Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

אני כרגע נוסע על TOYO R1R והם רועשים לי מידיי.

הדרישה שלי שיהיה צמיג ממש שקט (עד כמה שאפשר) במידה 225/45-R17 או 225/40-R18.

שמתי לב ש-T1R שקט אבל אני לא מעוניין בו, אז הוא יורד מהרשימה.

אני רוצה צמיג סופר איכותי ולא זבל סיני אבל שקט.

עד 1,000 לצמיג מידה 18", 17" יעלה נגיד עד 850 בערך, זה התקציב.

תודה מראש לכולם :grin:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בינתיים מי עשה לך עם האורות ובא לך מהשוליים? :sissies:

 

S-DRIVE היו לחבר על GTI MK6 והוא אמר שהם מרעישים משמעותית יותר ממישלין פילוט, לא יודע עד כמה זה נכון..

גם צמיגים שלפי הנסיון שלכם עולים 1,000 ל-17" תמליצו לי, כי אני משיג משמעותית פחות אז זה עדיין בגדר התקציב שצויין.

ההאנקוק נראה לי צמיג די בינוני סה"כ, לא?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

בשירוקו יש לי מידה זהה לשלך, היוקוהומה שהוזכרו לא יותר מרעישים ממשלין פיילוט.

 

אחלה צמיג, אני קניתי אותו לפני קצת פחות משנה ב580 לצמיג (קניתי רביעייה).

Got To love It

פורסם

ההנקוק הוא ברמת ה-S.DRIVE. טוענים ששקט ממנו, אך מעט פחות טוב ביבש ורטוב.

 

אם אתה רוצה צמיג טוב מהם, קח קונטי ספורט קונטקט 3. והמחיר בהתאם - כמובן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הקונטי 2 שהיו לי על האוטו עשו לי חור בראש, ה-3 לא מרעישים?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
הקונטי 2 שהיו לי על האוטו עשו לי חור בראש, ה-3 לא מרעישים?

 

איש, היו לי לי SC2 על הפאביה המקוללת - גם כשהיו שחוקים לחלוטין, היו שקטים בצורה סבירה פלוס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שחוקים אבל לא יבשים כמו שלי עם 60,000 ק"מ. הרעש היה כמו של מטוס בהמראה! גם הרבה לפני זה היה נורא...

 

לפי הציונים באתר ה- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ממש מככב שם, אתה יודע איפה הוא מיוצר?

אבל ברגע שהדירוגים באתר נעשים ע"י אנשים ולא בוחנים מקצועיים זה לא נראה לי רציני בכלל...

R1R מקבל ביבש ציון גבוהה משל ה-R888, ממליצים לי שם על צמיג אלטרנטיבי בליגה אחרת בכלל מהצמיג שאני בודק, וכו'...

 

יש איזה אתר עם דירוג של רעש שהצמיג מייצר?

עדיף של בוחן רכב ולא ע"י אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם שמדרגים צמיגים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ניסית לבדוק מחיר למישלין פיילוט סופר ספורט ?

הם יותר יקרים מהתקציב שלך , אך אולי הקומבינה שלך תוריד את המחיר משמעותית..

פורסם

אני עוד לא בדקתי מחירים כי שבת היום, אני רוצה להתמקד על צמיג ספציפי.

הדרישה ה-1 היא שיהיו כמה שיותר שקטים, כל השאר בעדיפות שניה.

ה-ROSSO נחשבים לשקטים בכלל? השוות עם צמיגים אחרים על אותו הרכב?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

שמתי לב ש-T1R שקט אבל אני לא מעוניין בו, אז הוא יורד מהרשימה.

אני רוצה צמיג סופר איכותי ולא זבל סיני אבל שקט.

 

שקטים הם לא.

 

ליוקוהמה יש סדרת צמיגים שקטים במיוחד, נקראית Advan dB:

http://www.yokohama.com.au/ourtyres/tyre.aspx?tyreid=240

 

צמיגים סופר שקטים. שאלה טובה אם הם מיובאים לארץ או האם ניתן להזמינם במיוחד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני עוד לא בדקתי מחירים כי שבת היום, אני רוצה להתמקד על צמיג ספציפי.

הדרישה ה-1 היא שיהיו כמה שיותר שקטים, כל השאר בעדיפות שניה.

ה-ROSSO נחשבים לשקטים בכלל? השוות עם צמיגים אחרים על אותו הרכב?

 

אלה הצמיגים המקוריים בלאון FR, אבל זאת כבר הלאון השניה שלי.

 

הם טובים מהטויו R1R ושקטים מהם. כמובן שאם אתה רוצה שקט נטו תלך על משהו אחר, חשבתי אתה מחפש צמיג ספורטיבי שלא עושה רעש מחריד באוזניים.

פורסם

יוניקו חבל על הזמן, אם אתה רוצה תמורה טובה למחיר ושהצמיגים יחייו מספיק זמן

 

לך על ה-T1R של TOYO, או על הקונטי שאוראל הציע שהם לא פחות טובים:wink:

Mini Ferrari - Red Fiat Coupe 16VT :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...