Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה הבובה שלי בצער רב עקב תחילת לימודים.

 

 

סיטרואן C2 VTS שנת 2008 בצבע שחור.

 

125 כ"ס מקוריים,הרכב זריז מאוד.

 

 

היחידה בארץ שהיא שנת 2008! כל השאר הם שנת 2007,ומעט מאוד שחורות...לקח לי המון זמן למצוא.

 

הרכב פשוט מדהים.

 

חיצונית במצב חדש,פנימית במצב חדש,לא צריך לתקן שום דבר,אין שפשופי חנייה,רכב פשוט חדש.

 

אחרי טיימינג מלא משאבת מים החלפת כל השמנים המסננים וגם נוזל קירור,הרכב חדש לחלוטין.

 

הרכב עשה רק 56 אלף ק"מ,יד 02 ברישיון.

 

 

כמו כן,הרכבתי לרכב קפיצי הנמכה של KW.

ג'אנטים מגנזיום קוטר 16 עם צמיגים חדש בקוטר 195\45\16 מאושרים ברישיון כי זאת המידה המקורית של הרכב.

 

דפיוזר אחורי מדהים שייבאתי מאיטליה.

 

 

תמונות:

 

292653_10150799619089927_819954926_9026557_950673029_n.jpg

 

531305_10150866254379927_660759573_n.jpg

 

546607_10151120735749927_285018588_n.jpg

 

IMG_2766.jpg

 

IMG_4707.jpg

 

IMG_4329.jpg

 

IMG_4328.jpg

 

 

 

 

מחירון לוי יצחק משוקלל הוא 51 אלף.

 

מחירון יד 2 משוקלל 61 אלף.

 

 

אני דורש על הרכב 52 אלף וזהו מחיר סופי.

 

054-4544-538

 

אם אני לא עונה בטלפון תשלחו הודעת SMS ואני אחזור אליכם.

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...