Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לום לכולם.

 

אני מחפש רכב ספורטיבי (רצוי טורבו) ומפנק (אאודי לדוגמא) משנת 2003 ומעלה.

התקציב שלי הוא 45K, מחפש משהו לא קורע בדלק (ראה ערך אימפרזה, איוו), אני נעול על גיר רגיל.

ראיתי ביד 2 A4 2005 אבל הבעלים מעוניין במחיר שגבוה מהמחירון בסביבות ה- 10-15 אלף שקל ולכן זה לא בא בחשבון.

כמו כן חיפשתי גם אוקטביה RS טורבו אך ללא הצלחה.

חיפשתי גם גולף GTI אך המחירים גבוהים והשנתונים נמוכים (2003-2000).

אני מעדיף רכב גדול יותר כדוגמת האוקטביה וה-A4, אך גם מוכן להתפשר על משהו קטן יותר.

אשמח לשמוע רעיונות.

 

תודה מראש, קובי.

under construction...

פורסם

טורבו זה אמצעי, לא מטרה. אתה מחפש שק של צרות.

אם גדול (A4 ) לא מפריע לך, לך על אמריקאית עם מנוע גדול פשוט שעושה צחוק מטורבו אירופאי צרחן . בן 10 עושה פחות צרות ב 2000-3000 מאשר באדום, גם בצריכה.

פורסם

אני יכול להציע לך פונטו HGT זה אוטו "מטוס" בכל מובן המילה רכב ממש קל עם מנוע גדול וספורטיבי וכמובן שאין לו טורבו אבל זה רכב לא פראייר כמו שאומרים.

יש לי אחת להציע לך אם אתה מעוניין שלח הודעה פרטית.

פורסם

אוקטביה VRS (נדיר למצוא), לאון 20VT (נפוצה יותר) הכי יתאימו לדרישותך.

יש לאון שמוצעת למכירה כאן בפורום שגם תשאיר לך עודף, שווה בדיקה.

 

 

אלי.

פורסם
אני יכול להציע לך פונטו HGT זה אוטו "מטוס" בכל מובן המילה רכב ממש קל עם מנוע גדול וספורטיבי וכמובן שאין לו טורבו אבל זה רכב לא פראייר כמו שאומרים.

יש לי אחת להציע לך אם אתה מעוניין שלח הודעה פרטית.

מטוס בהשוואה למה?

לא פרייאר בהשוואה למי?

1.8 עם 130 כ"ס זה לא מנוע גדול.

ובמקרה יש לך גם אחת למכירה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

מה השאלה?

 

הבחור רצה סדאן, עם 4 דלתות, לא מתחילת המילניום, מודרנית, מפנקת, בנוייה טוב, בתקציב כפול מהפונטו. :roll:

פורסם

רוצה אאודי a4 אבל מוכן להתפשר על קטן יותר?

תחפש a3 יש טורבו 200כ"ס והמחירונים שלהם לא מחזיקים מים, מי שרוצה למכור יתגמש איתך במחיר.

 

אבל אני מרגיש חובה לספר לך, שאאודי משומשת בת כמה שנים, זה קשה,באמת קשה. אני הפסדתי בשנה מעל 20 אלף לא כולל ירידת ערך ואחזקה שוטפת על a3 שנת 2006 עם 80 אלף ק"מ-חדשה!.

אתה מוזמן לחפש פוסטים שלי מלפני שנתיים שלוש, אחת השנים הקשות שהיו לי עם רכב.

שיפוץ גיר פעמיים, ומלבד הגיר אין הרבה חלקים שלא החלפתי בשנה הזו.

קח בחשבון שהתקציב שלך צריך לכלול גם קצת כסף ספייר למקרה שהרכב יחליט לעשות בעיות.

כנ"ל לגבי אחותי ששיפצה מוח של a4 לאחר שנתיים עם הרכב.

שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

פורסם

skitz ידידי, הוא מתמקד בגיר ידני ככה שהוא לא צפוי לחוות בעיות אמינות גיר כמו שהכרת בעבר.

 

מצטרף להמלצה להתמקד בלאון טורבו על שלל גרסאותיה מאזור שנתון 2004-2005. לשם השוואה היא מוצלחת יותר מה-GTI MK4.

×
×
  • תוכן חדש...