Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

אני מעוניין ללמוד מעדי המחשב , אני יודע שזה לימודים מאוד קשים , אך אין מה לעשות . אני אוהב את הנושא. (או יותר נכון חושב ככה)

 

אז ככה:

מצב הבגרויות:

אני היום ללא בגרויות בכלל (אולי 2 יח"ל מתמטיקה )

 

ביררתי לגבי מכינות קדם אקדמיות לפני התואר (במקום בגרויות) אז לא קיים בשום אוניברסיטה .

כל המכינות הם הכנה לבגרויות וזה ייקח לי שניים להשלים . היום אני בן 24 הווה אומר , שנתיים מכינה , ועוד 3 שנים לימודים .

ככה שזה אומר 5 שנים לימודים .

 

אני ממש לא יודע איך להתמודד עם זה .

אני ממש לא מבין בלימודים כלום , ולא יודע איך לאכול את זה .

אני עובד במשרה מלאה עם המון אחריות ,ככה שזה צריך להיות לימודי ערב .

 

אשמח לעזרה שלכם בנושא.

בברכה

נתי

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הלימודים בהחלט לא פשוטים - אבל בכל מקרה תהיה חייב להתחיל מתעודת בגרות ופסיכומטרי, באוניברסיטאות והמכללות המובילות יחייבו אותך, ואפילו בציונים דיי גבוהים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

או שתרשם לפתוחה :) לא דורשים לא בגרות ולא פסיכומטרי אבל אתה צריך להיות מוכן ללמוד לבד.

אודי A4

דימה.

פורסם

אז ככה , אני מאובחן לקוי למידה (ADD) ככה שקשה לי מאוד ללמוד לבד .

בגלל זה אני רוצה ללכת לאוניברסיטה ולא למקומות כמו הפתוחה , שהם מקומות טובים , אך צריך משמעת עצמית מאוד גבוהה ויכולת לימוד עצמית גבוהה מאוד .

 

מה עושים ?

בגרויות ופסיכומטרי . זה אומר שנתיים עד שנתיים וחצי .

+50 ומשהו אלף שקל.

פורסם

אני לא זוכר במדויק את אורך המסלול אבל בוודאות יש מסלול מכינה שמתחיל מאין בגרויות בכלל ומביא אותך לרמת כניסה ללימודים אקדמיים. אם אני לא טועה מדובר במסלול של 25-36 חודשים, לא זוכר בדיוק. ולמיטב זכרוני המסלולים האלה כן קיימים באוניברסיטאות.

 

נ.ב.

שנת מכינה באונ' עולה סביבות ה12-15 אלף ש"ח.

פורסם

כן אבל מכינה באוניברסיטה זה לימודי בוקר , ואני לא יכול ללמוד לימודי בוקר כרגע.

אבל הקטע הכי מצחיק זה ככה :

בר אילן -מכינה קדם אקדמית צריך שיהיה לך 10 יח' מינימום כדי להתקבל

ביררתי באריאל , הם לא דיברו על מינימום , אלא על שנתיים לימודים לא כולל פסיכומטרי, והלימודים הם לימודי בוקר !

מה נסגר??

 

זה הופך את כל העסק לבלתי אפשרי .

כי אם אין לי בגרויות , אז אני לא יכול אפילו להשלים, וגם אם אני מוצא מוסד שכן מוכל לקבל ללא בגרויות , אז הלימודים הם שניים ובנוסף לימודי בוקר .

פורסם

בא נתחיל אחרת בצורה קצת מבאסת - אבל מחוברת למציאות.

 

לא משנה איזה מוסד אקדמאי - גם אם יקבל אותך מחר בבוקר - אתה חושב שתיהיה מסוגל להתמודד עם זה?

אמרת שאין לך בגרויות והרקע המתמטי שלך (ממה שאתה אומר) הוא אפסי.

אתה מודע לזה שבערך 1/3 מהתואר עוסק ישירות במתמטיקה גבוהה שהנקודת פתיחה שלה (שנגמרת בשבועיים הראשונים של התואר) זה ידע טוב של כל החומר של 5 יחידות - ומשם מתחילים ספרינט שנגמר אחרי 3 שנים (בלימודי יום שלמים)?

 

איך אתה מצפה מהנקודת ידע שלך להתחיל תואר - בלימודי ערב (שזה קשה משמעותית , כי לומדים לרוב 3 סמסטרים בשנה!) עם ADD ובלי רקע רלוונטי?

איך החלטת שדווקא מדעי מחשב - זה הכיוון בשבילך?

 

(שוב - אני מנסה להבין ולבוא ממקום מחובר שעשה כבר את התואר ויודע מי נגד מי)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני עובד בתחום בnetworking כבר 5 שנים .

אני טיפה מיציתי , ואני ממש חושק בפיתוח .

אמרתי שוב , אני לא יודע אם אני סגור על זה ב100% אבל מדעי המחשב פותח לי הרבה דלתות.

גם בתחום הNetworking.

 

1. אני לא בא ואומר , תקבלו אותי מחר . אני מוכן לעשות מכינה , אולי אפילו מכינה ייעודית לנושא.

2. בגרויות בגיל 24 אומר שאני מתחיל את התואר במקרה הטוב לאחר שנתיים וחצי , וזה קריעת תחת של עוד 3 שנים.

פורסם

זה לא שבמכללה\אונ' רגילה אתה תקבל את כול החומר על גבי כפית מכסף.

בכול מסלול אקדמי שתבחר אתה הולך לחרוש על החומר הרבה מעבר להרצאות.

התוכנית בערך זהה מבחינת לימודים עצמיים , בשני המקרים סטודנת ממוצע משקיע בערך שעתיים ליום לקורס.

אודי A4

דימה.

פורסם

תשמע, בסופו של דבר תצטרך להתפשר על משהו על מנת להתחיל את הלימודים.

או שתתחיל לימודי בוקר ותמצא עבודת ערב, על מנת לעשות מכינה אוניברסיטאית.

או שתיקח קורסי הכנה לבגרויות בערב. (אני בכלל לא ממליץ על זה, אין סיבה שתתחיל ללמוד היסטוריה/ספרות/אזרחות על מנת להתחיל תואר במדמ"ח, חוץ מהידע הכללי שתרכוש שם)

או שתתחיל ללמוד באו"פ ואת הכסף שאתה מתכוון לבזבז במכינה תבזבז על שיעורים פרטים, שיעורי עזר וכל דבר שיכול לעזור לך לעבור את התואר הקשה (מאוד) שאתה רוצה לקחת.

 

אפשרות אחרת, שאולי לא חשבת עליה, זה להתחיל לימודי הנדסאי/או"פ ולקרוע את ה*** שם למשך שנה, ואז לעבור לאוניברסיטה נחשבת על סמך הציונים שלך שם.

פורסם

זה בדיוק הטעות שלך.

אין קשר בין מדעי המחשב לבין העבודה שלך בכלל, כול מה שאתה יודע לא יעזור לך בכלל בלימודים.

קודם כול מה שצריך להפחיד אותך זה התשתית במטמטיקה, הרמה גבוהה מעוד ואם להשוות לחומר של בגרות 5יח.

אז כמו שLiviur אמר כול החומר של 5יח זה בערך שווה ערך לחומר של שבועיים\שלוש מתוך השנה השלמה שבה תלמד מטמטיקה.

 

אם אתה חושב שאתה צריך שנתיים וחצי בשביל להשלים בגרויות אני לא יודע איך תסתדר אם הלימודים אחרכך.

אודי A4

דימה.

פורסם

שמע, מה שלא עשית כנער עולה לך הרבה עכשיו.

עם הרקע שרתה בא ממנו יהיה לך קשה להתקבל למוסד טוב ולדעתי בלתי אפשרי לצלוח שנה ראשונה.

 

מה השתנה שעכשיו אתה מאמין שתצליח לעשות מתמטיקה גבוהה ?

 

מה שסיפרת על בר אילן דווקא נשמע לי הכי טוב בשבילך - הם צריכים 10 נקודות? בול בגרות במתמטיקה ואנגלית 5 יחידות כל אחת. אולי גם מחשבים ואתה גם מקבל הצצה בסיסית לחומר שהוא כאמור בערך הבסיס לשבועיים הראשונים של התואר.

 

אולי הייתי הולך על משהו שיותר מסוכן ויפתח לך הרבה פחות דלתות כמו קורס תכנות בלבד.

זה הימור מבחינת למצוא עבודה (רוב המקומות שאני מכיר לא יגייסו בוגר כזה) אבל זה יותר ריאלי למה שאתה מספר.

בסוף היום לא כולם יכולים (אם בגלל מחויבויות של החיים ואם מבחינת התאמה לתואר) לעשות תואר כזה.

לא סתם אחוזי הסיום בו הם כאלו ולא כל עמ ישראל עושה את זה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש מקומות שאתה יכול להגיע אליהם דרך מכינה ופסיכומטרי. הקאץ׳ הוא שתצטרך להוציא בזה ציון גבוה. נכון ללפני שנתיים, היית יכול להירשם למכינה של הטכניון במטרה להתקבל לתואר X. המכינה עצמה נותנת לך תעודה שהטכניון מקבל במקום תעודת הבגרות. אממה, שהלימודים במכינה הזו עמוסים מאוד. אתה צריך להיות מוכן לחמש פיזיקה ומתמטיקה, ואם אני זוכר נכון גם אנגלית. בנוסף, יש להם משהו שנקרא ׳כתיבה אקדמית׳.

 

אני חושב שמסלול זהה קיים גם באב״ג. לגבי ת״א אני לא יודע. בירושלים יש מכינה קדם אקדמית, אבל במובן הזה שאתה לומד דברים שיכניסו אותך חלק יותר ללימודים (כך על פי חבר שלמד שם).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

שמע, אני על 3 יחידות מתמטיקה ולומד מדעי המחשב בבית ספר (שפת JAVA) ואני יכול להגיד לך שהמתמטיקה דופקת לי הכל.

 

הנושא הזה פשוט כל דבר מתקשר למתמטיקה, וזה דיי הורס לי את כל הלימודים של מדעי המחשב והופך לי כל דבר להרבה יותר מסובך.

 

אני חושב שאם מתמטיקה זה לא הצד החזק שלך, תשקול את הנושא הזה פעמיים.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

בתור מישהו שלומד הנדסת תוכנה אני רק יכול לאשר את עניין המתמטיקה..

מה שאני רוצה להוסיף פה זה שאל תיתן לתגובות שליליות לערער אותך.

כן, אתה צריך לקחת את מה שאמרו פה בחשבון ולהחליט עם עצמך אם אתה מתאים ללימודים כאלה,

אבל אם אתה באמת רוצה את התואר הזה שום דבר לא יעצור אותך - גם אם זה אומר לעשות שנתיים מכינה כדי להכין "יסודות" טובים לקראת התחלת התואר.


×
×
  • תוכן חדש...