחוט האדום של המד מתח (+) לחוט השחור של החישן?

בדיוק.

 

 

אם כן אז בסרק אני מקבל בסביבות ה 0.16V וכשאני מרים את הטורים המתח עולה לסביבות ה 0.3-0.4 V.

הטווח לא אמור להיות בין 0.2V ל0.7V ? המצב הוא תקין?

יש לציין שהבעיה של הצריכת דלק נפטרה על ידי החלפת מזרק שדולף.

כדאי לבדוק שהחימום של הסליל עובד (שיש מתח תקין והחימום לא שרוף\נתק פנימי).

מה צריכת הדלק של הרכב אחרי התיקון של המזרק ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש מתח בחוטים של החימום, כל עוד עוד המנוע פועל כמו שאמר דן.

אני לא יודע מהיא הצריכת דלק עכשיו כי לא עבר מספיק זמן כדי לבדוק במדוייק, אבל השינוי מורגש באופן משמעותי מאוד.

האוטו נסע לפני כן 1 ל 5.

האם המתח שאני מקבל מהחישן תקין? 0.16v בסרק?

תודה

פורסם

אם‏ ‏המתח‏ ‏קבועה‏ ‏ולא‏ ‏משנה‏ ‏אז‏ ‏זה‏ ‏לא‏ ‏ממש‏ ‏תקין‏. מה‏ ‏המתח‏ ‏בטורים‏ ‏גבורים‏ ‏יותר?

פורסם
אם‏ ‏המתח‏ ‏קבועה‏ ‏ולא‏ ‏משנה‏ ‏אז‏ ‏זה‏ ‏לא‏ ‏ממש‏ ‏תקין‏. מה‏ ‏המתח‏ ‏בטורים‏ ‏גבורים‏ ‏יותר?

בסרק המתח הוא בסביבות ה 0.16V

בטורים גבוהים המתח מגיע ל0.4V +/-

פורסם

עוד שאלה לגבי המזרק

מה גורם למזרק להגיע למצב שהוא דולף דלק מיותר?

כי חשוב לי לשמור על המצב הקיים

תודה

×
×
  • תוכן חדש...