Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוני, ה-DB מאוד שקטים. היו לי את ה-V500DB בזמנו (על אחת הפאביות), הוא אחז טוב עד מאוד ברטוב וטוב ביבש. וכמובן, מאוד מאוד שקטים, כפי שציינתי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באותו נושא בדיוק, שוקל להעלות מידה מ 16 ל 17, ומחפש צמיגים במידות הנ"ל שיהיו קודם כל שקטים, לגבי אחיזה, מכיוון שאני רוב הזמן עושה נסיעות בהילוך שיוט על כבישים מחוץ לעיר, אני לא צריך צמיג עם אחיזה לנהיגת מסלול.

התקציב עד 700 - 750 ש"ח לצמיג. בדקתי באתר tires4u, והמחירים דומים עד זהים למחירים אצל אנטון.

עברתי על מה שכתוב בשרשור, וחזרתי עם הדגמים הבאים:

 

פירלי PZEROA - מחיר 770 (חורג מהתקציב, אבל אם ממש שווה, יישקל).

פירלי PZEROSSO - מחיר 700

יוקוהומה SDRIVE - מחיר 700

ברידג'סטון MY01 - מחיר 750

דאנלופ MAXTT - מחיר 750

דאנלופ DZ 101 - מחיר 700

 

כיום נוסע על ברידג'סטון TURANZA ER300 ואין לי טענות, אבל גם אין לי קנה מידה להשוואה. (למען האמת בסניק של אשתי יש מישלין במידה 16, שקטים כמו בית קברות, אבל במידה 17 המחיר ההתחלתי למישלין בודד 900 ש"ח).

 

מה מכל מה שמצאתי מומלץ במסגרת התקציב? ואם מישהו יודע, מה ההבדל בין שני הצמיגים של פירלי (מלבד הקוד מהירות, שלא מצדיק מבחינתי תוספת של 70 ש"ח לצמיג).

תודה,

ליאור.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תודה, כנראה שאלך על היוקוהמה.

חפרתי עכשיו בכל פורום אפשרי, והם מככבים כמעט בכל מקום.

נראה הכי value for money לצרכים ולתקציב שלי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

בדוק TOYO T1-Sport . הבנתי שהם מספקים את הסחורה .

אני מתעתד להרכיב כאלה בקרוב. (אחרי 3 סטים של T1-R)

סדר גודל 600-650 ליחידה.

 

תוריד את ה MY01 וה DZ101 מהרשימה אם אתה מכוון לספורטיבי.

 

טורנזה 300 זה צמיג משפחתי שמגיע על רכבים כמו מזדה 3 וכו' , ככה שצפוי לך שיפור מבחינת אחיזה וקצת תשלום מבחינת נוחות ורעש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אוף איתך :-), עד שהייתי נעול על משהו אתה בא עכשיו עם ה TOYO ...

הם באמת זולים ביחס לשאר, אני אבדוק מה המחיר אצל אנטון, היום כששאלתי אותו לגבי מחירים, הוא ניסה בעיקר למכור יוקוהמה או דאנלופ. מעדיף לעשות אצלו, כי ככה אני מתפטר מהג'נטים הישנים שלי וחוסך אלפייה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

טוב, נשארתי עם TOYO או יוקוהמה.

מבין שניהם, מה שקט יותר ומחזיק מעמד יותר ק"מ?

 

לא יודע אם זה קשור, אבל לפני הרבה שנים הייתה לי רבעייה של קלבר, במידה סטנדרטית על 15", אחרי שהמישלין ברכב הלך לעולמו.

לעומת המישלין, הקלבר (כנראה בגלל האחיזה הטובה) הרגישו לי כאילו הרכב דבוק לכביש ולא מסוגל לצאת מהמקום, אני לא מחפש משהו כזה , אלא צמיג שקודם כל יהיה כמה שיותר שקט. (למרות שבעתיד כנראה שהרכב יקבל תוספת כח אצל דודי מפיטסטופ, אבל נכון לעכשיו הכל מקורי).

 

שוב תודה לעוזרים,

ליאור.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
טוב, נשארתי עם TOYO או יוקוהמה.

מבין שניהם, מה שקט יותר ומחזיק מעמד יותר ק"מ?

 

לא יודע אם זה קשור, אבל לפני הרבה שנים הייתה לי רבעייה של קלבר, במידה סטנדרטית על 15", אחרי שהמישלין ברכב הלך לעולמו.

לעומת המישלין, הקלבר (כנראה בגלל האחיזה הטובה) הרגישו לי כאילו הרכב דבוק לכביש ולא מסוגל לצאת מהמקום, אני לא מחפש משהו כזה , אלא צמיג שקודם כל יהיה כמה שיותר שקט. (למרות שבעתיד כנראה שהרכב יקבל תוספת כח אצל דודי מפיטסטופ, אבל נכון לעכשיו הכל מקורי).

 

שוב תודה לעוזרים,

ליאור.

בפירוש - יוקוהומה.

לך על ה-S Drive.

צמיג איכותי, שקט, אוחז.

פשוט תענוג!

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

שכנעתם אותי.

בשבוע הקרוב אני מקווה לקנות חישוקים מקוריים של ליאון 17 (משומשים) וארכיב עליהם את היוקוהמה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני לא סגור על זה שהSDRIVE טובים יותר מהT1R ומאחר והT1S אמור להיות טוב יותר, אז קשה לומר.

 

אם נשווה מבחינת נתונים יבשים , ה TREDWEAR של הטויו הוא 240 לעומת 300 של הSDRIVE כך שהיוקו יחזיקו יותר זמן, הטריידאוף הוא שהם יאחזו פחות טוב.

 

שים לב לגבי ה SDRIVE שיש לו דירוג נמוך מאוד של אחיזה ברטוב מול דירוג גבוה מאוד לאחיזה ברטוב ל T1S.

 

זה בכלל לא עניין של כסף, צמיגים לא מחליפים כל יומיים, זה לא ממש משנה אם הרביעייה תעלה עוד 400 או פחות 400.

 

 

בכל מקרה, תהיה בטוח שככה או ככה אתה לא תיפול, אשמח אם תעדכן כמה עולה כל אחד מהם אצל אנטון.

 

שים לב שהשיטה אצל אנטון זה לשאול כמה עולה צמיג אחד ואז אחרי שהוא אומר את המחיר, לשאול אותו כמה זה לרביעייה.

תמיד המחיר לרביעייה יהיה נמוך מ4 כפול מחיר לאחד. אם תשאל ישר על רביעייה, לא ישאר בשר למיקוח. :)

 

לינקים לטובת הציבור :

SDRIVE : http://www.yokohamatire.com/tires/detail/s_drive

 

T1S

http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-t1-sport-ultra-high-peformance-summer-tires

\

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המקום האחרון שממנו הייתי קונה צמיגים הוא אנטון ביפו. הרסו לידידה של 4 חישוקי מגנזיום וקיבלה חארא של שירות.

לא מתקרב למקום הזה גם אם 4 צמיגים יעלו לי ב-20 אחוז זול יותר מכול מקום אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם
בפירוש - יוקוהומה.

לך על ה-S Drive.

צמיג איכותי, שקט, אוחז.

פשוט תענוג!

הגולף שלי נועלת רביעיה של יוקוהומה ואני מאוד מאוכזב מהם.

קצת יותר משנה והם התחילו להתייבש בצדדים והצמיג מאוד רועש.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני נתקל לאחרונה באזור זה של הפורום בדיבורים על הtredwear של הצמיגים כשמבוצעת השוואה בין חברות צמיגים שונות.

 

לתומי חשבתי (או ליתר דיוק ממה שאני זוכר שקראתי פה בפורום וברחבי האינטרנט) שכל חברה משווה את הנתון הזה ביחס לצמיגים שלה...ולא מול צמיגים מתחרים. או במילים אחרות לא מול תקן אחיד שבפניו ניצבים כל הצמיגים של כל היצרניות.

 

כלומר שההשוואה הזו אינה נכונה. תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם

אתה צודק, ה-TW הוא נתון לא חד משמעי ומדויק.

למשל יכול להיות צמיג שמצוין עליו TW של 200 והוא יגמר מהר יותר מצמיג עם TW של 140, לתשומת ליבכם!

 

אייל, במקומך הייתי מנסה R1R, בניגוד למה שאומרים הם מספיקים בקלות ל-20,000 ק"מ בשימוש סביר.

ה-GTI מרגישה לדעתי מבוזבזת עם צמיגים כמו T1S, תנסה לשים R1R פעם 1 ולא תתחרט.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...