Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העברתי מערכת של מונו וסאב לרכב חדש (אני התקנתי לא פעם ראשונה)....דבר ראשון שומעים את הסאב נושם גם שהמוזיקה ממש על חלש..ודבר שני כול פעם שאני מכבה את האוטו ומוציא מפתח יש בום כזה של הסאב.

לא היה לי מעולם דבר כזה

 

אם למישו יש רעיון לעזרה..תודה רבה

פורסם

יכולת אני טועה אבל בכל זאת, יש אפשרות שזה נוצר מה-hu. כלומר בעיה בremote.

hu לא מכבה נכון את המונו, קודם כל חייבים לנתק את המתח בRCA ושלב הבאה לכבות את המגבר.

ברמקולים אין תופעה כזו?

אני לא מקצוען באלקטרוניקה וזה רק דעה שלי.

פורסם

תודה על התשובה.

זה המגבר היחידי ברכב...עם שאר הרמקולים אין בעיה

 

יכול להיות שהhu נדפק?

איך אפשר לבדוק מה הבעיה?

פורסם

ניסיתי...לא עוזר גם ככה זה עושה רעש

גם שמעבירים שיר יש נקישה קטנה.

 

כול התעסקות עושה רעש כאילו משו לא מחובר טוב.

 

יכול להיות שמדובר בכבל מינוס של המגבר?? יש אפשרות לבדוק אם הוא תקין איכשהו?

פורסם

נדמה לי שזה הכל קשור לhu . תנסה לחבר איזה שהוא נגן עם rca לכניסות של מגבר כדי לשלול תקלה בו. עם שום דבר לא ישתנה אחרי חיבור אז כנארה זה מגבר וצריך לבדוק אותו.

 

ודבר הכי חשוב זה לעבור על חיבורים -ו + ולחזק אותם.

×
×
  • תוכן חדש...