Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מכונית משומשת וברשיון שלה בסעיף צמיגים מופיע הכתוב 20.5 - 195

 

מה זה בדיוק אומר ????

 

לשם הבהרה שאלה זאת לה היתה נשאלת אם היה כתוב ברשיון 195/65HR15 למשל...

 

 

תודה מראש

צביקה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הרישום נראה לי מוטעה.

טעות, טועים, טעינו...

אני יכול רק לשער שמידת הצמיג אמורה להיות 195/70R15.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מהם התהליכים לרישום מידת צמיגים ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מהם התהליכים לרישום מידת צמיגים ?

רישום צמיגים מתבצע אך ורק לאחר שהוכח כי הרכב יכול ל"נעול" את מידת הצמיגים המבוקשת.

המקורות למידת צמיגים חליפית ניתן להשיג:

(1)ספר הרכב.

(2)המדבקה בדלת הנהג עם מידות הצמיגים ולחציהם.

(3)אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן.

(4)AUTODATA.

(5)חגאי אסף-מח' תקינה במשרד התחבורה.

 

לאחר השגת האישור עומדות בפניך שני תהליכי רישום אפשריים:

(1)משרד הרישוי.

(2)מכון רישוי.

 

עלויות:

(1)במשרד הרישוי 32 ש"ח אגרת רישום והוצאת כפל רישיון בעלות זהה.

(2)במכון רישוי 15 ש"ח אגרת רישום, הנך מקבל טופס נלווה לרישיון אותו אתה מצרף לרישיונות עד לקבלת האגרה החדשה של הטסט, מכון הרישוי מעדכן את הרשות.

היתרון של מכון רישוי לעומת משרד הרישוי הוא לא רק במחיר אלא גם בעמידה בתורות ובזמן שהנך מפריש לרישום.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הרישום נראה לי מוטעה.

טעות, טועים, טעינו...

אני יכול רק לשער שמידת הצמיג אמורה להיות 195/70R15.

 

עמית

 

אילו אכן המידות של הצמיגים המורכבים על הרכב.

 

תודה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עמית,

 

אם אופציות (1), (2) ו - (3) לא רלוונטיות (מה הכוונה באופציה 4 ?) אז מה הסיכוי לקבל ממחלקת תקינה אישור למידות צמיגים/ג'אנטים יותר גדולים ?

 

בועז.

פורסם
עמית,

 

אם אופציות (1), (2) ו - (3) לא רלוונטיות (מה הכוונה באופציה 4 ?) אז מה הסיכוי לקבל ממחלקת תקינה אישור למידות צמיגים/ג'אנטים יותר גדולים ?

 

בועז.

AUTODATA-ספר עם מידות ונתוני יצרן הכולל: צמיגים, פרונט ועוד...

הסיכוי לקבל אישור מחגאי אסף אינו נתון סטטיסטי, היו רכבים ששערתי שיקבלו ולא קיבלו ולהיפך, כך שכל אחד ורכבו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם כבר אנחנו מדברים על הנושא אז אני יתעלק קצת עם שאלה נוספת :

 

המידות המקוריות של הצמיגים שלי הם :

155/70/13

 

המידה הזאת היא מאוד מאוד צרה ואני מעוניין להגדיל את הצמיגים בהחלפה הקרובה , כמו שהבנתי אפשר להחליך למידות של הGT/ GTI ולא תהיה לאשר את זה, נכון ?

 

כל זה עובד בתאוריה... אני רציתי לבדוק את זה עם לובינסקי והתקשרתי לחברה , שם אמרו לי " אין לך GT אז אני לא יכול לאשר לך דבר כזה" .

 

ההבדלים במידות זה לא ממש סיפור רציני , מידותיה של הGT הם:

165/65/13-14 .

 

 

 

עמית מה אתה אומר ?

איך בדיוק משכנעים אותם לאשר כזה דבר ?

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אם כבר אנחנו מדברים על הנושא אז אני יתעלק קצת עם שאלה נוספת :

 

המידות המקוריות של הצמיגים שלי הם :

155/70/13

 

המידה הזאת היא מאוד מאוד צרה ואני מעוניין להגדיל את הצמיגים בהחלפה הקרובה , כמו שהבנתי אפשר להחליך למידות של הGT/ GTI ולא תהיה לאשר את זה, נכון ?

 

כל זה עובד בתאוריה... אני רציתי לבדוק את זה עם לובינסקי והתקשרתי לחברה , שם אמרו לי " אין לך GT אז אני לא יכול לאשר לך דבר כזה" .

 

ההבדלים במידות זה לא ממש סיפור רציני , מידותיה של הGT הם:

165/65/13-14 .

 

 

 

עמית מה אתה אומר ?

איך בדיוק משכנעים אותם לאשר כזה דבר ?

 

 

דוד

 

אם בספר הרכב כתובות מידות הצמיגים גם של ה-GT אז אתה יכול להחליף.

בספר רכב של ה-106 מופיעות מידות הצמיגים של כל המנועים שהרכב מגיע איתם.

אני מאמין שגם ב- AX (AX נכון?) זה כך

פורסם
אם כבר אנחנו מדברים על הנושא אז אני יתעלק קצת עם שאלה נוספת :

 

המידות המקוריות של הצמיגים שלי הם :

155/70/13

 

המידה הזאת היא מאוד מאוד צרה ואני מעוניין להגדיל את הצמיגים בהחלפה הקרובה , כמו שהבנתי אפשר להחליך למידות של הGT/ GTI ולא תהיה לאשר את זה, נכון ?

 

כל זה עובד בתאוריה... אני רציתי לבדוק את זה עם לובינסקי והתקשרתי לחברה , שם אמרו לי " אין לך GT אז אני לא יכול לאשר לך דבר כזה" .

 

ההבדלים במידות זה לא ממש סיפור רציני , מידותיה של הGT הם:

165/65/13-14 .

 

עמית מה אתה אומר ?

איך בדיוק משכנעים אותם לאשר כזה דבר ?

 

דוד

 

ההבדל כל כך זניח לרכב שלך (גם במידת הצמיג וגם בתועלת) שאני בספק אם כדאי בכלל לטרוח...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם כבר אנחנו מדברים על הנושא אז אני יתעלק קצת עם שאלה נוספת :

 

המידות המקוריות של הצמיגים שלי הם :

155/70/13

 

המידה הזאת היא מאוד מאוד צרה ואני מעוניין להגדיל את הצמיגים בהחלפה הקרובה , כמו שהבנתי אפשר להחליך למידות של הGT/ GTI ולא תהיה לאשר את זה, נכון ?

 

כל זה עובד בתאוריה... אני רציתי לבדוק את זה עם לובינסקי והתקשרתי לחברה , שם אמרו לי " אין לך GT אז אני לא יכול לאשר לך דבר כזה" .

 

ההבדלים במידות זה לא ממש סיפור רציני , מידותיה של הGT הם:

165/65/13-14 .

 

האמת היא שפשוט אין לי את הספר רכב המקורי (באנגלית...) ויש לי רק ספרון קצת בעברית , הספרון הזה הוא מדבר ספציפית על הAX 14TRS ובגלל זה לא כתוב שם שום דבר על הGT או על מידת הצמיגים שלה. :cry:

 

לגבי התועלת אני לא יודע עד כמה זה יוסיף אבל זה חייב לשפר קצת את המצב.

לא סתם יש לGT את הצמיגים האלה. :wink:

 

חוץ מזה אין כמעט הבדלים במחיר ואני יעשה את זה גם ככה רק כשאני יהיה חייב להחליף צמיגים .

 

 

אני ינסה להשיג ספר רכב ממישהו ואני יבדוק מה כתוב שם בנושא.

 

דוד

 

 

 

 

עמית מה אתה אומר ?

איך בדיוק משכנעים אותם לאשר כזה דבר ?

 

 

דוד

 

אם בספר הרכב כתובות מידות הצמיגים גם של ה-GT אז אתה יכול להחליף.

בספר רכב של ה-106 מופיעות מידות הצמיגים של כל המנועים שהרכב מגיע איתם.

אני מאמין שגם ב- AX (AX נכון?) זה כך

 

 

האמת היא שפשוט אין לי את הספר רכב המקורי (באנגלית...) ויש לי רק ספרון קצת בעברית , הספרון הזה הוא מדבר ספציפית על הAX 14TRS ובגלל זה לא כתוב שם שום דבר על הGT או על מידת הצמיגים שלה. :cry:

 

לגבי התועלת אני לא יודע עד כמה זה יוסיף אבל זה חייב לשפר קצת את המצב.

לא סתם יש לGT את הצמיגים האלה. :wink:

 

חוץ מזה אין כמעט הבדלים במחיר ואני יעשה את זה גם ככה רק כשאני יהיה חייב להחליף צמיגים .

 

 

אני ינסה להשיג ספר רכב ממישהו ואני יבדוק מה כתוב שם בנושא.

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
כמה שזכור לי מימי האונו האליזים, 155/70/13 לא ניתן להחליף לשום מידה סטנדרטית מבלי לגרום למד המהירות לזייף :(

 

את אפשרויות החלפה ניתן לבדוק בלינק זה:

http://www.orbweb.net/autoshop247/tyre_talk/3b_tyre_size_table.html

 

ניתן להחליף בין מידות באותה שורה.

הטבלה אולי מציינת החלפת מידת צמיגים מבלי שיווצר זיוף במד-האוץ, אך היא אינה רלוונטית.

דוגמאות קטנות:

באונו ה"נעול" ב-155/70R13 היה ניתן להחליף ל-175/63R13(מידה שנעלמה).

145R13 ניתן להמיר ל-165/70R13(לא בכל הרכבים).

175/70R13 ל-185/60R14(לא בכולם).

ועוד...

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...