Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום ראשון אנחנו עושים נסיעת מבחן על הסוויפט הידנית, וכרגע אם לא יהיו הפתעות בנסיעה נעשה הזמנה דרך חבר (73.5K).

 

שוחחתי עם אבי היום והוא הפציר בי לא לקנות חדש, ולחסוך את הכסף למשהו אחר. לא שאני משתמש בכל הרזרבות (לא קרוב לכך), אבל בכל זאת..

 

שאלתי אליכם - האם יש רכב בשוק היד2 שיספק פלוס/מינוס את מה שהסוויפט נותנת (ידני, זריז, בטיחותי, חסכוני, אמין וסחיר וגם נראה טוב) בעד 40K? הסיבה לתקרת תקציב זה היא שמעבר לזה אני מרגיש שכבר באמת חבל על כאב הראש של לחפש ביד2 ולבדוק וכו..

 

תודה

פורסם

מצחיק, אתמול קרה לי בדיוק אותו מקרה עם אבא שלי, רק שהוא הפציר בי בדיוק הפוך וחבר הוא זה שהעלה את העניין של יד 2, זה היה ארוך והתייעצתי עם כמה אנשים

 

בסופו של דבר, בחרתי בחדש (לא דרך "חבר"), הבעיה בעניין הזה שאם מסתכלים על זה כלכלית אז זה לא משתלם, רק שעל אוטו לא צריך להסתכל כלכלית, בדיוק כמו שאתה לא מסתכל כלכלית על טלויזיה שאתה קונה או חופשה שאתה יוצא אליה ויודע שהערך יורד אבל אתה קונה בשביל להנות מהמוצר (כמובן שלא מסתכלים כלכלית עד גבול מסוים) ומזה שהוא חדש, עם אחריות וכל המשתמע מרכב חדש, זאת דעתי

בנוסף, עברתי על כל הלוח יד 2, לא מצאתי שום רכב בתקציב 50 (זה הלימיט שהקצבתי ליד 2) שמשך אותי ושהרגשתי את אותה הרגשה עם הסוויפט, אם יש לך את הכסף, לך עם הרגש (לדעתי)

פורסם
מצחיק, אתמול קרה לי בדיוק אותו מקרה עם אבא שלי, רק שהוא הפציר בי בדיוק הפוך וחבר הוא זה שהעלה את העניין של יד 2, זה היה ארוך והתייעצתי עם כמה אנשים

 

בסופו של דבר, בחרתי בחדש (לא דרך "חבר"), הבעיה בעניין הזה שאם מסתכלים על זה כלכלית אז זה לא משתלם, רק שעל אוטו לא צריך להסתכל כלכלית, בדיוק כמו שאתה לא מסתכל כלכלית על טלויזיה שאתה קונה או חופשה שאתה יוצא אליה ויודע שהערך יורד אבל אתה קונה בשביל להנות מהמוצר (כמובן שלא מסתכלים כלכלית עד גבול מסוים) ומזה שהוא חדש, עם אחריות וכל המשתמע מרכב חדש, זאת דעתי

בנוסף, עברתי על כל הלוח יד 2, לא מצאתי שום רכב בתקציב 50 (זה הלימיט שהקצבתי ליד 2) שמשך אותי ושהרגשתי את אותה הרגשה עם הסוויפט, אם יש לך את הכסף, לך עם הרגש (לדעתי)

 

תודה :)

 

שמע, אני לא כלכלן, אבל לא יודע כמה זה נכון להגיד שלא צריך להסתכל כלכלית על הוצאה כזאת גבוהה. במוצרי נוחות כמו טלוויזיה וכו' אין ספק שאתה צודק, לא מסתכלים על סחירות, אבל ברכב כן צריך לחשוב על הדברים האלה.

 

ממש בא לי פשוט ללכת על הסוויפט, מה גם שמבצע חבר עוזר 'לספוג' את ירידת הערך של רכב חדש. אני בכל זאת אבל רוצה לשקול רכב יד2, אבל כמו שאמרת אני לא מצליח למצוא משהו שמתקרב לזה בכלל בתקציב הנתון.

 

אשמח אם מישהו יוכל לנסות ולהמליץ על רכב שעונה על הדרישות הנ"ל.

פורסם

בכזה סכום לדעתי לא קיים גם זריז וגם חסכוני,,סחיר יש רכבים באמצע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...