Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט תלחץ על המחבר ומשוך אליך.

 

בחנות תקנה גם בוקסת כוכב להוצאת הבורג של סליל ההצתה החום. למיטב זכרוני יש שם בורג אחד לכל סליל שנמצא מתחת למחבר החשמלי.

פלאג.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשנת 99 בקליאו המנוע שונה ממנוע של 2002.

במנוע הישן יש חוטי הצתה מתח גבוה רגילים, אין סליל הצתה נפרד לכל צילינדר וחוטי הצתה פשוט יוצאים במשיכה.

 

 

פורסם

מאור אני באמת מנסה להבין למה אין צורך להניע את הרכב לאחר החלפת הפילטר שמן.

כל עוד המנוע לא יונע, הפילטר שמן לא יקבל שמן ולא יספוג אליו שמן לכן המדיד יראה לו כל הזמן את אוו הסימון.

יש למלא שמן למקימום, להניע את הרכב, לכבות, לבדוק ולהוסיף שמן מנוע בהתאם.

 

אני ממליץ לפותח השירשור להוציא את מדיד השמן לפני פירוק הפילטר שמן, שלא תחליק לך היד ותשבור את המדיד שמן.

קובי

פורסם

צריך להניע את הרכב.

 

אם אני יודע שקיבולת מערכת השימון היא נניח 3.5 ליטר, אני ממלא חצי ליטר פחות, כלומר 3 ליטר. מניע לכמה דקות, מוודא שאין נזילות מבורג ריקון ומהפילטר.

לאחר מכן משלים את המפלס למקסימלי, תוך הקפדה לא לעבור את המקסימום.

 

 

פורסם
מאור אני באמת מנסה להבין למה אין צורך להניע את הרכב לאחר החלפת הפילטר שמן.

כל עוד המנוע לא יונע, הפילטר שמן לא יקבל שמן ולא יספוג אליו שמן לכן המדיד יראה לו כל הזמן את אוו הסימון.

יש למלא שמן למקימום, להניע את הרכב, לכבות, לבדוק ולהוסיף שמן מנוע בהתאם.

 

אני ממליץ לפותח השירשור להוציא את מדיד השמן לפני פירוק הפילטר שמן, שלא תחליק לך היד ותשבור את המדיד שמן.

הוא לא הסביר נכון את הודעתו ומה שהבנתי שהוא ממלא, מניע,מכבה, ומייד בודק שוב. הגירסה הנכונה היא למלאות, להניע, לכבות, לחכות מעט ואז שוב לבדוק ולהוסיף לפי הצורך. אתם צודקים שהפליטר צריך לקחת וזה מוריד מהמיפלס אך זה לא מה שהבנתי מהבדיקה שהוא מתכנן לעשות והדרך הנכונה היא כמו שהזכרנו.

פורסם
כן לזה התכוונתי !

אז מלא 3 ליטר, תניע, תמתין מספר דקות בדוק שוב, והוסף בהתאם לצורך. מה שחשוב הוא להמתין מעט בין כיבוי הרכב לבדיקה החוזרת כדי שהמדיד לא ישקר.

פורסם

הנה תמונה של המנוע ואיפה נמצא הפילטר שמן,

scaled.php?server=803&filename=img3668y.jpg&res=landing

 

scaled.php?server=525&filename=img3670k.jpg&res=landing

 

וסתם שטיפה שעשיתי (ידנית לבד) לרכב כדי לפנק אותה לשישי שבת :wink:

scaled.php?server=254&filename=img3665w.jpg&res=landing

 

איזה כלי אתם חושבים שאני יצליח לגשת איתו לשם ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אם היית קורא מה שכתבתי לך כבר היית אחרי הטיפול.

 

קנה מפתח מסננים יעודי לרנו ואתה תפתח את המסנן ללא שום בעיה.

 

לפי איך שהמנוע נראה הייתי מנקה טוב טוב בלחץ אויר ליד כל פלג לפני הפתיחה אחרת החולות האלו עלולים להגיע לצילינדר וגם לפגוע בהברגה.

פורסם

אז אני צריך 66 מ״מ?

וואו אם ה מה שאני צריך אחד המוכרים רצה להזמין לי כזה ורצה על זה 130 ש״ח

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

על מנת לעשות וידוי הריגה תקנה קודם את הפילטר ותמדוד את הקוטר שלו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הכל נמצא אצלי כבר, פילטר שמן, פילטר אוויר, טבעת נחושת וגם שמן מנוע.

 

נשאר חיישן מהירות(אני יודע איפה נמצא), פלאגים, ופילטר דלק (לא יודע איך לפרק)

 

אני כבר אמדוד ואראה אם זה 66.

 

מה אופן הוצאת הפלאגים לפי התמונה שהעלתי?

 

תודה רבה !

 

-פילטר שמן, היקף 25 ס״מ וקוטר 7 ס״מ +-

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

דני, שים לב שמתחת לסלילי ההצתה יש חוטי חשמל דקים, שמזינים את הסלילים.

 

עקב החום הרב שעולה מסעפת הפליטה, הבידוד שלהם נוטה להתייבש ולהפוך לשביר מאוד.

 

תזהר לא לפגוע בחוטים אלו, כשאתה מחליף פלגים של צילינדר 1 ו -2.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...