Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה מעניינת ב YNET מתאריך 24.5.2012 הסוקרת את המוצרים להגנה עצמית ומחירם.

כמו כן, עם מה מותר להסתובב ועם מה לא!!!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4233535,00.html

 

בתקווה שלא נצתרך את המוצרים הללו,

 

סופ"ש נעים, (כבר יום חמישי היום :-D)

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא נראה לי ששוטר יראה מישהו מסתובב עם השוקר הענק הזה ולא יגיד כלום.

ההגנה העצמית הכי טובה זה לא להכנס למצבים בעיתיים מראש. ואם כבר מאוחר מדי - דוחפים אצבע לעין של התוקף וישר בורחים:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סתם שאלה, אם שוטר או מישהו שלילי אחר מחליט לירות עלי לחזה/בטן את החוטים של אקדח ההלם החשמלי, "טייז".

עכשיו... נניח ששמתי בחולצה פלטה מתכתית מבודדת מהצד של הגוף, המעגל שיסגר ישרוף את החוטים מבלי לפגוע בי ?

היורה יפגע ?

פורסם
מאוד רדוד וממש לא משרה תחושת בטחון בחוקיות של הכלים -> "אני מאמין שזה יתפוס בבית משפט"

 

גילוי נאות: אני אספן סכינים, ניהלתי את פורום "סכינים למבינים" במשך תקופה ארוכה, ואני מכיר את תומר מור אישית.

אחרי ההקדמה הזו, נגיע לעיקר.

אתה צודק, זה לא ניסוח מרגיע במיוחד. אבל, אתה שוכח שמנגד, יש גם שוטרים שהם לא מרגיעים במיוחד. תעשה חיפוש קצר בפורום מהימים האחרונים ותראה את ה"פנים" של משטרת ישראל כפי שנתפסת בעיני אנשים שונים והעיתונות.

על פי החוק היבש, מותרת נשיאת אולר שוויצרי שאינו ננעל ברחוב (לא במקומות מוסדיים כגון משרדי ממשלה, בתי ספר, מועדוני לילה וכולי). חוקי לחלוטין. ועדיין אני מכיר אישית(!!!) יותר מ-2 אנשים שעשו להם שוטרים הרבה בעיות בגלל שנשאו אולר שוויצרי, שאף הוחרם, למרות החוקיות של נשיאתו.

השוטרים, מסתבר, לא מכירים את החוק.

לכן תומר הסתייג מעט. גם אם תגן על עצמך ברחוב עם מוט ברזל שמצאת על הרצפה, עדיין ייתכן שתואשם ב"תקיפה עם נשק קטלני", למרות שרק הגנת על עצמך מפני תוקף, גם אם הוא חמוש. החוק תוקף את מי שפגע, ולא את מי ש"התחיל עם זה". או שהשופטים תוקפים את הפוגע. לא הבנתי עדיין בדיוק מי אשם.

לגבי רדוד? אני מסכים חלקית, מטרת הראיון הקצר הזה הייתה לדעתי אחרת קצת, אבל הדברים שנאמרו נכונים מאד. ביד הנכונה, קובוטן יכול להיות הרבה יותר מסוכן מסכין, וברוב המקרים הוא הרבה יותר יעיל ממנה. סכין לעיתים יכולה בקלות להיות יותר מסוכנת לזה שמחזיק אותה מאשר לזה שמותקף.

פרוקסימה- אהבתי "שוטר או מישהו שלילי אחר" :lol: :lol: :lol:

החוטים לא יישרפו, היורה לא ייפגע, פשוט לא יעשה כלום לאף אחד. החשמל עובד רק כשהוא פוגע בגוף. אם הוא לא פוגע בגוף, לא קורה כלום. לגבי האם ייסגר מעגל? לא יודע. קנה טייזר, ותירה על עץ. חזור לפה בבקשה עם תוצאות הניסוי, אני אשמח לשמוע.

וחברים, הנושא הזה חשוב, ואני שמח שמישהו העלה אותו- איך להגן על עצמך באופן חוקי ובטוח. כי כולם תמיד חושבים משום מה על סכין...:roll: ומוציאים שם רע לאנשים כמותי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הכי טוב להסתובב עם ערסים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה טוב כדי להרגיש חכם, לא כדי להרגיש מוגן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למי מי יבא?

 

וחוצמזה אם עושים לנו אמבוש אז עוצרים את כולם חוץ מבוריס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
גילוי נאות: אני אספן סכינים, ניהלתי את פורום "סכינים למבינים" במשך תקופה ארוכה, ואני מכיר את תומר מור אישית.

אחרי ההקדמה הזו, נגיע לעיקר.

אתה צודק, זה לא ניסוח מרגיע במיוחד. אבל, אתה שוכח שמנגד, יש גם שוטרים שהם לא מרגיעים במיוחד. תעשה חיפוש קצר בפורום מהימים האחרונים ותראה את ה"פנים" של משטרת ישראל כפי שנתפסת בעיני אנשים שונים והעיתונות.

על פי החוק היבש, מותרת נשיאת אולר שוויצרי שאינו ננעל ברחוב (לא במקומות מוסדיים כגון משרדי ממשלה, בתי ספר, מועדוני לילה וכולי). חוקי לחלוטין. ועדיין אני מכיר אישית(!!!) יותר מ-2 אנשים שעשו להם שוטרים הרבה בעיות בגלל שנשאו אולר שוויצרי, שאף הוחרם, למרות החוקיות של נשיאתו.

השוטרים, מסתבר, לא מכירים את החוק.

לכן תומר הסתייג מעט. גם אם תגן על עצמך ברחוב עם מוט ברזל שמצאת על הרצפה, עדיין ייתכן שתואשם ב"תקיפה עם נשק קטלני", למרות שרק הגנת על עצמך מפני תוקף, גם אם הוא חמוש. החוק תוקף את מי שפגע, ולא את מי ש"התחיל עם זה". או שהשופטים תוקפים את הפוגע. לא הבנתי עדיין בדיוק מי אשם.

לגבי רדוד? אני מסכים חלקית, מטרת הראיון הקצר הזה הייתה לדעתי אחרת קצת, אבל הדברים שנאמרו נכונים מאד. ביד הנכונה, קובוטן יכול להיות הרבה יותר מסוכן מסכין, וברוב המקרים הוא הרבה יותר יעיל ממנה. סכין לעיתים יכולה בקלות להיות יותר מסוכנת לזה שמחזיק אותה מאשר לזה שמותקף.

פרוקסימה- אהבתי "שוטר או מישהו שלילי אחר" :lol: :lol: :lol:

החוטים לא יישרפו, היורה לא ייפגע, פשוט לא יעשה כלום לאף אחד. החשמל עובד רק כשהוא פוגע בגוף. אם הוא לא פוגע בגוף, לא קורה כלום. לגבי האם ייסגר מעגל? לא יודע. קנה טייזר, ותירה על עץ. חזור לפה בבקשה עם תוצאות הניסוי, אני אשמח לשמוע.

וחברים, הנושא הזה חשוב, ואני שמח שמישהו העלה אותו- איך להגן על עצמך באופן חוקי ובטוח. כי כולם תמיד חושבים משום מה על סכין...:roll: ומוציאים שם רע לאנשים כמותי.

 

 

גע גע, שלום ברווז ידידי.

בעניין החוקיות של נשיאת אולרים, דנו בזה יחד איתך בעבר הלא רחוק.

כן, אני מכיר קצת את עניין החוק (חלק מהעבודה). כאשר אתה אוחז במוט ברזל והתוקף לא אוחז בדבר אזי סביר להניח שתואשם כי לא הפעלת כח סביר ביחס לסיטואציה.

 

סכין לעיתים יכולה בקלות להיות יותר מסוכנת לזה שמחזיק אותה מאשר לזה שמותקף..

את המשפט הזה למדתי על בשרי, לשמחתי הסכין במקרה שלי היית עשויה מגומי קשיח כאשר אני מצוייד בקסדה שכפץ + מגנים נוספים.

 

לרגע אני לא שולל את הכתבה והיא באה להראות שיש אמצעים להגנה עצמית שהם לא סכינים, אלות וכל הבא ליד (ציוד לא חוקי).

יחד עם זאת הצורה שבה הוצגו הדברים אינם משרים בטחון על הצופה.

הביקורת שלי לא באה כלפי מי שהעביר את הכתבה אלא כלפי הכתבה עצמה באיכות שלה.

פורסם

יחד עם זאת הצורה שבה הוצגו הדברים אינם משרים בטחון על הצופה.

הביקורת שלי לא באה כלפי מי שהעביר את הכתבה אלא כלפי הכתבה עצמה באיכות שלה.

מסכים אתך בנוגע לזה. אבל התכנים חשובים מספיק כדי להתייחס אליהם. גם אם הועברו בצורה "לא משהו", הם עדיין נכונים.

כמו שאתה מנסה לעשות לשוטרים באופן כללי?

 

אני לא מנסה לעשות כלום- אני חוזר על עובדות מהשטח. מניסיוני האישי:

כשלא צריך שוטר, יש יותר מדיי, שגם מפריעים לך לנהוג. וכשלא צריך שוטר, הם בכל זאת ישנם, ושואלים אותך שאלות טיפשיות (מה אתה עושה פה? "אני גר כאן" אוקי, אז מה אתה עושה בחדר המדרגות בשעה כזו? :roll: ). וכשלא צריך שוטר, הם בכל זאת ישנם, ועושים לך בעיות על התחביב שלך. וכשלא צריך שוטר, הם בכל זאת ישנם, ומטרידים את כל מי שהם לא אמורים להטריד, בעוד שאת הרכבים של משפחות הפשע בזמן הקטיף של הפרוטקשן הם עוזבים בשקט.

 

כשצריך שוטר, אין שוטר. לא בא. תידקר, תמות, יירו עליך, ידרסו אותך, ירביצו לך, יגנבו לך וכולי. אין שוטרים פנויים, כולם אוכפים כרגע עבירות איתות וחגורה (לפעמים במעלה הרחוב. דו-סיטרי, כן? שלא יצטרכו להתאמץ יותר מדיי כדי להגיע ועדיין לא יבואו. אבי למשל עבר כ-2 מטרים ליד מעבר חצייה מול שוטר בשעת לילה מאוחרת. כשנשאל ע"י השוטר למה הוא עובר רחוק מהמעבר, אבי שאל אותו: "את הכנופייה של הילדים בני-מיעוטים שיושבים פה, איזה 10-12 ראש, ששותים אלכוהול אחרי 24:00, מול הפרצוף שלך, אתה רואה? עכשיו, מה בדיוק אתה רוצה לעשות עם המידע הזה?" :roll: ).

כשיהיה לי משהו טוב לומר על שוטר, אני אדע לומר גם את זה. אתה יכול להיות בטוח בזה. עד אז, תרשה לי לגחך על עצם המחשבה. פחח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ע"ז נאמר.."ביום שנולד הכדור הראשון...מת הגבר האחרון" בכי טוב לא להכנס לעימותים מיותרים..פעם היה אפשר לומר שלום שלום..

היום גם שלום אי אפשר לומר.הכל מתפרש לאלימות..

פורסם

היום גם שלום אי אפשר לומר.הכל מתפרש לאלימות..

 

נכון. ושים לב לעובדה מעניינת: אני לא מנסה להילחם נגד האלימות ישירות.

ברור לי ומובן לי שתמיד יהיו חמומי מח משני הצדדים. נגד זה כבר כלום לא יעזור, לדעתי. ומה שיכול לעזור לא הולך להתבצע, אז חבל על הזמן המבוזבז במלחמות. לכן, אם כבר, אז לתת את הכלים של איך לא להפוך לרוצח ואיך להגן על עצמך בצורה חוקית.

מבחינתי כלי הגנה עצמית מספר אחד זה אמנות לחימה כלשהיא. מעבר לזה, תמיד יהיו כאלה שיעשו "פפפפט" עם השפתיים בבוז, ויגידו שעדיף "נשק" כלשהו. אז לפחות שיהיה נשק הגנתי ולא תוקפני, שלא יוכל לפגוע ללא סיכוי לשיקום ובאופן בלתי הפיך בבן-אדם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מבחינתי כלי הגנה עצמית מספר אחד זה אמנות לחימה כלשהיא. מעבר לזה, תמיד יהיו כאלה שיעשו "פפפפט" עם השפתיים בבוז, ויגידו שעדיף "נשק" כלשהו. אז לפחות שיהיה נשק הגנתי ולא תוקפני, שלא יוכל לפגוע ללא סיכוי לשיקום ובאופן בלתי הפיך בבן-אדם.

מאסטר YIM אמר לפני שמת: "We can't fight guns with kung-fu"

 

וכל מילה שמאסטר Yim אמר, בסלע !

×
×
  • תוכן חדש...