Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים וחברות!

 

מצאתי רכב נחמד ביד2, סוזוקי סוויפט שנת 96 גיר אוטומטי.

ברצוני לשמוע קצת חוות דעת מקצועית בנוגע לרכב.

גיר אוטומטי בעייתי ברכב הזה?

יש בעיות תורשתיות ברכב?

אמינות הרכב?

עלות הטיפולים ברכב והתחזוקה?

צריכת דלק?

 

בקיצור כל דבר אפשרי שאתם יודעים אשמח לשמוע.

תודה רבה מראש לכולם.

פורסם

אי אפשר לדעת מה יהיה אורח החיים של הגיר האוטומטי בכללי במיוחד ברכב בן 16-17 שנים.

אם הגיר טופל כמו שצריך,הוחלפו שמן +מסנן גיר בזמן ולא קרעו את הרכב, הגיר יאריך חיים אך לא בעל חיי נצח.

אם אתה רוצה חוות דעת מקצועית פנה למכונאי/מכון גירים שיבצעו נסיעת מבחן ויאמרו לך בערך מה מצבו,האם העברת ההילוכים חלקה,אין דפיקות.

באופן כללי,רכב זול לתחזוקה וחסכוני בדלק אם כי זה כללי ותלוי באיך טיפלו ברכב ושמרו עליו.

רכב מטופל ושמור יהיה זול לתחזוקה בד"כ.לעומת זאת,רכב שקרעו אותו ולא טיפלו בו בזמן עלול להפוך ל"רכב לימון "- רכב שסוחט את הכיס של בעליו הבאים בתור ועלול לעלות לו באלפים רבים של שקלים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אהלן חברים וחברות!

 

מצאתי רכב נחמד ביד2, סוזוקי סוויפט שנת 96 גיר אוטומטי.

ברצוני לשמוע קצת חוות דעת מקצועית בנוגע לרכב.

גיר אוטומטי בעייתי ברכב הזה?

יש בעיות תורשתיות ברכב?

אמינות הרכב?

עלות הטיפולים ברכב והתחזוקה?

צריכת דלק?

 

בקיצור כל דבר אפשרי שאתם יודעים אשמח לשמוע.

תודה רבה מראש לכולם.

 

 

 

זו השנה האחרונה של יבוא הדגם מיפן.

 

אחת המכוניות האמינות ביותר, גיר אוטומטי בעל 3 הילוכים, ולמרות זאת הרכב יחסית זריז וחסכוני.

 

כמובן שאם הרכב מוזנח, אמינות לא תהיה שם.

 

צריכת דלק אצלי הייתה סביב 1 ל 12 בנסיעה רגועה.

 

מזגן מקורי עובד מצויין ולא לוקח הרבה כוח מהמנוע.

 

 

גיר גם פועל הייטב, החלפות מהירות ובזמן.

תא נוסעים עמיד גם נשמר לא רע.

 

צבעים מטאליים וגם אדום דוהים בשמש יחסית מהר.

 

טיפולים לא יקרים בכלל.

 

מערכת הזרקה חד נקודתית די פרימיטיבית, אך גם אמינה, המזרק עצמו מתקלקל לפעמים ועלותו לא זולה.

 

 

 

אבל, וזה אבל גדול:

 

נוחות נסיעה גרועה, אין הגה כוח, אין שום אבזור בטיחותי, הרכב מרגיש מיושן ביחס למתחרות מאותה שנה, לא נוח ורועש בנסיעות ארוכות. ונותן תחושה של מכונית משנות ה 80 (שזה בעצם מה שהוא).

 

 

פורסם

נסעתי לראות את הרכב עכשיו.

הבעלים של הרכב זוג נשוי עם ילד. אנשים נחמדים.

הרכב נמצא אצלהם 3 שנים והם מטפלים בו רק במוסך מורשה.

בטסט האחרון הם היו צריכים לתקן רק את המגב האחורי, חוץ מזה לא היו בעיות.

 

ברכב יש 2 בעיות:

- כנראה דליפת שמן. הבחור אומר שהוא נוסע כל יום מרמת גן להוד השרון וממלא ליטר שמן בחודשיים.

כשפתחנו מכסה מנוע ראינו די הרבה שמן מסביב. אני לא מבין בזה אבל יש סיכוי שזה קשור לראש מנוע ויש להחליף אותו?

- בעיה שלא כל כך קריטית בעיניי, יש בעיה של מנעולים. ז"א יש מפתח אחד לסוויץ ולדלת של הנהג. שאר הדלתות יש מנעול אחר שהבעלים החליף אך איבד את המפתח ואפשר לפתוח את הדלתות רק מבפנים. כמה יכול לעלות החלפת מנעולים +\-?

×
×
  • תוכן חדש...