Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בילשטיין, קוני או אולי בכלל FSD ?


שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין כשאני קניתי בילשטייו+אייבך אמרו לי שזה השילוב הטוב ביותר שקיים.קניתי ב(פיט סטופ), ואמרו לי שם שכל האחרים כולל KW פחות טובים אך גם יותר זולים.האמת שאני מאוד מרוצה מהבלשטיינים ולא נראה לי שבעתיד אקנה אחרים לרכבים הבאים.הנוחות עלתה לאחר שהחלפתי את הבולמים המקורים וכן גם היציבות והשליטה על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפשרי להזמין ממתווך.

אני רק מנסה לעזור! אני עשיתי טעות עם הבילשטיינים, ואם הייתי יודע שזה הסיפור בכסף הזה כבר הייתי מביא את הקוילוברים.

לא חבל שהנסיעה גם כך תפגע ובאותו מחיר כמעט מרווחים עוד אופציות, והמוצר הוא יותר מבצע את מה שאנחנו דורשים ממנו.

כך שאיני סתם רושם את מה שאני רושם.

 

חס וחלילה אני לא תוקף להפך תודה רבה על העזרה עד עכשיו, על איזה רכב אתה נוהג ומה שמת אצלך ?

תוכל לפרט את הדרך שאתה הבאת לפי הבנתי את הבולמים מחו"ל ?

 

[פנדוב - דיברתי עם הבחור שמייבא את הקוני, הוא נתן לי מחירים בטלפון ( סבירים לא יותר מזה ), קראתי המון בחו"ל, כנראה שאני ימשיך לעשות את זה עד למציאת תשובה, אני יודע שמגיע הבחור למפגש בשישי בפיתוח אני כנראה אתן קפיצה.

 

אני ממש הייתי מרוצה מהבילשטיינים ברכב הקודם, מה גם שהחלפתי לאייבך, אבל בהיעדר מידע מהיבואן בארץ + הרבה דעות של אנשים בחו"ל על כך שלדגם הספציפי עדיף ללכת על דברים אחרים כנראה שהשילוב לא מוצלח ברכב הנ"ל.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Peugeot 205

יושב על בילשטיין B8. היום אני מבין שכשאפשרי להביא קוילאוברים של GAZ SHOCKS בעלי כיוון גובה וקשיחות בכ6000 ש"ח, במקום הבילשטיין עם האייבך ב12000 ש"ח, וגם להרוויח נוכות ופרקטיות ביחס למה שיש לי היום, וגם להוריד מכול פינה עוד כ3 קילו, אזי הקניה של הבילשטיין והאייבך בכלל לא שווה היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשקל הזה הוא לא משקל בלתי מוקפץ , הוא סתם משקל רכב , להוריד 10 קילו מהרכב זה לא משמעותי בכלל.

 

6000 שקל ? 12 אלף ?! מה הטעם על כבישי ארצנו , מישהו מתחרה במסלול סלול היטב ? לא.

אני לא רואה מה הטעם , אבל אולי זה רק אני ... אצלי יש בילשטיין B4 ( זאת הסדרה "הנמוכה" רק בגלל שהם בונים אותם אחד לאחד לבולם המקורי רק +25% קשיחות ) ומיתלים של EIBACH הסדרה השחורה שמורידים 25 מ"מ וזהו ... נוסע מצויין מתנהג מצויין וגם נוח , B6 זה סתם קשיח יותר ... B8 זה B6 מקוצר , וככל שעולים יותר ככה זה פחות מתאים לכביש.

 

נסעתי עם מישהו עם B6 והוא היה צריך להאיט לאיזה 10 קמ"ש בשביל לא לשבור את הגב על באמפרים ברחובות , וכל דבר קטן מרגישים ... זה פשוט נורא , כמו כן האוטו מאוד לא צפוי .. רכות מסויימת הופכת את האוטו לצפוי יותר , וזה טוב ... אלה אם כן אתם נהג ראלי מקצועי , מה שכולם חושבים שהם.

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשקל הזה הוא לא משקל בלתי מוקפץ , הוא סתם משקל רכב , להוריד 10 קילו מהרכב זה לא משמעותי בכלל.

 

6000 שקל ? 12 אלף ?! מה הטעם על כבישי ארצנו , מישהו מתחרה במסלול סלול היטב ? לא.

אני לא רואה מה הטעם , אבל אולי זה רק אני ... אצלי יש בילשטיין B4 ( זאת הסדרה "הנמוכה" רק בגלל שהם בונים אותם אחד לאחד לבולם המקורי רק +25% קשיחות ) ומיתלים של EIBACH הסדרה השחורה שמורידים 25 מ"מ וזהו ... נוסע מצויין מתנהג מצויין וגם נוח , B6 זה סתם קשיח יותר ... B8 זה B6 מקוצר , וככל שעולים יותר ככה זה פחות מתאים לכביש.

 

נסעתי עם מישהו עם B6 והוא היה צריך להאיט לאיזה 10 קמ"ש בשביל לא לשבור את הגב על באמפרים ברחובות , וכל דבר קטן מרגישים ... זה פשוט נורא , כמו כן האוטו מאוד לא צפוי .. רכות מסויימת הופכת את האוטו לצפוי יותר , וזה טוב ... אלה אם כן אתם נהג ראלי מקצועי , מה שכולם חושבים שהם.

 

אני מונמך 28.5, וזה לא שלא נסעתי על בולמים קשיחים יותר, אין לי בעיה עם הבי8 שלי, אך עדיין אם כבר שהנסיעה תפגע, עדיף כבר קוילאוברים בגלל כל היתרונות שלהם.

תאמין לי שאילו הקוילאוברים ניתנים לכיוון קשיחות הם בטוח יתנהגו כמו הבולמים שלי עכשיו ואולי עוד יותר טוב.

תזכור המידה והגובה כמה שיותר מקורי כך זה יותר נוח, כמה שאתה יותר נמוך כך תרגיש יותר את הקשיחות בגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בולמים לרכב שלי (E46) :

FSD בארץ רוצים בסביבות 6500 ש"ח לפני מע"מ

FSD בחו"ל עולים 2300 ש"ח + משלוח של 640 ש"ח סה"כ - 2940 ש"ח לפני מיסים .

מיסים בסביבות 40% שזה 1200 ש"ח. - סה"כ כולל מיסים - 4140 ש"ח.

יש הפרש משמעותי בין המחירים בארץ לחו"ל .

כמובן מבחינת עלויות משלוח לא כדאי להזמין בולמים פשוטים , זה יהיה אותו מחיר כמו בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי עם מישהו עם B6 והוא היה צריך להאיט לאיזה 10 קמ"ש בשביל לא לשבור את הגב על באמפרים ברחובות , וכל דבר קטן מרגישים ... זה פשוט נורא , כמו כן האוטו מאוד לא צפוי .. רכות מסויימת הופכת את האוטו לצפוי יותר , וזה טוב ... אלה אם כן אתם נהג ראלי מקצועי , מה שכולם חושבים שהם.

 

מוזר לי מאוד לשמוע, אצלי בE30 התקנתי B6 לפני שנה ללא הנמכה, ואני יכול לנסוע על במפרים ושבילים הרבה יותר מהר מכל רכב פרטי שאני מכיר.

ממליץ עליהם בחום - מתאימים לנסיעה מהירה בפיתולים והפגיעה בנוחות לעומת בולמים רגילים היא מינימלית. אולי הסוד הוא לא להנמיך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר לי מאוד לשמוע, אצלי בE30 התקנתי B6 לפני שנה ללא הנמכה, ואני יכול לנסוע על במפרים ושבילים הרבה יותר מהר מכל רכב פרטי שאני מכיר.

ממליץ עליהם בחום - מתאימים לנסיעה מהירה בפיתולים והפגיעה בנוחות לעומת בולמים רגילים היא מינימלית. אולי הסוד הוא לא להנמיך.

 

כמה שאתה מונמך יותר כך הסיפור הופך ליותר ויותר לא נעים ליום יום, בדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תלך על אייבך הייתי ממליץ להזמין מאספיר.

יצא לי רביעיית בי8 ב3 אש"ח כולל מסים ומשלוח.

רק זמן משלוח ארוך מאוד (בין חודש לחודשיים תלוי בהזמנות שיש להם בשביל לצוות את המשלוח לעוד משלוחים שלהם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תלך על אייבך הייתי ממליץ להזמין מאספיר.

יצא לי רביעיית בי8 ב3 אש"ח כולל מסים ומשלוח.

רק זמן משלוח ארוך מאוד (בין חודש לחודשיים תלוי בהזמנות שיש להם בשביל לצוות את המשלוח לעוד משלוחים שלהם).

 

נו ותגיד את האמת שווה לנסוע בארץ עם בילשטיין?

יש לי ואני חושב שזה לא כזה שווה עם כבישי ארצינו.

יש פתרונות אחרים כמעט באותם סכומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו נסעתי על בילשטיין מקדימה וקוני מאחורה.

הקוני, חוץ מזה שהיו קשים מאוד, נזלו (כצפוי מקוני).

הבילשטיין פחות נוראיים אבל קשה לי להגיד משהו עליהם כי הקדימה כלכך נמוך שזה יותר אשמת הקפיצים.

נורא לנסוע ככה על כבישי ארצנו.

נתלשה לי ציריה בגלל בור פעם והלך הבולם.

נסעתי ללוד השבוע בגלל שאמי בקשה להעביר משהו ולא יודע איך שרדתי.

הנסיעה עם אוטו מוקשח (ומונמך) בארץ מלחיצה מאוד, במיוחד על כביש שאתה לא מכיר בגלל שצריך להיות דרוך ולחפש את הבורות קילומטר קדימה, אבל הכל שווה את זה ברגע שאתה מגיע לכביש קצת מפותל.

 

בנוסף לנסיעה על אוטו מוקשח יש גם צד חיובי נוסף, מהירות הנסיעה בכבישים לא מוכרים יורדת מאוד ובכך אתה חוסך בדלק ובקנסות. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילר טוב שאתה אופטימי, אבל אני מבין מתשובתך כי אכן בעיתי מאד השילוב של בלשטיין קשיח עם הנמכה?

בגלל זה הקוילאובר הוא הפיתרון היחיד כנראה לבעיה, אחד שיש אפשרות לכוון קשיחות וגובה, כנראה יתן תחושה טובה יותר ביום יום.

ולוד וגם רמלה מבחינת הכבישים הן "ערים פלסטינאיות, לאחר הפצצה צה"לית" :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השילוב לא נוח לשימוש יומיומי (יש לי בי8 עם אייבך ספורטליין).

יש ימים שגם אני רוצה פשוט לזרוק הכל ולשים סטאפ מקורי, אבל בכל זאת אפשר לחיות עם השילוב הזה.

לדעתי מי שממש נורא לו לנסוע ככה או שינמיך קצת וייסע עם הבי 6 או שישאר בגובה מקורי וייסע איתם.

אין מה לעשות זו פשרה , או נוחות או התנהגות.

הבעיה מתחילה לדעתי בהנמכות יחסית יותר רציניות כשמהלך הבולם מתקצר והסבל מתחיל.

העניין הוא שאי אפשר למצוא בתקציב שיעלה לקנות בולמים וקפיצים קוייאוברים שייתנו את אותה ההתנהגות.

לי כל הזמן ניסו למכור וימקס ואחרי קצת קריאה עליהם ממש לא התרשמתי לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני על בי 8 עם -28.5 מ"מ מפרו קיט של אייבך.

ולכן אני אומר מה שאני אומר.

היום אפשרי להשיג את רוב הקוילוברים של החברות הבריטיות או/ו חברות המשווקות בבריטניה, בדגמים ההתחלתיים או האמצעיים במחיר של סביבות ה5000 אצלך ביד, כידוע זה אומר קוילאוברים כמעט לכל האירופיות במחיר הנ"ל.

אני יסיים כמה דברים שאני עובד עליהם ומעיף את הבילשטיין אייבך לטובת קוילאוברים של GAZ SHOCKS GHA.

אני יהיה יותר מרוצה מהם כנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקנה אשמח לשמוע חוות דעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...