Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש בעל מקצוע... במה בדיוק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברת להקמת פרגולות עשתה עבודה אצלנו בבית, את הבניה הם לא סיימו ופשוט הפסיקו לענות לטלפונים. כל הסכום שולם בצ'קים שנפרסו למספר חודשים. יש לציין שהחברה לא טרחה אפילו להמציא קבלות למרות שאבא שלי רדף אחריהם כמעט כל יום.

 

כרגע הוא רוצה לבטל את שארית הצ'קים ולתבוע אותם. הוא צריך טוען שבשביל הגשת תביעה הוא צריך משהו בסגנון של שמאי שמתעסק בפרגולות שיבוא להעריך את העבודה שחסרה להשלמת הפרויקט.

 

אין לי מושג איפה להתחיל לחפש מישהו שמתעסק בזה, אשמח להכוונה.

 

נ.ב.

 

אם מישהו מכיר אחד כזה שמסתובב באזור דימונה אשמח לטלפון.

פורסם

נשמע כאילו החברה פשטה רגל - ולא יהיה לאביך את מי לתבוע.

אני מקווה מאוד שההמחאות הן "למוטב בלבד", כיון שאם הן ניתנות להסבה ביטולן עלול לגרור סיבוכים משפטיים קשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא עושה רושם שיש את מי לתבוע אבל אם לא ניתן לבטל את הצ'קים קחו מספר הצעות מחיר מםברות מתחרות להשלמת העבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ספריאל אני קצת בור בענייני צ'קים. מה קורה אם הן לא למוטב בלבד? אם הן למוטב בלבד אז אפשרי לבטל אותם מבלי לחשוף את עצמנו לתביעה?

 

 

עריכה:

 

אני באמת צריך הרחבה פה, רשמתי צ'ק לחברה. לא קיבלתי תמורה מלאה ואין לי קבלה. מי לא יאשר לי לבטל את הצ'ק?

פורסם

שייקח הצעת מחיר מקבלן ויתבע לפיה או שיזמין קבלן אחר להשלמת העבודה ויציג חשבונית בתביעה.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

צ׳ק ללא כיתוב למוטב בלבד הוא סחיר. הווה אומר, אם ביטלת אותו ומקבל הצ׳ק העביר אותו הלאה, הבעלים החדשים שלו יתבע אותך וינצח. זאת מהטעם שהמחאה היא אמצעי תשלום בלתי חוזר ודינה כדין מזומן לצורך זה.

במידה והצ׳ק הוא למוטב בלבד, מקבלו אינו יכול להעבירו לאחר, ואז אתה יכול לבטל אותו ללא חשש במידה ויש לך סיבה מוצדקת.

באופן כללי, תמיד מומלץ לכתוב צ׳קים למוטב בלבד, ולכל הפחות לכתוב זאת על צ׳קים שמשולמים עבור סחורה/שירות שקבלתם עתידית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לפי חוק צ'קים שהונפקו בשנתיים-שלוש האחרונות כוללים קרוס ואת הכיתוב "למטוב בלבד" (או "לא סחיר") - שפירושו שרק מקבל הצ'ק רשאי להפקידו, ויכול לעשות זאת רק על ידי הפקדה לחשבון בנק - וכך ניתן לוודא כי רק מקבל הצ'ק יכול להנות ממנו. צ'ק ללא כיתוב זה ניתן להסבה על ידי חתימה מאחור - ואז המקבל יכול להעבירו הלאה, ואם תבטל אותו מי שקיבל אותו יוכל לתבוע אותך.

סוחרים נוהגים לגלגל צ'קים בצורה זו.

אישית דאגתי כי הצ'קים שלי יישאו את הכיתוב "למוטב בלבד" וקרוס כבר לפני למעלה מ-10 שנים. תחילה חששתי שיהיו סוחרים שלא ירצו לקבל אותם אבל בינתים התברר כי צ'קים הפכו לאמצעי עם שימושיות מעטה - מרבית התשלומים שלי נעשים בכרטיסי אשראי - ולא נתקלתי בסוחר שסרב לקבל צ'ק למוטב בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש התפתחויות.

 

מסתבר שאבא שלי הביא צ'קים ללא שמות רשומים לצד שלישי שהיה אמור להתחשבן עם המתקין של הפרגולה. כרגע מנסים לברר מה בדיוק נעשה עם הצ'קים.

 

 

בכל מקרה, בשביל תביעה, את מי צריך להביא כדי שיעריך את זה שהעבודה לא נסתיימה ועל הדרך יבדוק עמידה בתקנים?

פורסם

תגיד לכסף שלום ולא להתראות. גם אם הצ'קים למוטב בלבד, ברגע שאביך מסר אותם מבלי שכתב לפקודת מי הם, אפשר לגלגל אותם משל הם היו צ'קים שאינם למוטב בלבד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמו לכל דבר בחיים גם לצ'קים יש יתרונות וחסרונות, בשימוש לא מושכל בצ'קים יכולות להיגרם צרות כמו שנקלעתם אליהם עכשיו.

אם אני מבין נכון הצ'קים שנתתם הם לא של אביך אלא של צד שלישי שממנו קיבל אביך את הצ'קים. אם זה המקרה זה נראה שבאמת לא תראו את הכסף.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

מה גובה הסכום?

אם גובה הסכום עד לתקרת הגובה של תביעות קטנות אזי תיקח הצעות מחיר לסיום העבודה מ-2-3 קבלנים אחרים וזה יהיה מספיק טוב בשביל בית המשפט.

 

שמאי יעלה לא מעט כסף - ולא בטוח שזה כדאי.

 

רוב הסיכויים שברגע שהחברה פשטה רגל - אתה לא תקבל שום דבר בחזרה.

פורסם

הפוך, אבא שלי הביא צ'קים לצד שלישי ששילם לבנאי של הפרגולה.

 

 

אבא שלי נעול שהוא רוצה שמאי, איזה סוג של שמאי אני מחפש?

פורסם

מאיפה הגיע הצד השלישי?

 

נראה לי שעקצו אותכם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הקבלן שבנה את הבית שלנו, הוא זה שקישר אותנו לבחור. אין פה עוקץ כי הפרגולה כבר עומדת, נשארו פינישים אחרונים.

×
×
  • תוכן חדש...