Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רילוקיישן VS ארץ זבת חלב ודבש?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם בכל זאת צריך להכניס סיפורי זוועה כדי לשכנע אנשים להשאר בארץ- כנראה שהזוועה מתרחשת בארץ.

 

חזק!:mm_yeah:

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

car4fun,

 

אישית לא הייתי ממליץ לך ביקור מקדים שכזה מכמה סיבות:

 

1.זה לעולם לא ישקף מגורים במקום בדיוק כמו שחצי שנה טיול בתאילנד לא תשקף מגורים שם.

2.אתה עלול לפרש לא נכון התנהלויות שונות במקום שתצליח להבין רק לאחר מגורים שם.

3.אתה לא תתקל בהרבה התנהלויות שעלולות לתסכל אותך לאחר המעבר ותתחיל לשבור את הראש "איך לא ראיתי את זה מגיע".

 

 

עצתי לך:

 

התייעצת עם אנשים שגרים במקום? קיבלת מושג על עלויות מחייה (מגורים, כלכלה יומית, חינוך, תחבורה, ביטוחים, חשבונות חודשיים, שיחות לארץ וכן הלאה)? אתה יודע מה אפשרויות התעסוקה שלך במקום? יש לך רזרוות כסף להתקיים לפחות איזה 4 חודשים ללא הכנסה ובתנאים סבירים?

 

קפוץ למים חבר, אתה תלמד לצוף, אם לא תלמד יש לך שם חבר (כמו שאני מבין) שיזרוק לך גלגל הצלה.

 

לא הצלחת לצוף לאחר פרק זמן?

 

תמיד אפשר לחזור לארץ הקודש, לא קרה כלום.

בעקרון עדיף שבועיים שלושה על פני כלום. זה מספיק לי כדי לקבל תחושות מהמקום. לפחות כמה שאפשר.

יש לי שם חבר מאוד קרוב שמוכן לעזור לנו במגורים בתור התחלה ז"א אצלו. זה קצת לא יהיה נעים בכל זאת זוג+1 והוא גם זוג +1 בדרך ככה שזה כניראה לא יחיזיק הרבה כי לא נעים בכל זאת. למרות שהוא שמח מעל ומעבר.

לגבי תעסוקה, הידיים שלי הם איתי לכל מקום שאלך. אני מתעסק באופנה. אני יכול להשכיר שם כסא על מנת להתחיל לעבוד ולצבור שם. זה החלק שאני הכי פחות דואג ממנו. יש לי רזומה עשיר ומכובד. פשוט אני לא קרוב לצלחת כמו שאומרים..

החבר סיפר לי שהוא ואישתו משכרים ב 5K$ לחודש וזה נחשב להכנסה בסדר, לא עוני, ולא משהו להתלהב. הוא כ 3 שנים שם עם אשתו והספיק לרכוש דירה ב 350K$ בכוחות עצמו, רכב חדש, ומוצרי חשמל . הוא מספר שהעוסקים בתחום שלי עושים שם הרבה כסף והלקוחות רחוקים שמים וארץ מלקבל משהו איכותי באמת.

האמת שהדבר היחידי שאני דואג ממנו זה ההסתגלות. יש לי בעיה משאני ילד. לוקח לי זמן להתרגל למקום חדש אפילו עיר חדשה בארץ לאו דווקא חול. אבל זה נכון גם לכיוון ההפוך כי כשאני מתרגל קשה לי לעזוב חזרה.

לגבי ביטוחי בריאות גנים מעון בתי ספר לא ביררתי עוד לא הגעתי לשלב הזה. אני צריך להתקל באנשים שנמצאים שם ועוברים את זה כדי לדעת.

אבל בשורה התחתונה זה ניראה כמו הכיוון החדש שלי..

היתה לי אמונה, הייתי סופר אופטימי. תמיד חשבתי שיהיה טוב והמצב הקשה של יוקר המחיה בארץ הוא עניין זמני ואין מה לעשות צריך להמתין. דיי באמת מיציתי.

פורסם
גם אני אשמח לעדכון.

 

לא מזמן חזרתי לארץ אחרי טיול של כמה שבועות בארה"ב. רק ירדתי מהמטוס, וכבר אני שומע שהדלק עלה, המע"מ עולה, מס הכנסה עולה, מחיר הלחם עולה וכו'.

רק דבר אחד לא עולה - המשכורת :?

 

נ.ב. שמתי לב להבדל אחד בין ישראל לבין ארה"ב, ותקנו אותי אם אני טועה:

שם עובדים (קשה) בשביל לחיות, וכאן חיים (קשה) בשביל לעבוד. :evil:

 

אני לא רוצה להסיט את נושא השרשור (וסליחה מפותח השרשור), אבל אין לי כבר כוח לראות את כל הבכיינות על כמה שבארץ חרא ובחו"ל טוב. ובארה"ב המחירים לא עולים (גם של הדלק), או ששם אין בעיות של תעסוקה (רק לאחרונה הייתה על זה כתבה)?

כנ"ל לגבי אירופה.

 

נכון שבארץ קשה ולא חסרות בעיות, אבל אם מסתכלים על המיתון ועל מה שקורה בכל העולם אז המצב לא כזה גרוע פה כמו שמנסים לצייר אותו. יותר מזה, להשוות מדינה (צעירה יחסית) של כמה מיליונים בודדים שמוקפת אויבים למעצמה של מעל ל-300 מיליון תושבים זה קצת לא חכמה.

פורסם
תחושת זרות למדינת ישראל אינה הולכת יד ביד עם דת,

לא צריך להגר לאמריקה בשביל לפתח צביעות אמריקאית.

זו המנטליות שם, ואנשים מסתגלים לכך לאחר זמן

שכחת להגיד שבסוף היא הולכת לישון בפיג'מה עם צלבי קרס.

איזה ספיקולציות יהודה, תהיה בריא.

נכון, קשה להאמין, אבל אנטישמיות היא תופעה מאוד נפוצה, אפילו בעולם ה"מודרני" האמריקאי.

אני כותב עלות ביטוח שמכסה אותך בכל העולם, כולל ארה"ב.

אני יכול לתת לך גם מחיר קונקרטי לביטוח שישראלי שחי בארה"ב ישלם, אבל ביננו, זה לא משנה אם הוא ישלם 3000 או 2000$ לשנה, הבדל של פחות מ-100$ לא יהרוג ישראלי שחי בחו"ל ברילוקיישן.

עריכה,

בדקתי עם סוכן הביטוח, 3600 לשנה ואתה מבוטח מלא בארה"ב ובכל העולם, קצת פחות אם זו פוליסה מקומית לארה"ב בלבד.

כולל אשה וילדים? ללא השתתפות עצמית? הביטוח הוא רק לטווח קצר? אם יש לך ניתוח יקר הביטוח מכסה רק עד גג די נמוך?

ובצורה פשוטה: חבר שגר בארה"ב ומצבו הכספי טוב, בא לארץ לשבועיים כדי לעבור טיפול שיניים ( ויש לו ביטוח שם)

חתונה עם גויה פירושו זרות לארץ שלנו

זרות של מי? שלך? של האישה? של הילדים?

של האישה ושל הילדים. פשוט איבדנו אותם ברוב המקרים.

הסיכוי לחזור לארץ אי פעם מתאפס.

 

למה החלטת שאותו אחד שנשוי לגויה רוצה לחזור לארץ? (יכול להיות שהוא רוצה, יכול להיות שהוא לא רוצה).

ואם הוא רוצה, למה שזה יתאפס?

אני מכיר מספיק זוגות מעורבים שדווקא האישה הגויה מתעניינת במגורים בארץ הקודש והבעל- לא רוצה.

לדעתי טוב שישראלים יחיו גם בחו"ל, אבל צריכים לחזור הביתה בשלב מסוים. בפועל, קשה לעזוב מקום אחרי זמן רב, ומה גם שבארץ לא קל להשתרש מחדש. לכן הרבה מאלו שמתכננים לחזור לארץ , נשארים שם , ולא בגלל ששם יותר טוב.

מפסידים את המנטליות הפתוחה שלנו ועוברים לצביעות האמריקאית

 

כשאתה מדבר על מנטליות פתוחה אתה מתכוון למנטליות הקומבינה? למנטליות ה"יהיה פ'סדר"? למנטליות ה"כניסה לירושלים אסורה לחילונים"? למנטליות ה"אישה, שבי בספסל האחורי"?

את זה יש גם בערב הסעודית ואירן, אפשר לעשות רילוקיישן לשם ולהרגיש בבית.

נכון, יש גם חסרונות בארץ והרבה. עדיין זו ארץ טובה לגור בה, לא דווקא מהצד הכלכלי.

חמרנות מוגזמת

 

התפספסו לך כמה שנים ידידי, אנחנו חיים בעולם חומרי, מי שלא חומרי היום פותח אוהל ברוטשילד (ואם לשים ציניות בצד, אני מעדיף שהילד שלי יהיה "פלצן" מאשר באוהל עם 4 כיווני אויר).

חומרנות היא חלק מהחיים בכל מקום, אבל בארה"ב היא מוקצנת. לא נראה לי טוב לשפוט את האנשים רק לפי רמת ההכנסה שלהם.

לפעמים מבצבצים סימני אנטישמיות בצד שלה.

 

פה אתה כבר סתם נסחף לקונספירציות שלא מבוססות על כלום.

כפי שכתבתי קודם: נכון, קשה להאמין, אבל אנטישמיות היא תופעה מאוד נפוצה, אפילו בעולם ה"מודרני" האמריקאי. אולי בהונג קונג הסינים עוד לא "זכו" להכיר אותה, אבל באירופה ובאמריקה הרבה תינוקות יונקים אנטישמיות עם חלב האם.

לא הצלחת לצוף לאחר פרק זמן?

תמיד אפשר לחזור לארץ הקודש, לא קרה כלום.

נכון אבל בפועל כשחוזרים לארץ צריך להתחיל מההתחלה כאשר החברים כבר התקדמו.

 

יהודה

פורסם

אני מסכים עם מה שכתבת (מתייחס לגדי),

 

רק שעם תירוצים לא קונים במכולת ובטח לא קונים דירה חבר.

 

ישראל הגיע בשנות עצמאותה למחוזות מאוד מאוד רחוקים שמדינות אחרות שקיימות אותו פרק זמן לא הגיעו אפילו לעשירית, יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מכך שמצב הדור הצעיר מבחינה כלכלית רחוק מלהיות טוב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

כולל אשה וילדים? ללא השתתפות עצמית? הביטוח הוא רק לטווח קצר? אם יש לך ניתוח יקר הביטוח מכסה רק עד גג די נמוך?

ובצורה פשוטה: חבר שגר בארה"ב ומצבו הכספי טוב, בא לארץ לשבועיים כדי לעבור טיפול שיניים ( ויש לו ביטוח שם)

לא, דיברתי על ביטוח למבוגר,אדם אחד, לילד עולה הרבה פחות, הביטוח הינו לשנה,בכל תום שנה מחדשים אותו, בדיוק כמו ביטוח רכב, יש לו כיסוי בהתאם למה שאתה רוכש, יש כאלה שכוללים כיסוי מלא להריון, יש כאלה שכוללים שיניים וכן הלאה.

 

של האישה ושל הילדים. פשוט איבדנו אותם ברוב המקרים.

 

לא נכון בצורה גורפת כמו שאתה מתאר את זה, אם בכלל.

 

נכון, יש גם חסרונות בארץ והרבה. עדיין זו ארץ טובה לגור בה, לא דווקא מהצד הכלכלי.

 

מסכים.

 

נכון אבל בפועל כשחוזרים לארץ צריך להתחיל מההתחלה כאשר החברים כבר התקדמו.

 

זה שורש הבעיה, שברוב המקרים אתה תחזור לארץ ותגלה שבזמן שאתה שהית בחו"ל והתקדמת החברים שלך ממשיכים לדרוך במקום, מעבר לזה שאם אתה עשית צעד כזה יכול להיות שהרגשת שאתה גם לא מתקדם כמו שאתה רוצה, ואז גם אם חזרת לארץ לא קרה כלום, לפחות ניסית.

 

 

1234 ו.....5.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

היחידה שעושה רושם שיהיה ניתן להגיע אליה, היא קנדה. לא צריך ויזות ומבחנים. קונים כרטיס ושלום על ישראל.

אחרי מספר שנים נדמה לי 5 אתה מקבל תושב קנדי ותוכל לעבור לגור או לעבוד בארה"ב כמה שתרצה.

הבנתי שלשם יותר קל להגיע ולהשאר שם לחיות ולעבוד, ואף לפתוח עסק.

המקום הוא מכיל כ 3 חודשי קיץ, מחירי הבתים שם סביר, מחירי הרכבים סביר בהחלט ומחירי הדלק כ 1$ לליטר.

רמת חיים טובה בעיקרון ויש קהילות יהודיות וישראלים רבים.

 

אתה ממש לא בכיוון, כדי לקבל תושבות קנדית (PR) אתה צריך להתאים לאחד ממסלולי ההגירה המוגדרים (ואני לא הולך לפרט לך פה אותם, אתה תצטרך לקרוא וללמוד את אתר רשות ההגירה הקנדית).

ובכל מקרה, מסלול ה"עובד המיומן" מוקפא לחצי שנה הקרובה לקראת שינוי חקיקה בנושא ההגירה שאפילו יהדק ויקשיח את התנאים.

 

ממליץ לך בחום לברר טוב טוב לפני שאתה נוחת אצל חבר שלך ומתחיל לעבוד לא חוקי.

גירוש מקנדה משמעותו גירוש גם מארה"ב ל-10 שנים או אפילו לכל החיים.

 

בנוסף, ההנחות שלך על 3 חודשי קיץ, מחיר בתים סביר, עלויות מחיה ודלק שגויות לחלוטין.

יש אזורים זולים, ויש אזורים יקרים. כמו בישראל, מי שרוצה לגור בצנטרום של הפיילה צריך לשלם, והרבה.

קהילות יהודיות יש ב-2 או 3 ערים בקנדה, בשאר המקומות אתה תתקשה למצוא יותר ממשפחה או שתיים של יהודים/ישראלים.

בקיצור, צא מהסרט.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אין ספק שנושא השירשור כאן יצא מפרופורציה ומתנהלת כאן מלחמת ה"מי צודק" אלו שהגרו למדינה אחרת או אלו שנשארים כאן באש ובמים. אותי אישית זה לא מעניין. בבקשה מכם תנהלו את המלחמות במקום אחר כי כל אחד צודק לפי המציאות השונה שלו ולפי תפיסת עולמו. כך שכולכם צודקים וטועים בו זמנית.

 

ולמי שיש לו בעיה או נמאס לו לראות שירשורי "נמאס לי מהמצב הכלכלי במדינה" שלא יגיב כאן. אם אין לך ערך מוסף להוסיף לי ולכמוני שנעזרים בשירשור הזה כדי לקבל עזרה ולו הקטנה ביותר בהחלטות עזיבה. אנא חסוך מאיתנו את דעתך. (בלי לפגוע) זה פשוט מיותר כאן.

 

נ.ב

יש לי כמה חברים שחיים בחול ונהנים ומרוצים מאוד. האבסורד הוא שאני נסיתי לשכנע אותם לרדת מהעניין הרבה לפני שהם טסו עוד כשזה היה רק בחיתוליו (כמו מצבי היום). לאן הגיעו לעומתי?

אני מנהל עסק די גדול במקום מרכזי מאוד. ההכנסות שלי הם ידיי ומעט חומרי גלם שמהם אני עושה פלאים.

אחד חיי באוסטרליה כמו קינג. אבל נוותר לו כי היה מי שידאג לו- זה עדיין לא אומר שהוא לא נהנה מקניה מרובה יותר ומאיכות גבוה יותר של מוצרים בסכום נמוך בהרבה משאני מוציא בארץ.

השני גר בקנדה כ 3 שנים הספיק לרכוש דירה מרווחת במקום מרכזי בקנדה ב 300K$ וג'יפון חדש משלו כרגע שוקל על רכישת העסק בו הוא עובד.

השלישי חי בארה"ב 5 שנים עם הזמן קנה עגלות בא לארץ קנה דירה באיזור מגוריי שעולה כ 750K שח ומשכיר אותה.

ניסה להשאר קצת כדי לראות במה הוא יכול להתקדם כאן, אחרי תקופה של חצי שנה + התייאש מהמירוץ וחזר שוב לארהב. שם הוא חיי טוב מאוד ונהנה מהחיים.

 

ואני? אני משלם חובות. משלם סכומים גבוהים על מנת לקיים את העסק שלי את עצמי את אשתי ועכשיו את הילד. רץ אחרי המינוס . וגר כבר המון שנים בדירת חדר של 40 מ"ר . אין לי דירה אין לי רכב מפואר ואני לא נוסע אפילו פעם בשנה לנופש בחול או בתי מלון בארץ. ביגוד הנעלה ושאר המותרות רק כשיש סיבה מיוחדת כמו יום הולדת או חג וגם התקציב שאני מאפשר לא עולה על כמה מאות שקלים בודדים.

 

מה מצחיק ?

אני מכניס כמעט פי 2 בשקלים כמובן יותר מכל אחד ממי שציינתי מחבריי אך גם מוציא כך על יוקר המחייה.

 

הם? יחיו מעולה עם הכנסה סבירה של 5K$ בלבד.

סתם לידע כללי .

 

לסיכום על מנת לסגור את הפינה של אלו שאוהבים להגיב כאן שאפשר לחיות כאן טוב,

אם אין לך עזרה מאמא ואבא, חסכונות שעשו לך מגיל 0 , בייביסטר מהמשפחה להקלה על העבודה, מגורים אצל ההורים כדי לחסוך עליות שכר דירה ,עזרה בקניית רכב ובכלל כל דבר הכי קטן שרק יכלל בגדר העזרה, רוב הסיכויים של אותו אדם הוא לנהל את המירוץ שאני מנהל כיום.

 

אז שוב, אם למישהו יש משהו חיוני להוסיף כאן על הגירה לאיזור קנדה , הוא יותר ממוזמן להעלות את זה כאן.

אם מישהו יודע לכוון אותי לרשימת המקצועות הנדרשים בקנדה זה יעזור אני לא מצליח למצוא.

מי שלא, תלווה את עצמך החוצה.

פורסם

כולל אשה וילדים? ללא השתתפות עצמית? הביטוח הוא רק לטווח קצר? אם יש לך ניתוח יקר הביטוח מכסה רק עד גג די נמוך?

ובצורה פשוטה: חבר שגר בארה"ב ומצבו הכספי טוב, בא לארץ לשבועיים כדי לעבור טיפול שיניים ( ויש לו ביטוח שם)

 

חומרנות היא חלק מהחיים בכל מקום, אבל בארה"ב היא מוקצנת. לא נראה לי טוב לשפוט את האנשים רק לפי רמת ההכנסה שלהם.

 

 

יש לי אחות באנגליה, הביטוח הרפואי שלה, בעלה והבת שלהם זניח לחלוטין. יש לי חבר טוב בקנדה הם משלמים 0 ש"ח על רפואה כולל הבת שלהם.

 

ולגבי החומרנות - כאשר אנשים מסויימים מאשימים את כל מי שלא הלך להייטק שהוא האשם היחידי במצבו, אז חומרנות הפכה לקריטריון היחיד.

 

לפותח השרשור - לקנדה צריך ויזה, פנה לשגרירות קנדה הם שמחים לעזור בד"כ.

יש שם יותר מ-3 חודשים של מזג אוויר סביר (סביר = לא קר וגשום), המון נחלים ואגמים ושמורות לטייל בהם, המון מופעים בין לאומיים וארועי ספורט וההזדמנויות שם נוחות יותר.

מצד שני קר בחורף (ואם לא עברת חורף קר כזה, זה לא פשוט), והקנדים למרות חביבותם (הם מאוד מסבירי פנים) הם לא העם המשפחה והחברים שאתה רגיל אליהם, ויש הבדלי מנטליות.

 

בנוסף תנסה לברר לפני המעבר האם יש דרישה למקצוע שלך במקום אליו תעברו, האם יש פערי שפה שתצטרך להשלים? ועוד בדיקות עסקיות כאלה ואחרות.

 

אם יש אפשרות שרק אתה תעבור בשלב הראשון (למרות שלשניכם תהיה ויזה) ותכין את הקרקע לנחיתה רכה של אשתך והילד - זה עדיף.

 

בהצלחה!

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני לא מצליח להבין אל מי אתה מדבר?

האם אני צריך להיפגע, או לא?

 

בכל מקרה, אם אתה רוצה לקבל מידע קונקרטי ועדכני על הגירה לקנדה, ממליץ לך על פורום "עוברים לקנדה" בתפוז.

יש שם כמה חבר'ה שנמצאים עכשיו בתהליך, והם משתפים מידע עדכני ורלוונטי (וזה מאד חשוב במציאות שבה חוקי ההגירה משתנים כל שני וחמישי)

 

בהצלחה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
יש לי אחות באנגליה, הביטוח הרפואי שלה, בעלה והבת שלהם זניח לחלוטין. יש לי חבר טוב בקנדה הם משלמים 0 ש"ח על רפואה כולל הבת שלהם.

 

קצת על מערכת הבריאות בקנדה: רופא, אחות, בית חולים - חינם.

תרופות - אתה חייב לשלם את מלוא העלות (שיכולה להגיע למאות דולרים), רק אנשים שעוברים מבחן הכנסה (כלומר בעלי הכנסה נמוכה מאד מאד) זכאים לסבסוד של התרופות.

 

נוצר מצב שאם אתה נניח חולה אסטמה, או סכרת, או אפילו סרטן, אתה צריך לשלם על כל התרופות שאינן ניתנות לך במסגרת אשפוז (כלומר אם אתה שוכב על מיטה בבית החולים ושם נותנים לך תרופות, זה לא יעלה לך שקל)

 

מסקנה - עדיף להיות חולה ממש, או בריא ממש... אלה שבאמצע - אכלו זין.

 

רפואת שיניים - הכל פרטי ומאד מאד מאד יקר.

רפואת עיניים - הכל פרטי.

 

חלק ממקומות העבודה מספקים health plans לעובדים שלהם, שמאפשרים סבסוד חלקי או מלא של ההוצאות הללו, זו הטבה ששווה כמה מאות דולרים לחודש למשפחה!, כן כן, גם במדינה עם ביטוח בריאות בחינם צריך לרכוש ביטוח משלים לכיסוי הוצאות בלתי צפויות (תרופות, הוצאות סיעוד וכו')

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אוקיי אחרי בירורים מעמיקים כמובן כמה שיכולתי וממי שרק יכולתי לשמוע או אתרים בהם ביקרתי.

אוסטרליה אין לי סיכוי בעולם. המקצוע שלי לא מבוקש שם . ועניין הספונסר לא בא בחשבון.

חשבתי אולי אני יוציא ויזת סטודנט וילך ללמוד שם את המקצוע שלי (כתירוץ להוציא ויזה) אבל הבנתי גם שמקשים היום על קבלת ויזת סטודנט. בקיצור אין אלטרנטיבה כלשהי על מנת להגיע לשם בראש שקט עם אשה וילד.

ארה"ב- כנ"ל. לפי בדיקות שעשיתי יש המון בעיות בקבלת ויזה, גם שם לא נוכל לחיות כי אין לנו שום קריטריון שעונה לדרישותיהם.

 

היחידה שעושה רושם שיהיה ניתן להגיע אליה, היא קנדה. לא צריך ויזות ומבחנים. קונים כרטיס ושלום על ישראל.

אחרי מספר שנים נדמה לי 5 אתה מקבל תושב קנדי ותוכל לעבור לגור או לעבוד בארה"ב כמה שתרצה.

הבנתי שלשם יותר קל להגיע ולהשאר שם לחיות ולעבוד, ואף לפתוח עסק.

המקום הוא מכיל כ 3 חודשי קיץ, מחירי הבתים שם סביר, מחירי הרכבים סביר בהחלט ומחירי הדלק כ 1$ לליטר.

רמת חיים טובה בעיקרון ויש קהילות יהודיות וישראלים רבים.

אני מתכנן כבר לנסוע ב"ה בקרוב לקנדה לשבועיים-שלושה להתארח אצל חבר ולראות אם אני מתחבר. אני יודע שזה לא מספיק זמן כדי להבין מי נגד מי אבל אין מה לעשות בכל זאת אני משאיר כאן עסק עובד, אישה+ילד .

אנא תקנו אותי אם אני טועה.הכל כאן זה תימצות וריכוז של כל מה ששמעתי וקראתי +/- .

 

רק שתדע דבר אחד ושלא תגיד שלא אמרו לך. דווקא לקנדים האמריקאים מקשים את החיים ואפילו הדבר כמעט בלתי אפשרי לקנדי לקבל אזרחות אמריקאית. זהו המחיר שהקנדים צריכים לשלם על כך שהם כמעט כמו בני בית בארה"ב. קנדי יכול להיכנס חופשי כמעט עם הרכב שלו לארה"ב כאשר הדבר מאוד קשה לאנשים אחרים. כאמור זה המחיר שצריך לשלם. אתה רוצה אזרחות קנדית? אחלה, רק שתדע שזה עלול לטרפד לך את הסיכוי לחיות בארה"ב בצורה חוקית במידה וזוהי המטרה הסופית שלך.

 

 

גם אני אשמח לעדכון.

 

לא מזמן חזרתי לארץ אחרי טיול של כמה שבועות בארה"ב. רק ירדתי מהמטוס, וכבר אני שומע שהדלק עלה, המע"מ עולה, מס הכנסה עולה, מחיר הלחם עולה וכו'.

רק דבר אחד לא עולה - המשכורת :?

 

נ.ב. שמתי לב להבדל אחד בין ישראל לבין ארה"ב, ותקנו אותי אם אני טועה:

שם עובדים (קשה) בשביל לחיות, וכאן חיים (קשה) בשביל לעבוד. :evil:

 

קודם כל, בראש ובראשונה ברוך השב. דבר שני, גש בדחיפות לקופת החולים הקרובה למקום מגורייך. כנראה שלקית במשהו שנקרא "הלם תרבות". אני מודה, גם אני לקיתי בו בפעם הראשונה שביקרתי שם. הדלק הזול, הביגוד הזול, אלקטרוניקה וכיוצא בזה. דבר אחד אני יכול לומר לך בוודאות. יש הבדל עצום בין לבקר במדינה כל שהיא לבין לחיות שם כדת וכדין עם כל החובות והזכויות.

 

עוד הצהרה שטותית שנזרקת באויר.

הדלק עלה? בוקר טוב, בכל העולם הוא עלה.

המע"מ עלה? וואלה, באנגליה הוא 20 אחוז ובאיטליה 25(נכון עד לפני כמה שנים)

מחיר הלחם עלה? לא רק אצלנו בכל העולם מחיר החיטה עלה וזה בעקבות הבצורת הגדולה בארה"ב ומזג האויר הקשה ברוסיה. שני המעצמות הגדולות בעולם שמייצאות חיטה נמצאות במשבר ואתה מצפה שמחיר הקמח לא יעלה?

 

עוד דבר, ביבי נתניהו הצהיר עכשיו בדף הפייסבוק שלו קבל עם ועדה שהטכניון, מכון ויצמן ועוד מוסד להשכלה גבוהה התברגו לרשימת ה 150 המוסדות להשכלה המובילים בעולם. כמו כן, ביבי אמר שמדינת ישראל משקיעה 7 מילארד שקל בשנה במוסדות להשכלה גבוהה כגון אוניברסיטאות וכיוצא בזה. זה אחד המקומות שאליו הולכים כספי המיסים שלך. על מנת שכל אחד יוכל ללמוד לתואר ולשלם על כל שנה כ 11 אלף ש"ח צריך לקחת את הסובסידיה הזו מכספי המיסים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני מסכים עם מה שכתבת (מתייחס לגדי),

 

רק שעם תירוצים לא קונים במכולת ובטח לא קונים דירה חבר.

 

ישראל הגיע בשנות עצמאותה למחוזות מאוד מאוד רחוקים שמדינות אחרות שקיימות אותו פרק זמן לא הגיעו אפילו לעשירית, יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מכך שמצב הדור הצעיר מבחינה כלכלית רחוק מלהיות טוב.

 

לא נראה לי שזה תירוצים, זאת פשוט המציאות.

ונכון שהיום יותר קשה (או ככה אומרים), אבל זה משהו שאני שומע לא רק מאנשים שגרים כאן. הנקודה שלי היא שנכון שפה קשה, אבל זה לא שבשאר העולם מלקקים דבש כל היום.

 

 

ולפותח השרשור - אתה משום מה שומע רק סיפורים על הצלחות, למרות שקיימים גם סיפורים הפוכים, אבל אני לא אקלקל לך איתם את החלום.

וה-20 אגורות שלי בנושא - יש בקנדה לא מעט מקומות עם ריכוזי אוכלוסיה שלא ממש משתייכים לחובבי ישראל (בלשון המעטה), אז תנסה לא להשתכן בקרבתם.

פורסם
וה-20 אגורות שלי בנושא - יש בקנדה לא מעט מקומות עם ריכוזי אוכלוסיה שלא ממש משתייכים לחובבי ישראל (בלשון המעטה), אז תנסה לא להשתכן בקרבתם.

 

וה-20 אגורות שלי בנושא - יש בישראל לא מעט מקומות עם ריכוזי אוכלוסיה שלא ממש משתייכים לחובבי ישראל (בלשון המעטה), אז תנסה לא להשתכן בקרבתם.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
לא נראה לי שזה תירוצים, זאת פשוט המציאות.

ונכון שהיום יותר קשה (או ככה אומרים), אבל זה משהו שאני שומע לא רק מאנשים שגרים כאן. הנקודה שלי היא שנכון שפה קשה, אבל זה לא שבשאר העולם מלקקים דבש כל היום.

 

 

ולפותח השרשור - אתה משום מה שומע רק סיפורים על הצלחות, למרות שקיימים גם סיפורים הפוכים, אבל אני לא אקלקל לך איתם את החלום.

וה-20 אגורות שלי בנושא - יש בקנדה לא מעט מקומות עם ריכוזי אוכלוסיה שלא ממש משתייכים לחובבי ישראל (בלשון המעטה), אז תנסה לא להשתכן בקרבתם.

יש לך מה לתרום לי לעניין? או שצריך להקפיץ את ההודעה הראשונה של השירשור הזה

כדי להזכיר לכולם על מה מדובר?

 

כל אחד נכנס זורק הודעה פטריוטית ואני צריך לענות לכל אחד על אותו עניין בנפרד. כי הוא לא טורח לקרוא את ההודעות.

התעייפתי מלהסביר מה למה וכמה.


×
×
  • תוכן חדש...