Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק בגלל זה לא מתקינים B8 על צרפתיות בארץ.

הכבישים דראק , ו 90% מהזמן לא תהנה מהבלמים האלה.

 

אני בטוח שבילשטיין B4 , שנבנים בדיוק כמו המקוריים רק 25% קשיח יותר תיאורטית , שמסוגלים לעבוד עם הקפיצים המקוריים , היא האופצייה הטובה ביותר , חבל שאנשים לא מבינים איך בולם עובד ורק מחפשים קשיחות וכמה שיותר "ספורט" , מבזבזים הון , סובלים אבל מספרים לכולם על ה"קטע כביש הזה שאני נוסע בו פעם בחודש שהבולמים שווים את זה" ... בחיית ..

לא לקח את התרופות שלו.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בדיוק בגלל זה לא מתקינים B8 על צרפתיות בארץ.

הכבישים דראק , ו 90% מהזמן לא תהנה מהבלמים האלה.

 

אני בטוח שבילשטיין B4 , שנבנים בדיוק כמו המקוריים רק 25% קשיח יותר תיאורטית , שמסוגלים לעבוד עם הקפיצים המקוריים , היא האופצייה הטובה ביותר , חבל שאנשים לא מבינים איך בולם עובד ורק מחפשים קשיחות וכמה שיותר "ספורט" , מבזבזים הון , סובלים אבל מספרים לכולם על ה"קטע כביש הזה שאני נוסע בו פעם בחודש שהבולמים שווים את זה" ... בחיית ..

אכן זה בערך מה שאמרתי, נכון שהסט אפ מעולה ובלה בלה בלה .... אבל אם אפשר אחרת, למה לא לנסות?

אני למשל קניתי את הרכב ככה אך שהוא היום, אבל אתה יכול לשים לב מה אני טוען ומה הסט אפ הבא שלי.

נכון שאני לא כזה סובל, אך עדיין למה להיות אויל? אי אפשר להתווכח עם העובדות.

פורסם

אחרי כמה בדיקות הגיע הזמן להחליף את הבולמים ברכב ( אלפא רומיאו GT 3.2 )... המצב נכון להיום זה שהבולמי בעיקר מקדימה די גמורים ( בגלל המשקל של המנוע, והרכב נשען יותר מהרגיל בפניות מהירות וכ'ו

 

רק רציתי להגיד לך שאם זה המצב - הקפיצים מקדימה רכים מדיי - כי הם (ולא הבולמים) אלו שאמורים לשאת במשקל של המנוע ושל הרכב בכלל.

 

אולי כדי לבדוק גם את הכיוון הזה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ואם אתה היום כבר עם קפיצים מוקשחים - אז יכול להיות שהם אלו שגמרו לך על הבולמים.

אם קפיצים קשים תגובת מתלה חריפה יותר ובולם צריך לעבוד קשה יותר כדי לשכח.

אם הם לא נבננו תואמים אחד לשני אז אורך חיים לא יהיה טוב. גם תוצאה סופית לא.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בספק אם זה יעזור , אבל התנסתי בנהיגה אגרסיבית עם FSD .

מדובר בקורבט בגירסאת ספורט שכבר מגיעה מוקשחת , וה-FSD ביחס למקור העניקו ריסון טוב ונשארו מאוד נוחים .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

איני בטוח אם המעבדה עושים אז זה, אבל אם כן מומלץ, לדעתי גם מוסכי האלפא הוקיתים כמו תילתן ואיציק מרחובות יוכלו לבדוק לך.

פורסם

קשה לי להמין.

 

אפילו משקל די פשוט שמווד משקל בכל גלגל אין בארץ לאף אחד....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

יש מכשיר אחד כזה בארץ, במעבדת הבולמים של חברת OBT. (יבואנים של בולמי FOX-RACING)

הם הציגו בתערוכת אוטומוטור האחרונה ויצא לי לשוחח עם אחד הסוכנים שלהם על הנושא הזה.

פורסם

הסיכוי שלך להגיע אליהם הוא טוב.. ותלוי רק בך כנראה :)

אבל לא הבנתי מה בדיוק אתה רוצה לבדוק? אם הבולמים תקינים? ואם לא? זה לא שיש לך איך לשפץ אותם..

ברגע שיש לך תקלה/בלאי בבולם מקורי אז זהו, הוא מת. בקיצור זה סתם בזבוז זמן וכסף.

וברמת העקרון - אני יודע שאין שם מוסך, כלומר, תצטרך להגיע עם הבולמים מפורקים ע"מ שתוכל לקבל שירות.

הם נמצאים באיזור צריפין.

 

בלי קשר, כשתחליט לבצע את השינוי במתלים שלך, בין אם זה קוני/בילשטיין או מה שלא יהיה - השילוב בין הקפיץ לבולם הוא קריטי.

תוודא שאתה לא הראשון שמנסה את השילוב של מה שתבחר.

יכול להיות שהבולמים שתבחר יהיו הכי טובים שיש, אבל ברגע שהקפיצים לא מותאמים אליהם אתה לא תגיע לתוצאה שאתה מכוון אליה.

 

מקווה שעזרתי לך בנושא.


×
×
  • תוכן חדש...