Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205GTI או שברולט קוואליר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן, להורי קוואליר 98 יד ראשונה עם כ100 אלף ק"מ

אני מעוניין לרכוש פג'ו 205 GTI 1600

מצאתי למכירה אחת יד שנייה עם 135 אלף קמ במחוג, מבעלים שקנה אותה בשנת 92 עם 20 אלף ק"מ

מקורית לגמריי אפילו אין אגזוז לחץ

דשבורד שלם

מזגן שעובד

אין סאן רוף!!!

דהיית צבע לרוב החלקים באוטו. אך אין מכות פח והרכב שלם.

דורש 17 אלף שקל ולא גמיש מכאן.

ובכן, אבא שלי הציע לשלם לו 17 אלף ולקבל את השברולט במקום לקנות את האוטו

וכאשר נמכור את השברולט אני אקבל 17 אלף מהמחיר שנקבל עבורה והשברולט בינתיים תהייה שלי בלבד ( אני בספק מכיוון שאמי אוהבת את האוטו והיא קיבלה רכב דיזל שאותו היא לא אוהבת)

אני אישית אוהב רכב ספורט, כגון ה205

השאלה היא האם כדאי לי להשאר עם השברולט או לעבור לפיגו ? והאם המחיר 17 אלף מוצדק בשביל פגו כזאת. במיוחד שהמחירון שלה נע בסביבות 10

לא ראיתי נוספות למכירה במצב טוב... אולי אתם יודעים ?

אשמח לתשובות עוד הלילה מכיוון שמחר אני מתכנן לקנות אחת מהשתיים.

תודה ויום נעים

פורסם

אולי זה רק אני שלא מבין אבל יש מצב שתפרש לי את מה שאמרת כאן?

 

"אבא שלי הציע לשלם לו 17 אלף ולקבל את השברולט במקום לקנות את האוטו

וכאשר נמכור את השברולט אני אקבל 17 אלף מהמחיר שנקבל עבורה והשברולט

בינתיים תהייה שלי בלבד "

 

:crazyeyes

פורסם

השברולט שווה 50 אלף

 

אני יביא לו 17 אלף ורק אני אסע עליה.

כשאני אחליט למכור אותה, כמה שאקבל עבורה, אני מקבל לעצמי רק 17 ולא את כל הסכום.

פורסם

מבלי לבדוק את מחיר המחירון של הGTI אני יכול לומר לך שמחיר המחירון הוא לא מחיר השוק ואם הרכב במצב טוב אז הוא בהחלט יצליח למכור אותה מעל למחירון.

 

השוק של הקוואליר הוא על הפנים ואם הרכב כרגע במצב טוב אולי תצליח למכור אותה כעת במחיר קרוב למחירון. בכל מקרה ככל שהקוואליר תישאר בבעלותכם יותר זמן כך אתם תפסידו יותר כסף (חכה שיתחילו בעיות החשמל האלטרנטור וכו', תיקונים שיוציאו לך לא מעט כספים מהכיס וגם אם לא אזי הטיפולים הרגילים שלה גם לא זולים). בנוסף ועל אף שהקוואליר לא כזו שתיינית גדולה מחיר הדלק לא ממש הולך לקראתה. לדעתי בשל ההוצאות הכספיות הצפויות רצוי שתמכרו את הקוואליר. אתם יכולים רק להרוויח מכך (ללא קשר ל205)

פורסם

כמכונית:

ה-205 היא מכונית מעולה.

הקאווליר לא.

 

התחשבנות כספית:

את שיקולי התמחור שלך עם אבא שלך תפתור איתו - זה לא ממש שייך לפורום רכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תסלחו אבל אני חושב שהשרשור הזה הזוי לגמרי....

 

עצתי לך, שאם בכלל חשבת על האפשרות לקחת את הקוואלייר במקום ה-205 אז היא לא בשבילך, ועדיף שתשאר עם הקוואלייר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה כבר מוגזם ..

עוד חבר פורום כנראה חשב על קניית אותו רכב ואפילו הלך לבדיקה ( אך לא עידכן אותנו בתוצאות )

למרות שיש משהו חשוד שאתה טוען שזה בלי סאןרופ והוא אומר שלא !

 

אני מקווה שאני צודק אבל המכונית כנראה היא אותה מכונית ואותו מחיר .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=42385

 

עוד משהו ... אני מציע לך להישאר עם הקווליר בינתיים אם אתה בכלל שוקל את העיניין כי אין שום אפשרות להשווה בין שני הרכבים .

 

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

עדיף GTI....

 

אבל לנהג חסר ניסיון עדיף קוואליר....

למה?

קאווליר יותר "בטוחה", ופחות "גוררת" את בעליה למעשי שטות...

אולי הקאווליר שתינית דלק, אבל זה יותר זול מקנסות...

 

תעשה לבד את החשבון...

GTI, הוא אחלה אוטו, אבל לא תמיד סלחן (יעידו כל אותם "גוויות" שנינהגו ע"י "טובי נהגי ישראל" הידועים גם "כתולי הדיסקים על המראות", משרבבי היד, ומשליכי הזבל מהאוטו תוך כדי נסיעה....)

 

קאווליר לא... טוב, לא כל-כך, אם תתעקש היא גם תתהפך..

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...