Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חבריי הפורום 8)

 

בעוד פחות משבועיים בת זוגתי ואני נוסעים לצימר בצפון, מתכננים כמובן גם לטייל בכמה מקומות ואיזורים.

הייעוץ הוא לגבי השכרת רכב, כמה שזה נשמע תמוהה.

אנו מתלבטים בין מיצובישי לאנסר לבין מאזדה 3. (מדובר בשנים 2009 ואילך)

הידע שלי לגבי אותם רכבים הוא כללי, אולם לא נהגתי על אף אחד מהם.

בחיפוש קצר שערכתי יצא לי לראות השוואה בין הרכבים, אולם מאחר ואינני רוכש אלא שוכר, מצאתי כי היא אינה רלוונטית.

לפיכך,

נשמח לקבל קצת ביקורות / חוות דעת על הרכבים. (הספציפיים האלה)

איזה מבין הרכבים הייתם בוחרים לשלושה ימים של כיף ונהיגה?

 

תודה מראש,

בן

פורסם
מבין השניים חד משמעית לאנסר במידה ומדובר בנפח 1.8 ליטר

 

שכחתי להוסיף, מדובר במנוע 1.5.

תודה על תשובתך.

פורסם

מנוע ה1.5 חלש מאוד על הלאנסר. ולא רק שהביצועים הרשמיים לא מרשימים (14.3 שניות ל100 קמ"ש), גם התנהלות רגילה דורשת רגל כבדה על הגז וגם זה מלווה ברעש חזק מאוד מהמנוע.

מבחינת התנהגות ואחיזה הוא נופל מהמאזדה. ההיגוי קל יותר ופחות "מחובר" עם הנהג, אבל הוא עדיין מדוייק ומהיר. (אני מציין זאת כי ציינת שאתה רוצה להשכיר רכב שתהנה מהנהיגה בו), זוויות הגלגול בפניות יותר מוחשיות והתגובה להעברות משקל פחות טובה מבמאזדה אם כי לא רעה בכלל. גם המנוע העצל והגיר עם יחסי העברה מעט ארוכים גם כן לא תורמים כל כך לחווית הנהיגה.

 

המאזדה חזקה יותר מהלאנסר ומגיבה יותר טוב ללחיצה על הדוושה. הבלמים נושכים יותר, ההגה כבד יותר, מתקשר יותר וחד יותר. התנהגות הכביש מצויינת והאחיזה גבוהה. אם אתה מחפש רכב מהנה לנהיגה, המאזדה צריכה להיות הבחירה.

 

אם הייתה מתכוון ללאנסר 1.8 אז היה עדיף לבחור בה בלי שום ספק, אבל בגלל שזה לאנסר 1.5 עדיף לבחור במאזדה 3.

פורסם

הלאנסר לא כזאת איטית וחלשה כמו שנהנים לצייר אותה והמאזדה מעניקה תחושה של זריזות, בפועל נהג ממוצע לא ממש ירגיש בהבדלים. הלאנסר נוחה ומרווחת יותר והמאזדה נוקשה ומציעה התנהגות עדיפה בפיתולים. בפועל בגלל שמדובר ברכב מהשכרה אתה עשוי לקבל אותו שבור למדי ועם סט צמיגים מבית שקרכלשהו שיהפכו את הנסיעה לרועשת, לא נוחה ואפילו קצת מפחידה במצבי קיצון.

 

אגב אתה מתכוון להזמין רכב מסויים מראש? ברוב חברות ההשכרה הבקשה שלך פשוט תלך לאיבוד וכשתגיע אתה בטח תופתע למצוא איזו שברולט אופטרה חבוטה משום שהיא מאותה קבוצה.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה על התגובות.

קצת קשה להחליט מפני שקיימת סתירה בין התגובות - אשמח לקבל עוד :-P

Mike808 - תופעת הליסינג מוכרת, אך בכל זאת הזמנתי מראש עם עדיפות למאזדה ולמיצובישי.

אמרתי לסוכן שאני לא מוכן לנסוע על מכוניות אחרות, ושאם אין אותן הזמנתי תתבטל לאלתר (בולשיט, כמובן).

הסוכן מיד "הרגיע" אותי ונתן סבירות גבוהה מאד ששתיהן תהיינה במלאי כשאגיע, אם לא - לפחות אחת מהן.

פורסם

אם אני הייתי שוכר רכב, הייתי דואג לקבל מכונית חדישה מאוד, שנת 2012, אפשר גם לקבל שדרוג מהסוכן ללא תוספת כסףץ

 

זה קרה לי הרבה פעמים שהזמנתי רכב מקלאס בי, וקיבלתי קלאס די או אי.

 

 

לך על שדרוג לטובת משהו קצת יותר טוב.

 

אם הבת זוג תהנה מהנסיעה, תתגמל אותך בפינוקים בצימר

פורסם
אם אני הייתי שוכר רכב, הייתי דואג לקבל מכונית חדישה מאוד, שנת 2012, אפשר גם לקבל שדרוג מהסוכן ללא תוספת כסףץ

 

זה קרה לי הרבה פעמים שהזמנתי רכב מקלאס בי, וקיבלתי קלאס די או אי.

 

 

לך על שדרוג לטובת משהו קצת יותר טוב.

 

אם הבת זוג תהנה מהנסיעה, תתגמל אותך בפינוקים בצימר

 

היא תהנה גם אם נסע לצימר בכרכרה.

מה לגבי הנושא שלשמו פתחתי את האשכול - בחירת אחד הרכבים?

פורסם

ממש מדגדג לי להגיב על עניין ה"תגמול".

 

בכל אופן, אם הלאנסר עם מנוע 1.5, המאזדה עדיפה. אני נהנתי לנהוג בה.

 

ענת

אוויס

 

היא תהנה גם אם נסע לצימר בכרכרה.

מה לגבי הנושא שלשמו פתחתי את האשכול - בחירת אחד הרכבים?

פורסם
ממש מדגדג לי להגיב על עניין ה"תגמול".

 

בכל אופן, אם הלאנסר עם מנוע 1.5, המאזדה עדיפה. אני נהנתי לנהוג בה.

 

 

תודה על תגובתך. יצא לך לנהוג על הלאנסר?

בקשר ל"תגמול" - אין טעם להתייחס, יציאה הומוריסטית בסה"כ. אם אני לא התייחסתי, אז בטח שגם אתם לא :wink:

ואני מתכוון לכותב ההודעה עליה הגבתי קודם לכן, מה שאני כתבתי הוא שלבת זוגתי זה לא משנה אם זה מאזדה, לאנסר או כרכרה - היא תהנה בכל מקרה מהנסיעה לשם.

וממש לא משתמע אחרת.

פורסם
בקשר ל"תגמול" - אין טעם להתייחס, יציאה הומוריסטית בסה"כ. אם אני לא התייחסתי, אז בטח שגם אתם לא :wink:]

ואני מתכוון לכותב ההודעה עליה הגבתי קודם לכן, מה שאני כתבתי הוא שלבת זוגתי זה לא משנה אם זה מאזדה, לאנסר או כרכרה - היא תהנה בכל מקרה מהנסיעה לשם. וממש לא משתמע אחרת.

 

נהפוכו, רציתי להמשיך עם הדאחקה 8)

 

יצא לך לנהוג על הלאנסר?

 

 

בנוגע ללאנסר 1.5, אכן נהגתי בה - מכונית לא זריזה, ולא יותר חסכונית מהמאזדה 3, אם חשוב לך.

מילא היית מקבל תא נהג מאובזר ומפנק, אבל רכבי השכרה הם בדרגת אבזור בסיסית.

 

מי נתן לך את שתי האפשרויות האלה? למיטב ידיעתי, בקטגוריה הזו יש גם פוקוס, פלואנס, i25/35.. וקרוז.

 

ענת

אוויס

פורסם

בנוגע ללאנסר 1.5, אכן נהגתי בה - מכונית לא זריזה, ולא יותר חסכונית מהמאזדה 3, אם חשוב לך.

מילא היית מקבל תא נהג מאובזר ומפנק, אבל רכבי השכרה הם בדרגת אבזור בסיסית.

 

מי נתן לך את שתי האפשרויות האלה? למיטב ידיעתי, בקטגוריה הזו יש גם פוקוס, פלואנס, i25/35.. וקרוז.

 

 

חסכונית לא חשוב. זריזות ונוחות כן.

את שתי האפשרויות האלה אני בחרתי.

חשבתי שאניח את דעתי כאן במהרה, אך ככל שמתרבות התגובות - כך גם סימן השאלה גדל :|

עפ"י התגובות אני שואל את עצמי מה חשוב לי יותר, הנוחות או הביצועים (לאנסר - מאזדה)

תודה גיל :)

פורסם
חסכונית לא חשוב. זריזות ונוחות כן.

את שתי האפשרויות האלה אני בחרתי.

חשבתי שאניח את דעתי כאן במהרה, אך ככל שמתרבות התגובות - כך גם סימן השאלה גדל :|

עפ"י התגובות אני שואל את עצמי מה חשוב לי יותר, הנוחות או הביצועים (לאנסר - מאזדה)

 

תודה גיל :)

 

ענת בשבילך... בכיף

פורסם

מי הבטיח לך שתקבל דווקא את אחת מהמכוניות האלו? לאנסר ומאזדה 3 הם באותה קטגוריה ולרוב חברות ההשכרה לא מתחייבות לרכב ספציפי אלא לקטגוריה מסוימת. יכול להיות שתבקש מאזדה 3 ותקבל בסוף טויוטה קורולה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מי הבטיח לך שתקבל דווקא את אחת מהמכוניות האלו? לאנסר ומאזדה 3 הם באותה קטגוריה ולרוב חברות ההשכרה לא מתחייבות לרכב ספציפי אלא לקטגוריה מסוימת. יכול להיות שתבקש מאזדה 3 ותקבל בסוף טויוטה קורולה.

 

איש לא הבטיח. את הקורולה אני אוהב, אבל בא לי על אחת מהשתיים.

מכל מקום, מהי העדפתך?

×
×
  • תוכן חדש...