Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

על אף שחפשתי מדריך מפורט , לא כ"כ מצאתי (אם קיים , אנא הפנו אותי אליו).

 

אתמול יצאתי החוצה ולא יכולתי להאמין למראה עיניי, מישהו חשב שהבודי ברכב הוא נייר לציור והחליט לצייר על דלתות הרכב.

 

התוצאה היא , שריטה על הדלת הקדמית ושריטה נוספת לאורך הדלת האחורית :x

 

קרוב לוודאי שמדובר בשריטות עמוקות מפני שהצבע ירד ורואים סימנים לבנים.

 

צבע הרכב הוא אפור מטאלי .

 

ממה שהצלחתי למצוא בפורום, עולה שבמקרה והשריטה עמוקה , פוליש+ווקס, לא יועילו .

 

ההמלצה היא להשתמש בבונדו (חומר פחחים) עם ציור של מוסטנג אדומה (נמכר באוטודיפו) .

 

בנוסף לחומר המילוי צריך להשתמש במקשה שהוא סוג של חומר מייבש אך לא כ"כ הבנתי האם הוא מגיע בערכה עם

 

הבונדו או שהוא נמכר בנפרד ? האם ישנו יחס מומלץ לערבוב שני החומרים ? לפעמים המקשה נוזלי (כי שכב הרבה על המדף

 

בחנות) ואז צריך להוציא את הנוזל ולהמתין עד להופעת המשחה .

 

 

לאחר שמורחים את הבונדו+מקשה, האם מומלץ בצל או בשמש ? חייבים להמתין לייבוש מלא ולשייף.

 

באיזה נייר שיוף מומלץ להשתמש ? היכן נמכר ?

 

לאחר השיוף לעבור על השריטה עם מכחול דק הטבול בצבע הרכב, לתת לצבע להתייבש ולאחר מכן לבצע פוליש+ווקס להשגת

 

התוצאה הטובה ביותר .

 

היות ומדובר בשתי שריטות לא גדולות, אין לי צורך בהרבה צבע, היכן אוכל לרכוש כמות ממש קטנה ?

 

האם תוכלו להמליץ על צעדים נוספים, לפני , בזמן ולאחר הטיפול בשריטה ?

 

תודה רבה על הייעוץ

הרכב שלי : סקודה אוקטביה 2011 1.4

 

SKODA-SIMPLY CLEVER

  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא ממליץ לך לעשות את התיקון לבד כי רוב הסיכויים שהתוצאה תהיה באיכות ירודה.

אני אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע במידה ותציין מאיזה אזור אתה.

פורסם

הבונדו המדובר הוא חומר פחחים והוא נועד למילוי חורים גדולים, הוא לא מתאים לשריטות מכיוון שהוא קשה מאוד לשיוף וממלא חללים גדולים ויכול לעשות בליטה מעל הצבע.

 

החומר שאתה מחפש הוא שפכטל (נקרא גם קרקיט בחלק מהמקומות), והוא נועד למלא שריטות עמוקות וסימני שיוף על הצבע.

יש גם חומר שנקרא שפכטל בקורת ששמים על שריטות קלות שעליו אין צורך לשים יסוד, רק למרוח לחכות שיתייבש ולצבוע.

החומר שאתה זקוק לו תלוי במידת הנזק.

פורסם
להלן התמונות

 

על החלקים הלבנים אתה צריך לשים יסוד, לחכות שיתייבש, לשייף את האיזור ומסביב לו שיוף עדין ולאחר מכן לצבוע בצבע ואז בלכה.

פורסם

יסוד הוא השפכטל עליו הומלץ קודם לכן ?

 

אם כן , איזה מהשניים לרכוש ? (בהתאם לעומק השריטות ), היכן לרכוש ?

 

באיזה נייר שיוף להשתמש ? היכן לרכוש ?

 

למה נועדה הלכה ? איזו מומלצת ?

 

האם לאחר התיקון מומלץ לבצע ווקס מלא לאוטו ?

 

תודה

הרכב שלי : סקודה אוקטביה 2011 1.4

 

SKODA-SIMPLY CLEVER

פורסם

מצאתי אתמול סרטון של בן אדם מעורר השרעה , בזכות איכות העבודות שהוא עושה וסיפורו האישי.

 

לבן אדם קוראים מרטין רייט, לצערי אני לא יכל להוסיף סרטונים (כי אני חדש בפורום)

 

כנסו ליוטיוב ותרשמו m22wright, תגיעו לסרטונים של מרטין.

 

רואים שהוא יודע היטב מה הוא עושה, בסרטון אחד בלבד (ממה שצפיתי) הוא מדבר על כל המוצרים בהם הוא משתמש ז"א הוא לא

 

מחפש פרסום.

הרכב שלי : סקודה אוקטביה 2011 1.4

 

SKODA-SIMPLY CLEVER

פורסם

על פי הסרטונים, נראה שבאזור השריטה הצבע ירד והגיע על החלק הלבן , קרוב לוודאי שמדובר בשריטות עמוקות.

 

האם במקרה שלי שיטת התיקון שבסרטונים (בסרטונים רואים שהוא משתמש בשיטה דומה , אם לא זהה) תועיל גם במקרה שלי ?

 

אשמח לקבל תשובה לגבי היסוד, נייר השיוף והלכה עליהם הומלץ.

 

תודה רבה

הרכב שלי : סקודה אוקטביה 2011 1.4

 

SKODA-SIMPLY CLEVER

פורסם

לדעתי בשום פנים ואופן על תנסה לתקן לבד, לא רק שהתיקון יהיה גרוע אלא שסביר להניח כי תגרום לנזקים נוספים מסביב לשריטות.

 

אני זוכר שהיה לפחות עסק אחד שמתמחה בדיוק בתיקונים קלים כאלה. חפש בגוגל.

 

בכל אופן לדעתי תיקון מושלם יהיה רק בצביעת כל החלק וזה לא כדאי לעשות, לאור כך שבוודאי יהיו הבדלי צבע לעומת שאר חלקי הרכב ושנית כשתמכור עלולים לחשוב שהרכב עבר תאונה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לתקן לבד לא יעשה נזק לרכב אם תעבוד לפי ההוראות. אני את השפשופים והקילופי צבע מהטמבון שלי תיקנתי לבד ויצא לי יופי של עבודה לא רואים תיקון בכלל...

 

אין צורך בשריטות האלה בשום חומר פחחים ולא בשפכטל, והשפכטל והחומר פחחים לא יכולים לשמש כיסוד.

 

אתה צריך צבע יסוד פשוטו כמשמעו - צבע שהמטרה שלו לשמש יסוד בכדי שייתפס הצבע המקורי.

 

התפקיד של הלכה היא להגן על הצבע המקורי מפני מפגעים, שריטות קלות וקרני השמש, וגם לספק ברק לצבע.

 

תיקון בסדר גודל כזה לא מצריך פליש-ווקס, אבל זה דבר שמועיל לרכב בסופו של דבר. אם אתה מתכוון לשים ווקס, עדיף רק אחרי פוליש ככה שהצבע מחודש, וכמובן לחכות לפחות יום אחד אחרי התיקון.

פורסם

KAZING, האם תוכן לציין שוב פעם את כל ההוראות (כי קצת הלכתי לאיבוד) בנוסף לציון שם התכשיר עליו אתה ממליץ ?

 

למשל, נייר שיוף- סוג הנייר או צבע יסוד- שם החברה .

 

כאמור מדובר בצבע מטאלי.

 

שוב פעם, תודה רבה למגיבים בפוסט

הרכב שלי : סקודה אוקטביה 2011 1.4

 

SKODA-SIMPLY CLEVER

פורסם

נייר שיוף עדין - עדיף נייר מים, לשייף בעדינות על השריטה ומסביב לה.

 

צבע יסוד לרכב, לא של יעקובי ולא של טמבור וכל אלה של ה 15 שקל, הם עושים נזקים. אתה צריך יסוד לרכב של חברה שמייצרת צבעי רכב.

 

לאחר מכן צבע מקורי של הרכב ואז לכה, כנ"ל לגבי היצרן. כל חנות שלא מבקשת קוד צבע, או שנותנת את הבקבוקים הקטנים האלה עם המכחול בפנים אתה יכול להיות בטוח שהתוצאה לא תיראה יפה. צבע מקורי רק לפי קוד צבע הרכב ובהכנה של כמות של לפחות 100 מ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...