Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אחי היה לי את הבעיה הזאת תבדוק את הצינורות במנוע אלה שליד הפילטר דלק תבדוק שהם לא סדוקים ומחוברים טוב

 

אתה מדבר על בעיות ההבנה או הריח ? :twisted:

פורסם

תבדוק את צינורית הגומי של הדלק שמתחברת להזרקה.

אולי לא יושבת טוב.

 

מאיפה הריח מגיע??

 

האם גם כשאתה יושב באוטו יש ריח או רק כשאתה מרים מכסה מנוע?

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
תבדוק את צינורית הגומי של הדלק שמתחברת להזרקה.

אולי לא יושבת טוב.

 

מאיפה הריח מגיע??

 

האם גם כשאתה יושב באוטו יש ריח או רק כשאתה מרים מכסה מנוע?

 

ע"מ לוודא שמדובר בצינורית דלק ולא צינורית אויר, בצע בדיקה קצרה באמצעות גפרור או מצית :-D

 

איציק - עייף, קצת ציני - אבל עדיין אופטימי ;-)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תבדוק את צינורית הגומי של הדלק שמתחברת להזרקה.

אולי לא יושבת טוב.

 

מאיפה הריח מגיע??

 

האם גם כשאתה יושב באוטו יש ריח או רק כשאתה מרים מכסה מנוע?

 

ע"מ לוודא שמדובר בצינורית דלק ולא צינורית אויר, בצע בדיקה קצרה באמצעות גפרור או מצית :-D

 

איציק - עייף, קצת ציני - אבל עדיין אופטימי ;-)

 

 

 

ואם לא שמת לב שאיציק צחק.........OH WELL.....תזמין מכבי אש ושמאי.. :lol::lol:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

×
×
  • תוכן חדש...