Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי שמן עכשיו ביונדאי i30CW שרכשתי לפני שבועיים.

אני מאד לא מנוסה בזה. למיטב הבנתי, התוצאה מראה על יותר מדי שמן. האם זו בעיה ? ראו תמונה מצורפת.

oil.png

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

שלום לך,

התמונה לא ברורה כל כך - לא רואים סימונים שכנראה קיימים על המדיד.

 

בעקרון - עודף שמן מחייב ריקון אולם עליך לפעול כדלקמן:

- עיין בספר הרכב שם ודאי תמצא ציור שמראה מיקום גובה שמן תקין על המדיד

- בצע בדיקה רק כשהמנוע קר והרכב על משטח אופקי

 

לגבי שמן גיר - ראה הנחיות בספר הרכב

פורסם

על התמונה אפשר לראות שתי נקודות שחורות. אני מניח שאחת מייצגת מינימום והשניה מקסימום. ניתן לראות שהשמן מגיע בערך עד כפול מהמקסימום... הבדיקה בוצעה במישור כשהמנוע די קר(שעתיים וחצי לאחר נסיעה).

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם
אם כך המצב מזל ששמת לב. חזור למוסך שיבצעו ריקון חלקי. ועל הדרך שאל אותם איך הגיוני מצב שכזה שרכב מגיע דנדש מחול..

 

לא דנדש. בן שנה. והיה בטיפול לפני שבוע. אני אשבור למישהו שם את הראש...

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

בהחלט תשבור שם למישהו את הראש...אחרי זה לא מבינים למה סוקלים את המוסכים עם החוסר אחריות המשווע הזה!

לי זה גם קרה בטיפול ברכב שלי במורשה סוזוקי רק ששם הם מילאו בסנטימטר מעל המקסימום. בטיפול אחרי זה הדגשתי בפניו את הפאשלה וביקשתי חד וחלק שידייקו. מזל ששמת לב עכשיו.

פורסם

אגב שאתה בודק שמן תמיד תחזיק את המדיד בצורה אנכית, ברגע שאתה הופך אותו השמן נוזל על המדיד ויכול לתת לך מדידה שגויה.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

תודה לכל המגיבים.

אני אוודא שוב מחר בבוקר ואקפיד להחזיק אנכית. במידה ואכן יש בעיה אספר באיזה מוסך המדובר.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

תחזור בדחיפות למוסך שלך ותדרוש לרוקן את השמן עד לנקודה העליונה, כיוון שכמו שאני מבין קנית את הרכב לפני שבוע ואין לך מוסך קבוע, תעשה סקר שוק תבחר מוסך שיעשה את זה, כל מוסך שמכבד את עצמו יעשה את זה ללא עלות, בתור שירות.

זאת בעיה חמורה כיוון שאם יש יותר מידיי שמן יש לחץ חזק במערכת השמן והשמן מחפש מאיפה להוציא את העודפים, וברגע שהמנוע מתחיל להוציא עודפים מחור כלשהו החור לא נסתם וכל השמן יוצא, נסיעה של פחות מעשר דקות ללא שמן המנוע נתפש ולא ניתן לשיפוץ.

ובכלל הייתי מציעה לך להעביר את הרכב טיפול בכדיי שתיהיה מודע למה באמת הוחלף ומתי וככה תעקוב אחרי הטיפולים ותעשה אותם בזמן.

תשמור על הרכב הוא ישמור עלייך.

פורסם
תחזור בדחיפות למוסך שלך ותדרוש לרוקן את השמן עד לנקודה העליונה, כיוון שכמו שאני מבין קנית את הרכב לפני שבוע ואין לך מוסך קבוע, תעשה סקר שוק תבחר מוסך שיעשה את זה, כל מוסך שמכבד את עצמו יעשה את זה ללא עלות, בתור שירות.

זאת בעיה חמורה כיוון שאם יש יותר מידיי שמן יש לחץ חזק במערכת השמן והשמן מחפש מאיפה להוציא את העודפים, וברגע שהמנוע מתחיל להוציא עודפים מחור כלשהו החור לא נסתם וכל השמן יוצא, נסיעה של פחות מעשר דקות ללא שמן המנוע נתפש ולא ניתן לשיפוץ.

ובכלל הייתי מציעה לך להעביר את הרכב טיפול בכדיי שתיהיה מודע למה באמת הוחלף ומתי וככה תעקוב אחרי הטיפולים ותעשה אותם בזמן.

תשמור על הרכב הוא ישמור עלייך.

 

הרכב היה בטיפול לפני שבוע במוסך מורשה יבואן של יונדאי. במידה ואחרי שאוודא שוב בבוקר ואגלה שאכן הבעיה קיימת

לא אתן להם לגעת לי שוב במכונית. יש לי מוסך שאני מרוצה ממנו-אחזור אליו.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

אוקיי חברים בדקתי שוב. יש עודף של כסנטימטר וחצי שזה הרבה.

בשיחה עם המוסך הם טוענים שזה לא בעיה. לידיעתכם המדובר בהילוך ששי יונדאי בתל אביב ליד בלומפילד.

אני אוציא מחר את השמן העודף במוסך הקבוע שלי.

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

פורסם

תמיד אבל תמיד תבדוק את האוטו כשאתה מוציא אותו מטיפול .

או שיש עודף שמן או ששכחו לסגור איזה בורג , הכל אפשרי .

בשביל השקט הנפשי אחרי טיפול תן מבט שהכל תקין .

פורסם
תמיד אבל תמיד תבדוק את האוטו כשאתה מוציא אותו מטיפול .

או שיש עודף שמן או ששכחו לסגור איזה בורג , הכל אפשרי .

בשביל השקט הנפשי אחרי טיפול תן מבט שהכל תקין .

 

צודק.אבל איך אם שוכחים בורג זה יראה עודף שמן?

יונדאי i30cw אוט' 2011

רנו קליאו ידנית 2012

×
×
  • תוכן חדש...