Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיליתי אתמול שנוזל הקירור הפך לג'יפה חומה.

 

לאחר חיפוש בפורום הבנתי שזאת כנראה "טחינה" הידועה לשמצה שנובעת מזליגת שמן לתוך מי קירור והפתרון הוא לעשות ראש מנוע.

 

השאלה שלי היא, האם ראש מנוע באמת יפתור את הבעיה באופן יסודי והמנוע יחזיק עוד כמה שנים או שהאוטו יהפוך לבור ללא תחתית וזאת רק מקדמה לשלל הבעיות שצפויות בעתיד - שמן במים, מים בשמן, התחממות, זיופים וכו'?

 

האוטו טופל תמיד בזמן ובחלפים מקוריים.

נכון לעכשיו (למעט "טחינה" במי קירור) אין סמני הזהרה נוספים - לא מצאתי סימנים למים בשמן, המנוע לא מתחמם ולא מזייף.

פורסם
גיליתי אתמול שנוזל הקירור הפך לג'יפה חומה.

 

לאחר חיפוש בפורום הבנתי שזאת כנראה "טחינה" הידועה לשמצה שנובעת מזליגת שמן לתוך מי קירור והפתרון הוא לעשות ראש מנוע.

 

השאלה שלי היא, האם ראש מנוע באמת יפתור את הבעיה באופן יסודי והמנוע יחזיק עוד כמה שנים או שהאוטו יהפוך לבור ללא תחתית וזאת רק מקדמה לשלל הבעיות שצפויות בעתיד - שמן במים, מים בשמן, התחממות, זיופים וכו'?

 

האוטו טופל תמיד בזמן ובחלפים מקוריים.

נכון לעכשיו (למעט "טחינה" במי קירור) אין סמני הזהרה נוספים - לא מצאתי סימנים למים בשמן, המנוע לא מתחמם ולא מזייף.

לא מחייב שזה ראש מנוע. לפעמים הבית טרמוסטט מכיל מעבר של שמן, ונוצר סדק פנימי בין מעבר מים ומעבר שמן. ומכיון שלחץ השמן גדול יותר השמן עובר למים.

פורסם

לא הייתי חורץ עדיין גורלו של הראש ולא מחייב כלל שעדיין קיימת פריצה. תמשיך לעקוב אחרי המדדים של השמן והמיים. בדוק חדירות של קומפסייה למיניהם למערכת הקירור. כמו כן יש מצב שגם ניפרץ הקולר גיר ומה שאתה רואה הוא עירבוב של שמן גיר עם נוזל הקירור.

פורסם
לא הייתי חורץ עדיין גורלו של הראש ולא מחייב כלל שעדיין קיימת פריצה. תמשיך לעקוב אחרי המדדים של השמן והמיים. בדוק חדירות של קומפסייה למיניהם למערכת הקירור. כמו כן יש מצב שגם ניפרץ הקולר גיר ומה שאתה רואה הוא עירבוב של שמן גיר עם נוזל הקירור.

 

שכחתי לציין שהאוטו ידני ועד כמה שידוע לי אין לו קולר גיר.

רמות של השמן והמים תקינים.

 

איך אני בודק חדירות של קומפרסייה?

לפי בועות במיכל עיבוי?

הסתכלי לתוכו בסרק ולא ראיתי משהו מיוחד.

יכול להיות שהפריצה עדיין קטנה ובריחת קומפרסייה מתרחשת רק תחת עומס?

פורסם
לא מחייב שזה ראש מנוע. לפעמים הבית טרמוסטט מכיל מעבר של שמן, ונוצר סדק פנימי בין מעבר מים ומעבר שמן. ומכיון שלחץ השמן גדול יותר השמן עובר למים.

 

משהו יודע האם במנוע הספציפי הזה (1400/16V) יש מעברי שמן בתוך הטרמוסטט?

פורסם

הקולר גיר אכן מגיע בדגמים האוטומטיים בקליאו כזכור לי.

חדירת קומפסייה למערכת הקירור ניתן לראות גם במצב של סרק ע"י בועות כמו שתיארת. נכון לעכשיו על פי התיאור שלך הכל נימע כתקין ומה שנישאר עכשיו זה רק להמשיך ולעקוב ולעדכן אם יהיו התפתחויות. כמו כן אתה יכול לבצע בדיקת לחץ במערכת הקירור שהיא אכן אטומה כראוי.

×
×
  • תוכן חדש...