Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי כהרגלי מידי חודשיים סט מיתרי ELIXIR לגיטרת הטיילור האקוסטית שלי,

היום נגשתי להחליפם ובעת ההרכבה נקרעו לי שני מיתרים עוד לפני המתיחה,

המיתר הראשון .011 והשלישי 022.

לעולם זה לא קרה לי,האם יכול להיות שמדובר בייצור כושל ?

Gn'f'R

פורסם

אם לא מתחת אותם יותר מידי אין שום סיבה שהם יקרעו.

יתכן שמדובר בפגם ביצור כי באמת שאני לא יכול לחשוב על שום סיבה אחרת.

אני גם משתמש במיתרי אליקסיר , אמנם על חשמלית ולא על אקוסטית והם מוכיחים לי כל פעם מחדש כמה הם עמידים (אני קורע להם את הצורה).

פורסם

האליקסיר איכותיים מאוד ועמידים ,נותנים לגיטרה גוון מיוחד.

לכן אני מתפלא,הסטאפ תקין .

אולי אני אלך לכלי זבל להתלונן ? או להזניח את זה ולהמשיך הלאה?

Gn'f'R

פורסם

אני יותר עצבני מהעובדה שכרגע אני לא יכול לנגן כמו שצריך,כי לא מוכרים מיתרים בעיר הזו.

צריך לנסוע 40 ק"מ לב"ש בשביל סט חדש (אני לא מחליף בבודדים) .

 

לפחות בינתיים אני אנגן ריפים עם מיתרי הבס כדי להפיג את השעמום.

Gn'f'R

פורסם

עם ובלי קשר, מזמן עברתי להזמין מיתרים באיביי. יותר זול ואפשר להימנע מחוסרים במלאי.

 

אם כבר מדברים על Elixir, מעולם לא רכשתי סט, אפשר קצת פרטים (אצלי מדובר על 0.10 או 0.11 לטלקסטר, תלוי במצב רוח)? נכון להיום (ובעצם לכמה שנים) אני רוכש DR.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אני מרכיב את האלקסיר על הטיילור ,כי זו הייתה המלצת היצרן .

מיתרים מעולים בעלי ANTI RUST ,גוון רך (ללא תופעת הרעידה המתכתית הצורמת) וצליל מתמשך מסטים אחרים,

סט לאקוסטית עולה בממוצע כ 90 ש"ח.

אישית ,אני מרכיב 011. אינצ' (אין לי העדפה מיוחדת).

 

בגדול ,עם האלקסיר אין צורך להחליף כל חודשיים כמו שאני מבצע.

אני זוכר תקופה ארוכה של שנה שלא החלפתי מיתרים והם היו עדיין במצב מעולה

למרות שימוש רב.

Gn'f'R

פורסם

האליקסיאר מיועדים לזמן ארוך ולהשמע קבוע אותו הדבר, מבחינת סאונד הם די מעפנים ובינוניים. לקנות אותם כדי להחליף כל חודשיים? אתה בדיוק מקבל את הרע בכל העולמות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...