Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי סיאט איביזה 03, ויש לי נורת כרית אוויר דולקת מזה זמן רב והחלטתי שאני רוצה לטפל בתקלה.

הלכתי לשני מוסכים (אחד מהם מוסך רון) שחיברו מחשב (במטרה לנסות לאפס) וניסו לעלות על התקלה אך לשווא.

כמו כן בנוסף לשני המוסכים הלכתי למוסך המורשה (צ'מפיון) שם נאמר לי שצריך להחליף את מחשב כריות אוויר (1800 לפני מעמ ועבודה)

בנוסף קיבלתי הצעה מאדם שמתעסק עם חשמל ומערכות של רכבים לנסות לתקן את המחשב הקיים ב- 600 ש"ח ואם הוא לא יצליח אז הוא יחפש לי מחשב שמתאים בסביבות ה1200 שקל.

הטסט שלי מתקרב - עוד שבועיים ובלי קשר (וקצת עם) לטסט אני רוצה לפתור את התקלה.

מה דעתכם אני צריך לעשות ? למישהו הייתה תקלה דומה? רכב עובר טסט עם נורת כרית אוויר דולקת?

תודה

אגב, אני מחפש מכסה דלק לסיאט שלי (בפחות מ300 שקל! או בחינם...) המלצות מישהו?

פורסם

הרכב שלך עבר כי לא שמו לב.

 

יכולים להכשיל במבחן רישוי על נורת ABS/כרית אוויר/ניהול מנוע דולקת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...