Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא התכוון בכלליות, לי פעם שכחו או איבדו יותר נכון, בורג אחד של החיפוי של המנוע (המכסה שמעל מכסה שסתומים) וטענו שזה תקין מבחינתם אם נעלם אחד (שברור שאין פה בעיה בכלל, אבל איבדם - תחזירו)

 

ובנוגע לשמן, בהמון מוסכים פשוט ממלאים מעל מה שצריך, אני לא יודע אם זה מחוסר מקצועיות, או מהרצון שאותו לקוח יחזור אליהם לתיקון יקר פי כמה.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
הוא התכוון בכלליות, לי פעם שכחו או איבדו יותר נכון, בורג אחד של החיפוי של המנוע (המכסה שמעל מכסה שסתומים) וטענו שזה תקין מבחינתם אם נעלם אחד (שברור שאין פה בעיה בכלל, אבל איבדם - תחזירו)

 

ובנוגע לשמן, בהמון מוסכים פשוט ממלאים מעל מה שצריך, אני לא יודע אם זה מחוסר מקצועיות, או מהרצון שאותו לקוח יחזור אליהם לתיקון יקר פי כמה.

 

מבאס לשמוע.

יש לי מוסך קבוע נהדר שאני אצלו זמן רב והפעם מאחר וזו פעם ראשונה שלי עם רכב באחריות החלטתי ללכת למורשה יבואן.

לא אחזור על הטעות. הרכב מנצח לא מחליפים.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
מבאס לשמוע.

יש לי מוסך קבוע נהדר שאני אצלו זמן רב והפעם מאחר וזו פעם ראשונה שלי עם רכב באחריות החלטתי ללכת למורשה יבואן.

לא אחזור על הטעות. הרכב מנצח לא מחליפים.

 

רק שים לב שכדי לשמור על האחריות שלך אותו מוסך חייב (עד כמה שידוע לי) להשתמש בחלפים שציין היצרן

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

אנצל את ההזדמנות להמליץ, מקווה שזה בסדר כאן, על המוסך הקבוע שלי,מוסך איתן, ברח' שרירא הגאון ביפו.

רוב עמיתי לעבודה ואני מטפלים שם ומאד מרוצים הן מאיכות העבודה והן מהיחס והמחיר.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

אחרית דבר : המוסכניק הרגיל שלי הוציא את יתרת השמן היום.

קראתי בהודעות אחרות בפורום שבעקבות יתר השמן, המנוע התאמץ יותר.

האם יתכן שכתוצאה מכך בוזבז יותר דלק או שזה זניח ?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
אחרית דבר : המוסכניק הרגיל שלי הוציא את יתרת השמן היום.

קראתי בהודעות אחרות בפורום שבעקבות יתר השמן, המנוע התאמץ יותר.

האם יתכן שכתוצאה מכך בוזבז יותר דלק או שזה זניח ?

למנוע נווצרה היתנגדות מסויימת אך יחסית זניחה היות ומדובר בשמן מנוע לא צמיגי במיוחד ועוד במיוחד שהוא בטמפרטורת עבודה. הנזק החמור יותר שיכל להיגרם הוא פריצת מחזירי שמן ונזילות אך גם זה לא קורה מייד ועלית על הבעיה בזמן כך שאין לך כלל מה לדאוג.

פורסם
למנוע נווצרה היתנגדות מסויימת אך יחסית זניחה היות ומדובר בשמן מנוע לא צמיגי במיוחד ועוד במיוחד שהוא בטמפרטורת עבודה. הנזק החמור יותר שיכל להיגרם הוא פריצת מחזירי שמן ונזילות אך גם זה לא קורה מייד ועלית על הבעיה בזמן כך שאין לך כלל מה לדאוג.

 

אחלה, תודה.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

×
×
  • תוכן חדש...