Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה בפירוש טועה ומטעה!!

התחום של הצפנה הוא תחום שגדל מתוך האקדמיה, יש לו מעט נגיעה בהמון תחומי הנדסה והמימושים של 99% מאלגוריתמי ההצפנה המקובלים בשוק מתבססים על מאמרים ועבודות אקדמאיות טהורות, ואני בכלל לא אגזים ואומר שבלעדיהן לא היה אפשרי ליישמם.

 

יישום הוא רק רבע עבודה, ואני מבטיח לך שבתחום של אבטחת מידע במיוחד יש הרבה מאוד שרלטנים בארץ, מעטים מומחים אמיתיים ואל תתרשם מכל ילד בן 20 שנוסע לכנס ומציג מוצר שהוא עבד עליו שבועיים מהבית.

 

בוא נחלק את נושא אבטחת המידע להצפנות ולהאקרים. אני בגיל 14-15 בניתי בוטנט (אז בוטנט היה הבוט בirc שאתה נותן לו טווחים והוא סורק אותם ומריץ חולשות, היום בוטנט זה כינוי לרשת של בוטים נשלטים) שהורידו אותו כמה עשרות אלפי האקרים וילדים. עד היום אני רואה וריאציות שלו מידי פעם ברשת. הצפנה זה נושא כל כך נקודתי בעולם המחשבים, אני מסכים לגבי הידע המתמטי שצריך בשביל הנושא אבל אני לא מסכים לגבי העובדה שכל סטודנט למדעי המחשב 1צריך ללמוד מתמטיקה גבוהה כי 1% מהם יעסוק בהצפנות.

 

תלך לחברות שמוכרות firewall או load balancers או ips שמעבדים גיגות של מידע בשנייה ותגיד לי שלא צריך שם בסיס אקדמאי חזק.

 

זה מצחיק שאמרת דווקא ips או Load balancers כי אחד מפרויקטי הדגל שלי הוא פרויקט בc# ו c (שכתוב tcp ip stack) לוינדוס, הוא מטפל בקצב של כ3 גיגה ביט בשניה.

את הפרויקט בניתי במשך 10 חודשים בערך ומאז שעזבתי אותו (לפני כ4 שנים) הוא רץ עם 100% uptime ללא שום באגים וללא בעיות, משרת נאמנה כמה מאות לקוחות שדוגמים אותו מידי פעם.

בנוסף עשיתי בזמנו פרויקט לחברת האבטחה הגדולה בעולם שדומה מאוד למה שציינת.

כל זה, בלי מתמטיקה, בלי פיזיקה ובלי קוונטים.

 

זה ספציפית כי רצית לגעת בתחום של אבטחת מידע, ולא לעשות pen testing או להגן מפני 10 owasp זה לא באמת מבטיח לך עבודה עוד כמה שנים.

 

דווקא pen tester אמיתי הוא האקר\קראקר לשעבר שמכיר קשת רחבה של תחומים ולא ילד שסיים תואר עם 5 דקות נסיון על המחשב. pen tester אמיתי צריך להכיר הכל, מאיך מחשב עובד ועד Jquery.

זה מבטיח ועוד איך ובמשכורות שמתכנתים לא מכירים, תאמין לי...

 

 

בשורה התחתונה, אפשר להמשיך את הויכוח הזה עד שנמות,

אבל אני נותן לך דוגמה חיה ובועטת, זה אני.

 

אם אני לא מספיק לך, כל החברים שלי מהצבא, מסיימים שירות, מקבלים 500 הצעות עבודה,

ומקבלים משכורת, תאמין או לא, הרבה הרבה יותר גבוהה ממהנדסים ותיקים בחברה.

 

אגב, אחד מהם פה בפורום ואם יראה את הטופיק הוא יעיד.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים.

אני במקרה מכיר את התחומים היטב, גם אני בגיל 14 הרמתי בוטנטים של אלפי מחשבים וכתבתי אקספלויטים ורוטקיטים, אני מכיר את הנושא היטב ודעתי היא שעל מנת לעבור את שלב השרלטנות שאגב כוללת מאות חיילים שרק השתחררו צריך גם בסיס אקדמאי.

פורסם

אבל אני נותן לך דוגמה חיה ובועטת, זה אני.

 

על כל אחד כמוך יש 1000 שלא.

 

ואני עם אחי (qil) בדעות.

שים לב גם שהוא לא נתן דוגמא של PEN TESTER - אלה של המפתחים ממול.

 

(וכן , גם אני עשיתי , למדתי והדרכתי מאז גילאים הרבה יותר מוקדמים - עוד לפני התואר, כך שיש לי פרופורציות של מה יש לפני ואחרי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מזל טוב, כתבתם לו המון סינית (וגם לי, לא הבנתי 95% ממה שאתם מדברים עליו עם כל מיני מושגים).

 

כאחד שמוגדר מתכנת שחור בצבא (בין היתר בשפה צבאית פנימית שפיתחנו+DBA) ומוביל צוות של מתכנתים שחורים אני יכול להגיד דבר אחד- ברוכה הבאה לעולם התיכנות.

לאחר שהייתי נחמד- מזל טוב, הגעת לגהנום לא קטן.

 

לך לג'ון ברייס, תעשה כמה קורסים שלא שווים הרבה (עברתי הכשרה מלאה כDBA בג'ון ברייס- לא שווה כלום), תלמד את הבסיס של הבסיס ותתחיל לתכנת בחברה גדולה ללא תשלום. מה הכוונה? אתה תעבוד כמו חמור במשך שנה ולא תקבל אפילו שקל.

יודע למה? כדי לקבל ניסיון.

 

אין חכם כבעל ניסיון, זה כרטיס הכניסה שלך לעולם במיוחד לאור הנתונים שאתה מציג שאינך יכול ללמוד באוניברסיטה.

 

מבחינת מדעי המחשב/הנדסת תוכנה- מצטער, היו צריכים לשנות את התואר הזה ל"מתמטיקה עם נגיעה בתיכנות".

 

אני לא מתכוון ללמוד את התארים האלו. אני יעשה תואר שמתעסק בניהול עם התמחות בתיכנות, כן, יש דברים כאלו.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

בכל השרשור הזה יש בלבול עמוק בין מדעי המחשב ותכנות.

 

מדעי המחשב הם ענף במתמטיקה שעוסק בפתרון בעיות בשיטות מסויימות, בשאלה אם אפשר לפתור ביעילות, אם אפשר להוכיח שהפתרון נכון ויעיל, בהשוואה וניתוח של פתרונות ועוד תחומים נוספים.

 

ראיתם שכתוב פה תכנות ? לא, כי זה כמו החזקת המכחול לצייר, זו הטכניקה ולא המהות. בעולם העסקי לרוב מעניין רק מי שיודע לתכנת ולכן מדמ״ח עקרונית מיותר, אלא שכל מי שלמד מדמ״ח אמור לתכנת בקלות יחסית, ואת האלגוריתמיקה יעשו אחרים...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אלא שכל מי שלמד מדמ״ח אמור לתכנת בקלות יחסית, ואת האלגוריתמיקה יעשו אחרים...

הא! המילה "אמור" מאוד מתאימה כאן. במציאות? פ' עם אוסף של אותיות ח' צמודות זו לזו.

 

המגיבים עד כה מניחים שהבנאדם מעוניין ללמוד על מנת להתפרנס,

ושהוא לא מעוניין בקריירה אקדמית, לכן התשובות נוטות לכיוון התכל'ס.

 

אה, כן, ועוד ציטוט: "חושק בפיתוח".

בכלל, מהרגע שהופיעה המילה "חושק", השכלה גבוהה נפסלת על הסף.

"פיתוח"? על אחת כמה וכמה...:wink:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...