Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגולף שלי נועלת רביעיה של יוקוהומה ואני מאוד מאוכזב מהם.

קצת יותר משנה והם התחילו להתייבש בצדדים והצמיג מאוד רועש.

 

באיזה דגם מדובר ומה תאריך הייצור שלהם?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה צודק, ה-TW הוא נתון לא חד משמעי ומדויק.

למשל יכול להיות צמיג שמצוין עליו TW של 200 והוא יגמר מהר יותר מצמיג עם TW של 140, לתשומת ליבכם!

 

אייל, במקומך הייתי מנסה R1R, בניגוד למה שאומרים הם מספיקים בקלות ל-20,000 ק"מ בשימוש סביר.

ה-GTI מרגישה לדעתי מבוזבזת עם צמיגים כמו T1S, תנסה לשים R1R פעם 1 ולא תתחרט.

 

אני לא שם צמיגים כדי לומר שיש לי : R1R למרות שזה נשמע טוב בפורומים ויש להם פרופיל ממש יפה :wink:

אני לא אסבול ביום יום בשביל לגלח כמה עשיריות ביום מסלול , ובטוח לא אסתכן באחיזה הגרועה שלהם ברטוב.

 

אגב, 20K ק"מ מבחינתי אומר שאני מחליף סט כל שנה או פחות. אין מצב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אתה לא שם כדי להשוויץ, אתה שם כדי להנות מהרכב.

רוב הכבישים בארץ עם אספלט בינוני, ה-R1R מפצה על זה מבחינת אחיזה.

אתה היית מבסוט מ-T1R, נהגתי על GTI כמו שלי עם הצמיגים האלו, סתם צמיג ממוצע, מורגש הבדל משמעותי בינו לבין ה-R1R.

רטוב? כמה כבר הכביש בישראל ספוג במים? פעם ב... מקסימום לח...

אם השיקול הוא שלא בא לך להוציא כסף על צמיגים חדשים כל שנה אני לגמרי מבין אותך.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זה אחד השיקולים ללא ספק. אני נוסע הרבה. רביעייה בשנה זו לא אופציה.

 

עזוב אותך חורף וכו' - אני גם לא רוצה להיות מופתע ע"י כתמי שמן או שלוליות שנוצרות לפעמים מהשקייה.

אני לא נוהג כמו איש המשפחה הממוצע בפריוס ההיברידית שלו .

מספיק פעם אחת כדי לגמור את הקריירה אתה יודע.

 

מפצה אולי מבחינת אחיזה אבל אני מניח שגם מעביר אליך את כל השיבושים .

אתה מסתכל על ה5 אחוז , אני מסתכל על השימוש של 95 אחוז מהזמן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אצלי יש רבעייה של S Drive כבר שנה וחצי.

הצמיג שקט, ללא יובש או חתיכים בצדדים.

אינו רועש גם במהירות העולה על 130-140 קמ"ש.

הצמיג מרגיש לי אוחז מאוד, בעיקר ברכב כמו GT שהבלימה לא מי יודע מה...

ואת תקופת החורף האחרונה עבר בהצלחה רבה!

 

לעוד שני חברים עם רכבים ספורטיביים היו T1R וכעת S Drvive

ולשניהם יש הבדל לטובל ה-S Drive.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual

×
×
  • תוכן חדש...