Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם תודה רבה,בכל הרכבים שהעלת יש גירים מיושנים ולא חסכונים לא? הדגש הוא על חסכוני אולי מנוע קטן עם טורבו או גיר 6 הילוכים רציף

איך אומרים האמריקאים אם זה לא שבור אז למה להחליף? הגירים האלו לאוו דווקא יהיו פחות חסכוניים, מהגירים ה"מעולים" החדשים המאוד " אמינים". ו"נוחים" האם ה c3 פיקאסאו אינה רובוטית ?

פורסם
לנהגת עם בעיות גב בתקציב הזה לדעתי רק סיטרואן או פיג'ו. בטוח שיהיה עדיף על כל קרשי הגיהוץ היפניים למיניהם...

אז כנראה שאין לך מושג על מה אתה מדבר, הסיטרואן והפיג'ו החדשות אינן חלומות הנעורים מפעם, רכבי ניסאן ברוב דגמיהם הינם רכבים רכים, ונעימים. שלו נופלים משאר הרכבים

פורסם

בתור בעלים של ספייס ורסו שסובל מאוד מהגב (ואחרי כמה ניתוחים):

יש במכונית מושבים תומכים מאוד ביחס למכוניות אחרות שבדקתי - אם כי בהונדה ג'אז אפשר למצוא מושבים טובים יותר. מצד שני, הגובה של המושבים ותנוחת הישיבה גבוהים יותר ומאוד נוח להיכנס ולצאת מהרכב.

השיכוך של הרכב די טוב אבל רק בהשוואה למכוניות אחרות בסדר גודל דומה (בסופו של דבר בכבישים משובשים סובלים כמו כולם).

המכונית חסכונית מאוד וגם מתאימה לתקציב שציינת.

בנוגע לסוזוקי sx4 שהוזכרה כאן - לא בדקתי אותה באופן אישי למרות שהיא גבוהה בגלל צריכת הדלק שלה (שילוב של מנוע ותיבת הילוכים מיושנים).

פורסם

חברים.

אני קורא את התגובות וקשה לי באמת איתן.

כבעלים של סוזוקי SX4 עוד עם המנוע הישן (107 כ"ס)-אני נדהם מכמות השטויות שכתבתם!

גיר והמנוע המיושןולא חסכוני?-13 ק"מ לליטר משולב זה חסכוני-מעשרות מדידות.

בנוסף מאמצע 2009 המנוע המשופר צורך -15-14 ק"מ לליטר משולב!

אז מה שיש שאין בשאר המכוניות?

אמינות מושלמת-ועשו לי טובה ואל תזכירו כאן מכוניות מארץ הבגאט-חיפש מכונית אמינה ללא תקלות.

בסוזוקי נכנסים למוסך רק בטיפולים(כמובן טיפולים איכותיים ובזמן)

נוחות-כניסה ויציאה הכי נוחה מהמשפחתיות הקונבנציונאליות -גובה רב יחסית לא צריך להתכופף בכניסה וביציאה.

מושבים נוחים-רבותי סובארו ליאונה כבר לא מיוצרת מ93.

אחזקה מאוד זולה-ללא טיימינג או מסנן דלק הדורש החלפה.שמן גיר כל 165K ק"מ ומצתי אירידיום כל 110K ק"מ.

גאג'טים שאין בהרבה מכוניות-הנעה ופתיחה ללא מפתח -רק בכיס.

בקיצור-מי שרוצה שקט נפשי בן 200K-250 ק"מ לגיר (לא AL4)יבחר סוזוקי-חד משמעית ומנסיון.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

הרבה אנשים משייכים את ה"נוחות" של המתלים לנושא כאבי הגב, כאשר בעצם במקרה שלי למשל, המושב משפיע הרבה יותר.

אני לא מסוגל לשבת לאורך זמן בקיה או יונדאי, גם לא בניסאן קשקאי או בקורולה, וגם לא בפלואנס (שבה גם אשתי התלוננה, ולה אין שום בעיות גב).

הרכבים הקומפקטיים היחידים שבהם הגב שלי מרגיש נוח הם הגולף (גם מאחורה, אגב) , A3 ו- 308. בהסתייגות אחת: את ה- C4 החדשה לא ניסיתי, וגם לא את הפוקוס, שבדור קודם היתה דווקא סבירה בהקשר זה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
חברים.

אני קורא את התגובות וקשה לי באמת איתן.

כבעלים של סוזוקי SX4 עוד עם המנוע הישן (107 כ"ס)-אני נדהם מכמות השטויות שכתבתם!

גיר והמנוע המיושןולא חסכוני?-13 ק"מ לליטר משולב זה חסכוני-מעשרות מדידות.

בנוסף מאמצע 2009 המנוע המשופר צורך -15-14 ק"מ לליטר משולב!

אז מה שיש שאין בשאר המכוניות?

אמינות מושלמת-ועשו לי טובה ואל תזכירו כאן מכוניות מארץ הבגאט-חיפש מכונית אמינה ללא תקלות.

בסוזוקי נכנסים למוסך רק בטיפולים(כמובן טיפולים איכותיים ובזמן)

נוחות-כניסה ויציאה הכי נוחה מהמשפחתיות הקונבנציונאליות -גובה רב יחסית לא צריך להתכופף בכניסה וביציאה.

מושבים נוחים-רבותי סובארו ליאונה כבר לא מיוצרת מ93.

אחזקה מאוד זולה-ללא טיימינג או מסנן דלק הדורש החלפה.שמן גיר כל 165K ק"מ ומצתי אירידיום כל 110K ק"מ.

גאג'טים שאין בהרבה מכוניות-הנעה ופתיחה ללא מפתח -רק בכיס.

בקיצור-מי שרוצה שקט נפשי בן 200K-250 ק"מ לגיר (לא AL4)יבחר סוזוקי-חד משמעית ומנסיון.

לא מכיר את הSX4 אבל את המוסכים המורשים שלהם יצא לי להכיר, טיפול טוב איכותי וזול זה לא מה שתקבל שם.

פורסם

להורים שלי יש SX4 5דלתות כבר 3 שנים עם המנוע 120כ"ס הרכב נכנס למוסך רק לצורך טיפולים אחד הרכבים הכי האמינים שראיתי.

לרכב יש תנוחת ישיבה גבוה יחסית עם שדה ראיה מצויין רק שהקורות בצדדים קצת מפרעים בפניות,

צריכת הדלק (כל הנסיעות בתוך העיר ) 1ליטר ל10 קילומטר לפי המחשב דרך .

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

אל תסמוך על מחשב הדרך.

מלא מיכל- אפס-סע 3/4 מיכל .מלא שוב

תראה כמה ק"מ רשום לך וחלק בליטרים שנכנסו.

דרך אגב מוסכים מורשים-אם רכב לא סובל מתקלות שדורשות סורקים מיוחדים,

אין צורך להכנס למורשה-חבל על הכסף-קונים :

מסננים מקוריים שמן איכותי מאוד ומרכיבים במוסך מורשה תחבורה ולא יבואן!

סוזוקי החלפים המקוריים הכי זולים שיש לדוגמא:מסנן שמן ממחסן היבואן מקורי יפני 47 ש"ח.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

הפתרון- קנה יפנית והתקן בה מושבים של C5.

 

Problem solved

 

וברצינות, כמה ק'מ ביום נוסעת אמא? או יותר נכון כמה זמן היא ברכב? עד כמה משפיעות בעיות הגב שלה על ההחלטה?

 

מושבי הC5 מעלימים כל כאב גב, מנסיון, אבל זה רכב שמי שלא מכיר לא יידע איך לאכול.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נסיעה של כ35 -50 קילומטר ביום ,בדקנו את הייטי אפילו שהיא לא בתקציב ואת היאריס החדשה,לגבי היאריס מצועצעת ופלסטיקה ממש זולה אם כי זה עדיין טויוטה מנוע וגיר מהשימושית בדרגתה,הייתי שמח לשמוע חוות דעת מבעלי ייטי לגבי סחיבה ונוחות נסיעה,לא קצת מלחיץ 1.2 טורבו למרכב כזה?

!Blue Subaru Impreza

פורסם
חברים.

אני קורא את התגובות וקשה לי באמת איתן.

כבעלים של סוזוקי SX4 עוד עם המנוע הישן (107 כ"ס)-אני נדהם מכמות השטויות שכתבתם!

גיר והמנוע המיושןולא חסכוני?-13 ק"מ לליטר משולב זה חסכוני-מעשרות מדידות.

בנוסף מאמצע 2009 המנוע המשופר צורך -15-14 ק"מ לליטר משולב!

אז מה שיש שאין בשאר המכוניות?

אמינות מושלמת-ועשו לי טובה ואל תזכירו כאן מכוניות מארץ הבגאט-חיפש מכונית אמינה ללא תקלות.

בסוזוקי נכנסים למוסך רק בטיפולים(כמובן טיפולים איכותיים ובזמן)

נוחות-כניסה ויציאה הכי נוחה מהמשפחתיות הקונבנציונאליות -גובה רב יחסית לא צריך להתכופף בכניסה וביציאה.

מושבים נוחים-רבותי סובארו ליאונה כבר לא מיוצרת מ93.

אחזקה מאוד זולה-ללא טיימינג או מסנן דלק הדורש החלפה.שמן גיר כל 165K ק"מ ומצתי אירידיום כל 110K ק"מ.

גאג'טים שאין בהרבה מכוניות-הנעה ופתיחה ללא מפתח -רק בכיס.

בקיצור-מי שרוצה שקט נפשי בן 200K-250 ק"מ לגיר (לא AL4)יבחר סוזוקי-חד משמעית ומנסיון.

בוא נהיה קצת אמתיים בסדר האוטו של סבא שלי sx4 2010 עם המנוע החדש ( בלה בלה) ,עושה 1 ל 10 ,בנהיגה נכונה והכל ושלווה אז זה הפנץ העיקרי ב sx4 ואל תכור סיפורים

פורסם

כ ו שכתבתי כבר בכמה שרשורים - אצלי ה-SX4 צורכת 1:10 בנהיגה שכמעט כולה עירונית, כולל הרבה טיפוס (חיפה). למיטב זכרוני בנסיעות בין עירוניות סביב 1:14, אבל זה כמעט לא קורה. לצורך השואה - אצל אשתי במאזדה 3 הצריכה העירונית סביב 1:7 והבין עירונית לאחרונה (חיפה-אשקלון-חיפה) 1:11.8. הכל לפי מדידה ממילוי למילוי - לפחות בסוזוקי מחשב הדרך קצת אופטימי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כ ו שכתבתי כבר בכמה שרשורים - אצלי ה-SX4 צורכת 1:10 בנהיגה שכמעט כולה עירונית, כולל הרבה טיפוס (חיפה). למיטב זכרוני בנסיעות בין עירוניות סביב 1:14, אבל זה כמעט לא קורה. לצורך השואה - אצל אשתי במאזדה 3 הצריכה העירונית סביב 1:7 והבין עירונית לאחרונה (חיפה-אשקלון-חיפה) 1:11.8. הכל לפי מדידה ממילוי למילוי - לפחות בסוזוקי מחשב הדרך קצת אופטימי.

אמסור לסבא שלא יהיה מודאג :lol:

×
×
  • תוכן חדש...