Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות גב וגיוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי הקרנות מה שכן קורה לי הרבה כשאני מתעורר שהיד/רגל נירדמות לא יודע אם זה משנה.

 

תוך כמה זמן יש תשובות מCT בדרך כלל?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסוף הCT נותנים לך דיסק במקום, הבעיה היא שרק אורטופד יודע להבין מה יש שם.

התשובות המפורשות מגיעות הבייתה תוך שבועיים בערך.

וכדאי שתפעל מהר ובנחישות מול הצבא, כי אתה באמת לא יודע כמה הגוף הזה אטום עד שאתה לא חווה על עצמך!

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם

כל מומחה יגיד לך משהו אחר.

אני סובל מבעיה בברכיים, מומחה אחד אמר לי - אין לך כלום רציני, אתה סתם מקצין את הכאבים שלך, ובמקרה הטוב הייתי נותן לך 82, במקרה הגרוע 97.

מומחה אחר אמר שאני סובל מבעיה די חמורה, ועל הבעיה שלי לכל הפחות צריך להוריד לי את הפרופיל ל72, ולדעתו אפילו 64, הוא אמר ש72 בטוח ייתנו, 64 אולי.

בסוף הגשתי מן הסתם את הניירת של המומחה השני, והפרופיל שלי אכן הורד ל72. (המצב שלי בברכיים מספיק חמור כדי שאהיה פטור ממד"סים, ריצות ומסעות).

 

חפש לעצמך מומחה טוב שיכתוב לך מה שאתה רוצה.

וזה שאתה מתגייס עוד 10 ימים אם אני מבין נכון, זה אומר שאתה חייב לתקתק עבודה. זה גיוס קרבי?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עוד עידכון: האורטופד שמחליף את הקודם שלי חאפר באותה מידה אפילו יותר .. עשה לי טובה שקיבל אותי בכלל אפילו לא בדק כלום רק שאל איפה כואב ושלח אותי לCT. כששאלתי אם עשיתי מיפוי עצמות ממש לא מזמן זה משנה ענה לי "אז למה באת לפה בכלל?".

מה שכן הוא רשם לי פתק שאומר להימנע מאמץ פיזי עד לתוצאות הבדיקה. לא יודע עד כמה יתייחסו לזה בצבא ...

 

לסיכום, קבעתי למחר CT. הגיוס בעוד שבוע בידיוק.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

אני כבר מדמיין את הפרצוף שלך כשתבין עוד שבוע את גודל הטעות שעשית...

במידה ותלך להתגייס...

כמו שאמרתי, תברח להם אפילו בנתיים אף אחד לא יבוא לחפש אותך בחודשים הקרובים,

סה"כ ישלחו לך מכתבי אזהרה שאמורים להפחיד ילדים בני 3, בנתיים בזמן הזה תתחיל להתאמץ קצת יותר ולנסות לסחוט כמה שיותר הקלות,

תאמין לי שאתה רוצה בזה.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

עדכון נוסף: עשיתי סיטי והלכתי לאורטופד עם הדיסק, ישנה עקמת(לי ניראת דיי רצינית אבל הוא לא הגיב במיוחד). הוא אמר שהגיוני שעקמת תיצור כאב וכל מה שמפריע לי ובאמת איפה שיש את ה"עיקול" שמה הכי כואב לי.

שוב נתן לי פתק וכתב להמנע ממאמץ פיזי על הגב והמליץ לשחות(כן .. בדיונות באילת) ולהתאמן לחזק את הגב וגם על חגורת גב ומחזיק כתפיים משהו כזה.

 

מה אתם ממליצים לעשות? להתגייס כרגיל ופשוט לשתדל להוציא פטורים על דברים מעותיים?

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

אני שוקל לחייב משתמשים חדשים להעלות תמונות CT בשרשור ההיכרות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

roee,

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

מה האורטופד אמר? לא המליץ שום דבר לגבי בקלות? לגבי הפרופיל המומלץ?

אני אישית הייתי דוחה את הגיוס, רואה אורטופד נורמלי (אם אתה צריך המלצה, בקש בה"פ. אני מכיר בעיקר מאזור המרכז) שייתן חוות דעת בנוגע להכל! ומשם ממשיך.

 

בהצלחה.

פורסם
אני שוקל לחייב משתמשים חדשים להעלות תמונות CT בשרשור ההיכרות.

:)

מה האורטופד אמר? לא המליץ שום דבר לגבי בקלות? לגבי הפרופיל המומלץ?

אני אישית הייתי דוחה את הגיוס, רואה אורטופד נורמלי (אם אתה צריך המלצה, בקש בה"פ. אני מכיר בעיקר מאזור המרכז) שייתן חוות דעת בנוגע להכל! ומשם ממשיך.

 

בהצלחה.

האורטופד היה נורא אדיש, פשוט אמר שיש עקמת וכששאלתי אותו אם זה משהו שאפשר לשרת איתו בקרבי הוא אמר שכן מה שכן הוא הדפיס לי דף עם הערה "להימנע ממאץ פיזי על הגב".

 

אורטופד אחר לא יתן הרבה, בסופו של דבר מצאנו את הבעיה(אני מניח..). מה גם שאין זמן אני מתגייס יום שני ולקבל דח"ש זה בילתי אפשרי בזמן כזה.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

אם יש לך כאבים לאורך זמן ממושך, אל תאמין לאף אחד חוץ מלעצמך. אם הם לא מוצאים כלום, כנראה שהם לא יודעים מה לחפש. אתה תהיה זה עם הנזק לכל החיים והם ימשיכו כרגיל.

 

תעשה בדיוק מה שהומלץ לך בשרשור הזה. הייתי מעדיף לשבת בכלא צבאי מלדפוק את הבריאות שלי בטירונות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה שבטוח, לפי הצילום, אתה גבר...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הייתי כמוך וסבלתי כל השירות מהגב,אם אתה חושב שאתה חכם גדול...חכה ל30-40 קילו על הגב במשך שבוע ותבין את גודל הטעות.

עברתי סיוטים עם הגב כל השירות,רופאים,MRI ועוד הרבה,וכל זה בגלל עקמת ״לא רצינית״,אתה תתפלא איך היא הופכת לרצינית מאוד.

פורסם
הייתי כמוך וסבלתי כל השירות מהגב,אם אתה חושב שאתה חכם גדול...חכה ל30-40 קילו על הגב במשך שבוע ותבין את גודל הטעות.

עברתי סיוטים עם הגב כל השירות,רופאים,MRI ועוד הרבה,וכל זה בגלל עקמת ״לא רצינית״,אתה תתפלא איך היא הופכת לרצינית מאוד.

הבנתי שאני יכול להוציא עם זה פטור 7 קילו ככה שאני לא אצטרך להסחב עם זה אבל מצד שני אמרו לי שכל החבר'ה ביחידה ישנאו אותי בגלל זה אז לא ממומלץ להוציא חח.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves


×
×
  • תוכן חדש...