Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקה ורוכב-בודד - עוד לא הבנתם שאין קשר בארץ בין סניף לסניף של אותה רשת בדיוק?

לא משנה איך קוראים לרשת, מומו או משה או מקדונלד'ס או ארומה.

 

במק' עזריאלי יש צבא של 14-15 ילדים שמכינים לך ארוחה שלמה תוך דקה וחצי, מדוד על השעון.

הסביבה מצוחצחת (נו, עזריאלי), הצ'יפס תקין והטעם תקין.

מק' תחנה מרכזית ת"א נראה כמו שאר התחנה - איטי ומלוכלך.

מק' ירושלים (הלל, מרכז העיר) - נקי, איטי, ומעולם לא הצלחתי לקבל שם צ'יפס ראוי.

 

בקיצור, יש איזה שהוא מכנה משותף פה? לא.

 

מה שכן, וזה נוגע לכלל הרשת - בארץ באמת המחיר מאוד גבוה לארוחה, אם נוציא מהשקלול מבצעים למיניהם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מבין על מה המהומה. לקוחה מתה, הזמינו אמבולנס, שמו אותה בצד עד שיגיע וזהו. כל עוד הגופה לא הונחה במקום בולט אלא בצד בלי שתפריע ללקוחות אין שום סיבה שיפסיקו לעבוד.

מה הם היו אמורים לעשות? לסגור את הדלתות ולהתחיל לרוץ בצורה היסטרית במעגלים?

 

ואגב מקדונלד'ס זה זיכיון. משמע בין מקדונלד'ס במדינה אחרת ומקדונלד'ס פה אין שום קשר מלבד הלוגואים וכו'.

פורסם
בלי למות, (אולי זו דרך למנוע ביקורת...) - הסניפים של מקדונלד בישראל הם על הפנים: לא נקיים, שרות איטי וגרוע, עובדים לא מנוסים ומנהלים שלא יודעים מה לעשות והכל מול עיני הלקוח, מחיר גבוה יחסית לתמורה.

 

כבר שנה או שתיים אני לא לוקח את ילדי אליהם. לעיתים רחוקות גלידה, אם אנו בדרכים - וזהו.

 

כאן אתה כבר עושה הכללה!

דבר ראשון אני אתוודה ואומר שאני מנהל משמרת באחד מהסניפים הגדולים בחיפה (בגרנד קניון בקומה השלישית).

ההיגניה והנקיון ברשת מאוד גבוהים ומוקפדים ברמה גבוהה ע״י הצוות. למען ההשוואה אתן לך דוגמא אחת מתוך רבות, העובדים נדרשים לשטוף ידיים בכל חצי שעה או לאחר כל עבודה שלא קשורה למזון!

בנוסף עובדי המטבח עובדים רק עם כפפות וסינרים (כמובן כובע על השיער), יותר מזה בדקת את בורגראנץ׳ פעם? עובדי המטבח לא מקפידים על כפפות. שזה לדעתי הא׳ - ב׳ של היגיינה.

 

אני שנתיים ברשת ואוכל כל יום את האוכל של הרשת ועדיין חיי ונושם ;-)

Peugeot 206XS

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל 50 ש"ח על ארוחה בינונית, לא טעימה במיוחד ולא משביעה (צ'יפס תעשייתי בטעם של מיקרוגל שבשווארמה ליד אפשר לקנות צ'יפס בייתי טעים, המבורגר מתפורר בלחמנייה ש80 אחוז ממנה אויר) ויש שיגידו גם לא בריאה.

ועדיין התורים למקדונלדס הכי גדולים. יש איזה חומר ממכר ששמים באוכל או משהו?!

יש מסעדות רציניות (כאלה שיושבים בשולחן עם מלצר) שמציעות עסקיות צהריים (מנת פתיחה ועיקרית) ב50 -60 ש"ח.

אני כנראה בחיים לא יבין מדוע אנשים ממשיכים לאכול בהמוניהם במקדונלדס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

2 הסנט שלי לגבי מקדונלדס:

 

הייתה תקופה ארוכה שהייתי קונה במקדונלדס בשדרות רוטשילד. כמעט על בסיס יום יומי (אני לא עשיר, פשוט היה לי סיבוס מהעבודה). אני זוכר את הצוות, הם היו מקסימים. במיוחד זכור לי בחור צעיר וגבוה שעבד כמנהל/קופאי/בריסטה (כל פעם היה לו תלבושת אחרת, פעם מדים רגילים פעם מדים לבנים), שהיה כמו איש הגשם וזכר כמעט את כל ההזמנות של כל הלקוחות. הכל הגיע באמת חם הישר מהשמן/גריל, בדיוק כמו שצריך ולא היו מתקמצנים ושמים לך 4 צ'יפסים בקרטון או מזיינים את השכל שאתה מבקש קטשופ (השאלה כמה אתה רוצה יכולה להטריף אותי, תביא 2 לא יהיה לרצוני אני אבקש עוד!).

 

תמיד היה שם עם מי לדבר ואל מי לפנות, שני מקרים ספציפים זכורים לי:

1. הגעתי כמו בכל יום והיו שם הרבה עובדים ערבים כנראה קראו להם לתגבורת. הזמנתי כהרגלי והגיע אליי המנה. קראו בשמי הגעתי למגש ועוד לפני שהסתכלתי אליו "איש הגשם" הסתכל ואמר שהוא לא מבין למה העובדים שמים לי כ"כ קצת צ'יפס ולמה הוא לא מספיק חם. תוך שניה הצ'יפס מצא את דרכו לפח וקיבלתי צ'יפס מלא וחם תוך כדי התנצלויות.

2. הזמנתי והלכתי לשבת בחוץ (יש שם גם כסאות מחוץ למקום). עישנתי לתומי סיגריה, עברו כ10 דק' והגיע אליי המנה מוגדלת ל"ענק". אמרתי לבחור שזאת כנראה טעות וזאת לא המנה שלי אך הוא טען שזאת המנה שלי. נכנסתי פנימה לראות את פשר העניין, שאלתי את "איש הגשם" אם זאת המנה שלי הוא ענה שכן, וזה פיצוי עבור ההמתנה הארוכה (של 10 דק') ושאני אגיע בסוף הארוחה לקבל קפה/גלידה בגביע/פאי/גלידת סנדיי.

 

תקשיבו, באמת שירות אדיר !

 

לקראת סוף עבודתי לפני כשנה וכמה חודשים הגעתי לשם וכל העובדים התחלפו, נהיה שם תת רמה רציני עם מנהלים חוצפנים שמתחצפים אלייך ועובדים שמתקמצנים ומנפנפים אותך. בושה גדולה!

ראיתי שם אנשים מקבלים המבורגר נגוס והמנהלת טוענת שזה המבורגר קרוע, זמני המתנה של חצי שעה ושמגיע האוכל הוא בקושי מתעכל לך בגרון. ניסיתי גם את הסניף בקניון בת ים אך הוא היווה אכזבה גם כן. כף רגלי לא דורכת שם יותר, יש אלטרנטיבות מעולות אחרות.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
×
×
  • תוכן חדש...