Jump to content

gabriel_1977

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gabriel_1977

  1. בולמים לרכב שלי (E46) : FSD בארץ רוצים בסביבות 6500 ש"ח לפני מע"מ FSD בחו"ל עולים 2300 ש"ח + משלוח של 640 ש"ח סה"כ - 2940 ש"ח לפני מיסים . מיסים בסביבות 40% שזה 1200 ש"ח. - סה"כ כולל מיסים - 4140 ש"ח. יש הפרש משמעותי בין המחירים בארץ לחו"ל . כמובן מבחינת עלויות משלוח לא כדאי להזמין בולמים פשוטים , זה יהיה אותו מחיר כמו בארץ.
  2. נשאר ברשותי 3 גלונים של valvoline G-05 לאחר Flush של כל מערכת הקירור ברכב. אני מוכן להיפרד מהם במחיר של 80 ש"ח לגלון .
×
×
  • תוכן חדש...